Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 11 octombrie 2015

Bucuriile curate ale vietii mele

Ieri copilul meu a avut 13 lei buget sa-si cumpere ce prostioare:) de la tarabele de Sf Parascheva. In mod normal o data, maxim de 2 ori pe luna are buget de 5 lei atunci cand mergem in oras/supermarket de care sa-si cumpere ce doreste. De mult insa isi dorea sa se plimbe cu o masinuta electrica pe care o poate conduce (asa ca nu si-a luat nimic, a dat 10 lei pe 8 minute de invartit in cerc cu masina). In drum spre casa ma intreba ce poate face cu cei 3 lei ramasi(un ou kinder, 3 acadele, 3 ursuleti barni...). Cum treceam pe langa o taraba de flori copilul meu zice"mai bine iti cumpar o floare". Ii multumesc si o atentionez ca va ramane fara bani, dar ea insista ca vrea ea asa. Alege o flaore care era 5 lei, ii spun ca ii completez eu suma cu 2 lei, dar ea vrea ca sa fie doar din banii ei si alege o gerbera care era fix 3 lei:). N-am primit floare mai frumoasa:)


mama si Ilinca



 In timp ce Ilinca si mama s-au plimbat pe la tarabe si au fost in mall la o prajitura:), eu am facut cateva fotografii participantilor de la festivalul Trandafir de la Moldova. Cel mai greu a fost sa ma abtin sa nu plang, pentru ca pe mine orice fanfara ma face sa plang instant:), noroc ca ma uit prin obiectiv si un ochi il tin inchis:)
Azi ploua cu galeata, in casa e cald si bine, va invit sa va faceti un ceai cald sa va cuibariti sub un pled calduros cu o carte buna :)

20 de comentarii:

  1. superb gestul fetei! este esential pentru un copil cine si cum il creste si il educa! sa o tina Domnul asa iubitoare mereu si sa aveti numai bucurii!
    Ce mama tanara si frumoasa ai,parca e o pustioaica!
    Sa fiti sanatoase,trei generatii superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) da e tanara in spirit si asta o mentine tanara:) si fizic, desi luna viitoare face 59:). Multumim, la fel:*

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. :), as spune normal, dar m-a impresionat deoarece cu cateva minute mai devreme inventariase lucrurile minunate pe care si le va cumpara de cei 3 lei;)

      Ștergere
  3. Copilul tau cred ca te topeste ccu fiecare zi...cu fiecare gest...
    Te invidez....Cred ca asa este normal...atunci cand daruiesti dragoste...esti rasplatit cu aceeasi dragoste..dar cand gesturile acestea vin de la un copil,sunt cu atat mai insemnate pentru inima ta...
    Esti o mama norocoasa draga Anca...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)cred ca toti copiii fac asta, dar m-a impresionat ca taman atunci facea liste cu ce ar putea bun sa-si cumpere. Ca sunt norocoasa...e putin spus:* Imbratisari:)

      Ștergere
  4. Frumoasa parada; imi plac costumele populare si tot ce a ramas autentic romanesc!Pe fb, am pus imagini de la o altfel de parada, daca ai curiozitatea sa le vezi; la gasesti pe profilul meu Lucaci Nicoleta!O toamna frumoasa si mai putin ploioasa, va doresc...desi e binevenita si ploaia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) foarte frumos. Cele mai frumoase au fost cele din Cernauti (erau noi si frumoase, deloc prafuite) si cele din Georgia:)

      Ștergere
  5. Ilincuta ta a reușit să-mi umezeala ochii! Sunteți norocoase sa va aveți una pe alta, doua ființe minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos, chiar suntem,draga Ina:*

      Ștergere
  6. Uite cum aproape dau eu apa la soricei auma.... Draga de ea! Florile de la copiii nostri sunt intr-adevar cele mai frumoase din lume.
    Si eu plang de la fanfara si de la slujba din biserica, dar e un plans ce ma descarca, e tare linistitor.
    Ce fete frumoase la parada!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) erau senine, si cantau frumos:). Cand eram mai tanara ma rusinam ca plang asa ca proastuta si incercam sa ascund, acum pur si simplu plang:))-daca traiesc un lucru, pai il traiesc pana la lacrimi:)

      Ștergere
  7. Cea mai frumoasa floricica ... ever! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca da:), am pus-o la presat, sper sa nu-i cada petalele:)

      Ștergere
  8. Copilasii au in genetica lor tandretea si darul de a bucura pe tot omul, si Ilincuta ta e o dulcica iar tu meriti floricica daruita de ea. Ce bucurie pe voi! Sa va dea Dumnezeu multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce oameni frumosi ai surprins in fotografii, multi iti zambeau ceea ce arata ca esti un fotograf carismatic:)

    Mami tau e foarte tare! Zici ca are vreo 40 de ani!

    Despre gestul Ilincai eu zic asa: ea avea de gand sa isi ia ceva de pe lista aceea imaginara a ei, dar, cand a vazut floarea, a stiut ce bucurie poate sa iti aduca prin acel gest si a intrecut orice alta bucurie a ei. Tare frumos si copiii deseori stiu sa ofere cu tot sufletul!

    Bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaaaaaaaaaaaa:*, stiu in fiecare clipa, cu fiecare alegere pe care o fac, cu fiecare gest oricat de mic, ca atunci cand li se aprind luminile in ochi de bucurie ca ne vad:)

      Ștergere
  10. m-ai emotionat cu gestul fetei. E o scumpa!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...