Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 25 septembrie 2015

Vineri, jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  25.09.2015
Afara: e racoare, a plouat, miroase a toamna, a frunze umede
 Ma gandesc: ce sa fac mai intai, am mult de lucru 
Am invatat: sa ma simt bine cu mine cand sunt cu ceilalti:) , pe care nu-i cunosc, sau ii cunosc prea putin. Asa m-am fortat sa fiu sociabila cand eu sunt foarte timida de fapt incat cred ca am trecut ine xtrema cealalta:))
Sunt recunoscătoare pentru: sanatate
Ieri: am fost la job
Citesc: Jurnalul fericirii nu-mi dau seama cum de am putut sa nu-l citesc pana acum
In bucătărie: ardei umpluti, ciorba de fasole cu afumatura
Ceea ce astept (sper): ...
Ce mai mesteresc:  un poncho
Ascult: clinchetul pieselor de construit ale Ilincai, masinile pe bulevard
În casa: e bine
Azi: Dimineata m-a atacat un om al strazii. Ma intreb ce am transmis, am fost si sunt foarte uimita, de obicei am un scut invizibil...Striga "americanii, americanii" sper ca nu seman cu o americanca. Sub influenta Jurnalului fericirii, ma gandesc ca poate o fi fost arestat si batut si de asta a inebunit, altfel are chip de om foarte inteligent. Apoi la job am lucrat in ritm sustinut. Acum m-am uitat pe geam - 4 baieti de 10-12 ani si o surioara de vreo 3. Toti o protejeaza si asa frumos se poarta, fratele a luat-o in brate (desi nu era nevoie) sa se laude cu ea:)
Unul dintre lucrurile mele preferate: vremea de afara in aceasta perioada
Nu-mi plac: vaicarelile oamenilor acri, la care tot le ploua
Saptamana care a trecut: am avut multe de recuperat dupa plecarea in Turcia
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: maine ar trebui sa ma duc la cursul de fotografie (sambata trecuta am lipsit), sper sa am si chef maine si sa nu gasesc infinit mai placut sa stau acasa
O imagine pe care vreau sa o impartasesc:  week-end plin de bucurie sa aveti!


14 comentarii:

  1. Ce dragut e setul ( ceasca+farfuriuta ) cu fluturasi ! Poate pare de necrezut , insa azi dimineata m-am trezit cu gandul ,ca vreau o ceasca de cafea vitange ! Nu stiu ce-mi veni , parca nu-mi mai place cescuta mea alba ! ...A sarit si pe mine odata o batranica ! Scapase saraca de la azilul de batrani cu probleme . Aveam o ladita cu panselute in mana , si-a vrut sa mi le rupa . Partea cea mai rea e ,ca Diana s-a speriat , si-a fugit in mijlocul strazii . Mare noroc am avut ca n-a venit nici o masina ! ...E pacat , mare pacat , ca nu se are grija de ei cum se cuvine !.... Imi si inchipui prin intermediul descrierii tale , cat de frumoasa e imaginea celor doi frati ! ... Pupici zanutei tale si asteptam impresii de la cursul foto ! Imbratisari, draga mea draga !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te imbratisez, uneori o canita simpatica ne invioreaza o zi mohorata. DIn cana am baut intr-o vizita, nu e a mea:). Eu nu eram cu Ilinca, tocmai o lasasem la gradinita, bine ca n-a patit Dienuta nimic rau :* Imbratisari":)

      Ștergere
  2. Frumoasa cescuta. Nu am vazut pana acum asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buuun....incepem asa:
    1. Si eu par o fire f.sociabila si volubila, dar uneori e modul meu de a-mi tine interiorul safe... Nu stiu de ce. Si evit pe cat posibil oamenii ffffff sociabili, care au obiceiul sa isi dea cu parerea oricand despre orice.

    2. Ma crezi ca nu am citit Jurnalul Fericirii?:) Doar Daruind vei dobandi... Frumoasa! Poate facem un schimb de farti candva...si pui acolo si "Cirese Amare":)

    3. Nici mie nu imi place ploaia, asa a la Bacovia, dar nu indraznesc sa ma plang de vreme...cand stiu de la Cine vin toate...

    4. Tu faci poze frumoase, la ce iti trebuie cursuri?:) Maine stai cu Ilincuta, asa ca-n orice dimineata perfecta de sambata si ne pui poze despre cum a fost:)

    Bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. * la schimbul de carti ma refeream doar imprumut pt a le citi:)

      Ștergere
    2. :* mi-am dat seama draga mea:)

      Ștergere
  4. Am citit ,,Jurnalul fericirii" prin liceu... Am ramas in minte cu: ,,Daca raul n-are fund, atunci nici binele n-are plafon."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m-a prins foarte tare:), cred ca acum era timpul lui. Nici nu cred ca am mai incercat sa-l citesc in trecut:)

      Ștergere
  5. Jurnalul fericirii l-am citit mai demult si mi-a schimbat percepția asupra multor aspecte, si materiale, si spirituale. Mergi la cursul de fotografie, este o idee minunata! Ana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o carte incredibila ...are niste adevaruri pe care le stiam dar o faceam pe a tuta, mare parte din lene dar cred ca si din cauza ca am uitat exercitiul de a ma intreba... Am fost la curs el tine 6 saptamani. A fost foarte placut in primul eand pentru ca sambata dimineata devreme am mers peste 7km...sper sa si invat cat mai multe:)

      Ștergere
    2. Da, dar tie iti plac plimbarile de dimineata. Eu, spre exemplu, sunt genul care pot sa stau noaptea pana foarte tarziu, dar nu sunt deloc matinala :) Cu siguranta vei sti mai multe decat la inceput. Mult succes! Ana.

      Ștergere
  6. Imi place gustarea de langa cescuta...Ai luat Turcia si acasa din cate vad...asta este minunat..iti prelungesti vacanta cumva.
    imi place cum suna Jurnalul fericiri..trebuie sa o pun pe lista musai
    Imi place si cescuta...chiar te bucura enorm..asa...ca lucrurile simple

    RăspundețiȘtergere
  7. wow, Ancuta, ce bine arata cafeaua, exact asa cum imi place mie, cu caimac!! a fost facuta in ibric de cupru? pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...