Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 1 septembrie 2015

Toamna


Planuri de toamna:
Pe mine toamna ma inspira, are doua luni de miere care-mi plac foarte mult (septembrie si octombrie), imi place totul: lumina, culorile, abundenta de "de toate", temperatura (mai putin astazi si maine).
Mereu o simt ca pe un nou inceput, cand, imi fac planuri si ma mobilizez, o fi avand legatura si cu programarea pentru inceperea scolii. Nu degeaba m-am apucat de atatea facultati, daca facultatea ar incepe in alt anotimp probabil m-as fi oprit la timp, dar cand vad ca vine toamna mereu ma inteb"dar eu nu mai invat nimic?"', simt ca ma ard degetele, ca trece anul degeaba daca nu fac ceva nou:)

Administrativ:
- sa ii fac Ilincai alt certificat de nastere (am reusit sa-l pierd:)) pe primul)
- sa depun dosarul pentru alocatia de stat pentru copii (avand certificat de nastere). Ma intreb daca se da din urma, sunt doi ani ...
- sa-i fac analize pentru gradinita, aviz medic familie (luat azi)
- sa incep sa lucrez la planul meu secret;)
-pentru gradinita are de toate, am tot cumparat si nici nu a crescut incat sa nu-i mai vina, poate doar cizmulite, dar acestea in oct

Evolutie:
-sa nu mai mananc paine(decat o felie pe zi)/dulciuri deloc
- sa invat sa innot
- sa ma duc la cursul de fotografie la care m-am inscris
- sa-mi caut un curs de formare in ceea ce ma pasioneaza
- sa merg la sala

In casa:
-sa invat o rutina ca sa renunt la heirupuri (vad ca blogurile sunt pline de asta), eu fiind o lenesa de felul meu sper sa se ia prin imitatie:)
- sa conserv (adica sa pun pungute cu o rosie si un ardei capia) in congelator, patrunjel+leustean uscat+marar (am observat ca gustul mararului uscat cel putin in produsele de post e mult mai puternic si mai fain). Daca nu m-as cunoaste as spune ca o sa pun si altele, multe...nu e obligatoriu, asa mi-ar placea sa fac, dar probabil o sa-mi folosesc altfel timpul
-sa cumpar o Kukta pentru ca sa nu mai cumpar fasole la conserva si sa nu mai fierb gainile de tara in 7-8 ore.

Craft:
-sa invat sa tricotez manusi (sa fie corect executat degetul mare)
-sa incep sa tricotez o paturica din lana
-sa invat sa fac pasari din origami (prima am facut-o asta-noapte dupa acest videocli: https://www.youtube.com/watch?v=Ys9t5IgmkII&spfreload=10, a iesit chiar simpatica si mobila)

Lista ramane deschisa:)

19 comentarii:

  1. Si pentru mine fiecare toamna incepe cu un gand: sa ma uit ce locuri au ramas la admiterea de toamna :)) (dar apoi continui: nu stiu exact ce sa aleg, desi vreaaaau; ma gandesc la taxele de studiu mari, ca am facut deja o facultate la zi si a doua gratis nu se mai poate etc. si nu mai fac nimic ...... dar in fiecare toamna ma gandesc sa schimb cursul vietii invatand ceva total diferit). Un pas e facut, ca ma gandesc, al doilea e mai greu: sa si fac ceea ce gandesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) si eu m-am uitat:), eu am inceput mi multe, diverse:) si desi au fost momente de saracie lucie am gasit mereu bani pentru a le plati si au fost mereu bine cheltuiti desi nu am finalizat, pur si simplu imi place sa invat. Sunt lucruri pe care le facem pentru un vis, pentru noi, pentru ca pur si simplu ne aduc bucurie:), pentru ca...desi sunt bani si ani cheltuiti totusi pana la urma e cea mai la indemana si batatorita cale de schimbare a profesiei. Mama mea a inceput facultatea specializandu-se in ce face acum la 35 ani si e bine mersi, nu s-a plictisit si gaseste zilnic bucurie in ceea ce face:). O opinie personala - chiar cred ca te irosesti, pentru ca ai primit un dar...tu esti asa ca o zana, pur si simplu aduci lumina unde esti, ar trebui sa bucuri cumva oamenii cu prezenta ta:)

      Ștergere
    2. Sunt ca o zana in ochii tai pentru ca n-ai avut timp sa-mi vezi defectele, altfel poate ai face eforturi sa nu ma vezi vrajitoare. :))
      Nu stiu ce dar am primit, nu-mi dau seama pentru ce sunt potrivita in viata asta, de aceea nici n-am stiut pana acum sa aleg o cale noua, chiar daca-mi doresc tare. Macar sa-mi dau seama, ar fi mare lucru pentru ca entuziasmul tineretii inca n-a disparut, nu m-am blazat si plictisit de viata.
      Oricum, m-am saturat eu de mine, sa nu fac nimic si sa stresez pe altii lamentandu-ma, ci sa tac si sa fac ceva.

