Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 23 septembrie 2015

Miercurea fara cuvinte

azi dimineata :)
latte cu dovleac, fire si andrele  in aeroport
sunt carti care asteapta cuminti, te insotesc dintr-o casa in alta in asteptarea momentului in care sa-ti schimbe viata. Acum e momentul Jurnalului fericirii :)
 

noapte buna:)

22 de comentarii:

  1. Noapte buna si tie, frumoaso! Sa te bucuri de nopti odihnitoare si de dimineti tot mai superbe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador Latte cu dovleac de la Starbucks!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am baut pentru prima oara si mi s-a parut minunat:)

      Ștergere
    2. ma faceti curioasa, o sa incerc si eu

      Ștergere
  3. Stiu ca ma repet, dar culorile astea sunt PERFECTE!:)

    Cafeaua de la Starbucks mi se pare intotdeauna un alint delicios.

    Cartea....hmm...Steinhardt...intotdeauna profund si inconfundabil.

    Nopti line si dimineti cu rosu pe cer, sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am primit cartea de la colegul meu de banca din liceu, am purtat-o prin 3 case, acum e timpul ei:). Si mie imi place foarte tare lana asta:)

      Ștergere
  4. Fa-ma sa inteleg ce-i cu andrelele in aeroport :D Cum de te-au lasat sa intri cu ele? Pana unde?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) pana in Turcia si inapoi: Iasi-Bucuresti, Buc-Istanbul, Istanbul-Isparta si retur
      Sunt din lemn, doar o mica portiune e de metal...poate de asta:). Anul trecut m-au pus sa scot crosetul si sa-l pun in bagaj de cala:)

      Ștergere
    2. Anul acesta mi-am luat croset de plastic, dar m-a palit impletitul:))

      Ștergere
    3. Chiar si din lemn sa fie, mi se pare curios ca te-au lasat. Si cu un lemn ascutit se poate face rau. Nu ca ai face tu, sa ne intelegem :P Ai tricotat in timpul zborului? Tot nu-mi vine sa cred ca te-au lasat cu obiecte ascutite. - Alina

      Ștergere
    4. Nu in timpul zborului. Nici n as fi indraznit, cand asteptam in aeroport la paorta de imbarcare, in rest le puneam in bagajul de mana insa nu m-au obligat sa le pun la cala.

      Ștergere
    5. Ok, m-am mai linistit. As intra in panica daca cineva, in timpul zborului, ar tricota/croseta. Eu intru in panica oricum, in avion, andrele mi-ar mai trebui :))) - tot eu :P

      Ștergere
  5. Anca, poți să îmi spui de unde procuri firele acestea atat de frumoase? Văzandu-le la tine mi se face o poftă nebună de tricotat și de mult timp îmi doresc o jachetă muștar. Spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o doamna pe facebook:) Nicoleta Dena

      Ștergere
    2. Mulțumesc frumos. Sunt foarte frumoase nuanțele. Ești un om deosebit și te citesc cu drag. Succes Ilincăi în noul an școlar!

      Ștergere
  6. Pupici , om frumos ! Cu mult drag , Gabi !

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi vine sa ma intind langa motan cu cafeaua in mana si cartea sub ochi...sau cu andrelele in mana si pisoiul in poala....ma mai gandesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cerul in prima imagine e incredibil de frumos! De fapt toate fotografiile inspira o stare de bine si armonie cu care ne rasfeti tot timpul. Si mie mi-e la suflet Jurnalul fericirii...asteptam impresii din Turcia.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...