Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 1 septembrie 2015

Miercurea fara prea multe cuvinte

Cartea mea preferata este Micul Print :), cand am primit vulpita de la Maria m-am bucurat tare. Intre timp am mai cusut vulpite, am mai desenat, salvat pe calculator, zilele acestea am si crosetat una (desi seamana mai mult a veverita, cred ca din cauza urechilor:)
Cartea pe care o citesc este foarte potrivita pentru mine in aceasta perioada de cautari. Acum multi ani am citit Dogmatica ortodoxa, cred ca ar trebui sa o reiau, stiam eu ca e un motiv pentru care n-am aruncat-o desi sunt foi trase la xerox, nelegate...Multumesc Claudia:*



Imi place mult tabloul de mai jos si...pare simplu, parca as incerca sa-l copii, sa vad ce iese:)
google
Vulpea: Tu nu esti incă pentru mine decât un baietas, aidoma cu o suta de mii de alti băietasi. Iar eu nu am nevoie de tine. Si nici tu n-ai nevoie de mine. Eu nu sunt pentru tine decat o vulpe, aidoma cu o suta de mii de alte vulpi. Dar dacă tu ma imblanzesti, vom avea nevoie unul de altul. Tu vei fi, pentru mine, fara seaman în lume. Eu voi fi, pentru tine, făra seaman în lume...

6 comentarii:

  1. Si eu zilele astea am reascultat audio Micul Print. Lui Matei ii place mult desi inca nu intelege substratul de dincolo de cuvinte.

    Ma bucur ca iti e de folos cartea! Asa mi.am si dorit! Pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie-mi place sa o deschid, sa citesc un pasaj-doua si s-o inchid la loc, de fiecare data inteleg lucruri noi care mi-au scapat la citirile anterioare:)

      Ștergere
  2. Anca si vulpitele :). Pana nu demult erai Anca si bufnitele :)). Uite ca Micul Print nu am citit, o sa o caut si eu ;) . Zi frumoasa, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ei imi plac mie bufnitele, dar uite ca ele sunt doar dragalase, pe cand vulpitele au o explicatie;)

      Ștergere
  3. Minunata vulpita voastra,la fel de minunat e si decorul din casa care transmite bucurie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si dezordine:), as renunta la flori, mereu coltul acesta unde sunt depozitate mi se pare dezolant...dar mi-e mila sa le arunc:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...