      Ștergere
  2. Am dat send, uitand ca vroiam sa-ti urez sa ti se indeplineasca toate planurile pe care ti le-ai propus. :*
    PS: E foarte draguta pasarea facuta in stil origami.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa dea Domnul sa realizezi cat mai multe din cele ce ti-ai propus!

    Ma inspira lista ta, o sa fac si eu una.
    De obicei nu ma bucuram de toamna, imi aducea o stare de melancolie. Dar mi-am schimbat perspectiva, citind pe bloguri despre bucuria toamnei.
    Deja am luat catina, am pus o parte la congelator si alta parte in borcane cu miere.

    Claudia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place tare tare:), parca pentru mine vine:), ma uit la frunzele cazute si zambesc instant, lumina parca deja s-a schimbat:)
      Eu nu am reusit sa diger catina...

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. :* Multumesc, sunt pur orientative, de multa vreme sunt mai ingaduitoare cu mine si nu mai vreau sa le bifez pe toate:)

      Ștergere
  5. Vreau si eu sa ma aventurez in tricotatul unei paturici. Ai vreun model?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.loopknits.com/2009/01/04/striped-carriage-blanket/ asta imi place si e si usor de facut, asa am de gand sa fac una. Cele mai frumoase sunt totusi cele cu torsade in culori neutre...dar nu e cazul sa ma venturez:)

      Ștergere
  6. Cred ca poti primi toata alocatia retroactiv chiar din momentul incredintarii. Ar fi trebuit sa fii sfatuita de d-le de la Dgaspc. Insa cred ca iti vor explica la agentia de plati sociale ce ai de facut. O toamna frumoasa! Si o constatare personala care ma confuzeaza: ai mai multe comentarii la postarile usurele si dragute, decat la cele de substanta :(. Accesarile urmeaza acelasi trend?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) nu m-am uitat, nu prea ma intereseaza traficul, dar o explicatie ar fi ca s-a saturat lumea de lucruri prea profunde:) si isi doresc sa se odihneasca privind/citind chestiute light:*

      Ștergere
    2. Uneori lucrurile profunde vrei doar sa le interiorizezi, sau nu poti exprima tot ce simti/gandesti cand le intalnesti. Nu inseamna ca nu sunt apreciate. :)

      Ștergere
  7. Dacă anterior a avut alocație dar a fost suspendata poți lua retroactiv pe 3 ani, dacă e un dosar nou și nu a beneficiat niciodată de alocație poți lua retroactiv numai 12 luni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, a avut si i s-a suspendat din decembrie 2013 cand a venit acasa:*

      Ștergere
  8. Si pentru mine toamna vine cu planuri. Poate pentru ca odata cu vara se duce euforia iesirilor in oras/mare/munte si am mai mult timp plus ca trec si zilele calduroase in care chiar daca sunt acasa nu am chef sa fac nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :), daaa abia astept sa pot purta sosete si sa beau ceai/cafea cu lapte, sa ma cuibaresc la caldura:)

      Ștergere
  9. foarte frumoase planurile. Eu am doar pe perioada scurta si firave si le schimb... as putea fi mai consecventa.

    Pentru doamnele ce se intereseaza de studii, le recomand varianta gratis si online: sunt mii de cursuri de specializare, rapide, si mai ales direct legate de cererea de pe piata de joburi. Merita incercat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :), ele sunt doar trasate ca o directie, cu siguranta pe unele le voi sari, dar vor fi altele care nu sunt trecute si vor parea o prioritate sau o oportunitate la acel moment. Sunt faine cursurile online pentru ca sunt la indemana, totusi sa te duci intr-un amfiteatru plin de studenti si sa asculti un profesor (adevarat daca se poate) si sa fii concentrat pe toata durata cursului e ceva unic:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...