Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 29 septembrie 2015

Miercurea fara cuvinte

Am fost la prima zi din cursul de fotografie sambata - se intinde pe parcursul a 6 sambete si avem si o tema saptamanala pentru acasa :). Ce mi-a placut cel mai mult a fost faptul ca am mers 7-8km pe coclauri si am cautat imagini care sa ramana in memoria aparatului. Mersul pe jos intr-o dimineata de sambata in care mirosea a toamna, a frunze umede, a pamant...
Noutati n-am aflat foarte multe, doar cum sa stabilizez aparatul, dar una peste alta consider ca e o experienta pozitiva:)
toamna la picioarele mele
"Costicuta"
"Lady"
Manastirea Galata
toamna furata
De tricotat tricotez in continuare fata de la poncho-ul de toamna, urmeaza spatele - poate pana la toamna viitoare le birui, iar de citit citesc Jurnalul fericirii-o carte exceptionala, ca si continut, ca si scriitura.
O zi de miercuri plina de culoare si liniste!

6 comentarii:

  1. Foarte frumoase pozele! Pisica alba e superba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si la noi e plina toamna, si ma lupt intre dorinta de a gati si umple casa de caldura si mirosuri si bunatati (pt ca in vara am lasat-o mai moale cu aragazul) si intre a sta cu o cana de ceai, lenevind, citind... Sper sa mai vina zile insorite, am trecut prea brusc spre ploi si frig.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place toamna furata. Simt pana aici mireasma merelor rumene.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce "Costicuta"?! Ala e D'Artagnan, n-ai vazut ce mustata are =)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. tare m-aș duce la un curs de prăjiturit, dar la mine în târg nu sunt, nu-i bai poate o să mă apuc eu de ținutul lor :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...