Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 20 septembrie 2015

Miercurea fara cuvinte

tricotez o...patura pe care o voi finaliza cel mai probabil la pensie, asta daca nu devine un fular/sal ceva. Cartea...ei bine am reluat-o, de fapt am reluat pasajele subliniate

lana 100% in culori de toamna
soare, dumitrite, lana si tenisi veseli:)

8 comentarii:

  1. Cat de frumoase culori are lana! Minunate! Ce vei face din ea?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac mult culorile de pamant:), m-am apucat de un poncho:)

      Ștergere
  2. Ce culori minunate ! Si ce frumoase sunt pozele de pe fata blogului ! Cea de-a 4-a ( de la stanga la dreapta) e SUPERBA !....Ei , si dac-o fi sa fie fular ( sal) , inseamna ca asta era potrivit sa fie ! Pupici Ilincutei si imbratisari calde tie , dragele , mele dragi !

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe! Chiar ieri am primit si eu comanda de pe un site recoamandat de tine. vreau sa-mi fac 2 puloveres de lana si lana cu mohair.
    Tot ce e cat de cat calitate in magazine depaseste 100 de euro.
    In rest acrilic cat cuprinde....
    Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac tenisii veseli. Le doresc sa aiba parte de multe aventuri in toamna asta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Camper sunt tenesii? Ei au modelul asta cu siretul cu noduri. Sunt adorabile culorile la lanica in nuante tomnatice. Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Irinuca, ei fac parjolute de astea grasute unde incap si degetele explodate:))

      Ștergere
  6. Deci un poncho construiesti?hmmm spor spor sa ai si abia astept sa il vad si eu terminat.Culorile sunt extrem de frumoase..

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...