Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 12 septembrie 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  12.09.2015
Afara: ploua
 Ma gandesc: la privilegiul de a fi viu si sanatos
Am invatat: sa ma bucur de lucrurile minore: plapuma calda intr-o zi rece, sa te trezesti devreme, afara sa ploua si sa-ti dai seama ca e week-end, o cana de cafea cu lapte, o pereche de manusi calduroase, sa stau la soare...
Sunt recunoscătoare pentru: sanatate
Ieri: am fost la job si apoi acasa
Citesc: Ce va da omul in schimb pentru sufletul sau - n-am citit nicio pagina totusi satamana asta
In bucătărie: doua oale mari de zacusca cu peste, ardei copti cu smantana
Ceea ce astept (sper): ...
Ce mai mesteresc:  am planuri mari, m-am apucat de tricotat o patura, pana in final s-ar putea sa devina un fular:))
Ascult: Ilinca canta si ploaia bate in geamul langa care stau
În casa: e bine, am scos plapuma, am sosete in picioare, ce poate fi mai fain:)
Azi: am muncit pe branci: am copt 17kg vinete si 5 de capia, am fiert 7 stiuci (in sfarsit am scapat de ele) si am facut zacusca de peste. Cateodata mai fac cate un experiment si mai incerc cate un peste pe care mi-l recomanda unii si apoi nu stiu ce sa fac cu el. In afara de dorada nu cunosc peste care sa-mi placa. Nu sunt o mancatoare de peste, pot trece ani fara peste, imi plac mult insa icrele:)
Unul dintre lucrurile mele preferate: caldura din casa cand e frig afara, sosetele si papucii de casa:)
Nu-mi plac:aparatele de bucatarie...desi recunosc ca ne ajuta mult in viata, nu-mi place ca sunt mari si ocupa loc si...cumva pierdem timpul castigat utilizandu-le in alt fel)-nu sunt habotnica, am destule, unele foarte folositoare, dar cred ca trebuie triate si cumparate daca chiar vor fi folosite

Saptamana care a trecut: a insemnat ultima saptamana de vacanta de vara. Ieri mi-am zis zambind: a mai trecut o vara, am mai supravietuit unei vacante de vara cu 8 gradinite in 2.5 luni, cam multe dupa parerea mea. De luni incepe gradinita ei si Ilinca e foarte bucuroasa sa-si vada prietenii iar eu...linistita.

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: maine ar trebui sa-mi fac bagajul pentru Turcia, sper sa am chef, pentru mine nu e o problema nici daca as pleca cu poseta, totul se poate spala seara:) si lua dimineata.
O imagine pe care vreau sa o impartasesc:  
toamna
si o idee faina pentru cei ce scobesc bostani, o schimbare in locul fetelor urate:) si muuult mai decorative. Cand vom sta la casa sper sa facem si noi: trebuie marcat locul cu o carioca si gaurile date cu un burghiu.
pinterest

16 comentarii:

  1. Eu, inainte de a renunta la carne, eram o mare fana a pestelui. Puteam sa mananc si sa gatesc orice cu peste la orice ora. Il adoram pur si simplu.
    Dar tu draga mea, daca spui ca pestele nu se afla in topul preferintelor tale, esti o adevarata eroina sa faci atata zacusca cu peste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot arunca mancare:) zacusca i a schimbat parca gustul, o mai impart;) si ce ramane mancam noi cand nu- i ce sau nu- i timp de gatit:)

      Ștergere
    2. Oare poti lasa si reteta? Am cumoarat si eu odata un borcan si mi-a placut mult, dar a fost vreo 20 de lei, parca as iesi mai ieftin cu varianta home made!
      Aa.

      Ștergere
    3. 3kg peste, 3kg ardei capia, 1kg ceapa, 500-1kg morcov(depinde daca iti place sau nu), 1l suc de rosii, frunze dafin, piper boabe, 500-700ml ulei, sare. Ulei eu am pus initial 500ml si apoi am mai completat.
      Pestele se fierbe cu o cana 200ml otet si restul apa si foi dafin+piper pana se desface de pe oase. Se scoate din lichid si se faramiteaza, aruncand sira spinarii.
      Ceapa se fierbe in ulei (tot uleiul), cand e transparenta se pune morcovul, apoi sucul de rosii, ardeii copti taiati, pestele, sarea, piper, foi dafin si se fierb la foc mic mic pana se ridica uleiul deasupra.

      Ștergere
  2. Frumoase gânduri, Anca! Distracție plăcută în Turcia! Să bei o cafeluță turcească și pentru mine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :) numai de asta beau, desi sa spun sincer data trecuta am cautat un mcdonalds pentru o cafea cu lapte dar deschidea la 10:d se pare ca turcii nu sunt chiar fani, iar eu la 10 n aveam cum ajunge. Totusi sambata mergem la Pamukale asa ca va fi o vacanta de o zi:*

      Ștergere
  3. ce-mi place lana, are o combinatie minunata de culori!parca nici un alt anotimp nu se compara cu toamna!atatea culori, atatea mirosuri, atatea senzatii!
    si eu astept dovlecii. La scoala avem o mamica din SUA si anul trecut a adus o trusa din aceea speciala pentru scobit si decorat dovleci (da, exista asa ceva :)) ). Pacat ca nu se gasesc si la noi, se lucreaza super cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaa si mie imi place toamna foarte tare. Nu stiam ca sunt truse pentru scobit si decorat, eu foloseam o lingura si un cutit cand eram copil, dar nu aveam precizie:) Poate apar si la noi, mie mi se par niste felinare super de pus pe scari:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce Anca harnicuta! Nici eu nu sunt fan peste dar pt cei mici mai cumpar, mai ales somon alb si-l fac la cuptor.
    Drum bun in Turcia. E o mini vacanta?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da:)) cateodata ma apuca harnicia, din pacate nu ma tine. Ma duc intr-un poriect, dar sambata mergem la Pamukale, o vacanta de o zi:)

      Ștergere
  6. Frumoși dovlecii dar parcă mai bine i-aș face plăcintă sau i-aș coace pur și simplu cu zahăr și scorțișoară și aș pune în balcon unul de ceramică :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :), cand eram copil noi ii scobeam doar pe cei furajeri, semintele le puneam la uscat si restul la porc:)

      Ștergere
  7. Nici mie nu-mi place pestele aproape deloc (doar crapul, insa taiat in fasii inguste pe care le dau prin malai si le prajesc - doar asa il pot manca). Demult, cand eram in facultate, am mancat peste pregatit de un prieten (caruia ii place sa pescuiasca) si cred ca a fost singura data cand am mancat peste cu placere (il lasase putin la macerat in lapte cu usturoi inainte de a-l prepara efectiv, chiar, am reteta notata undeva, s-o caut)
    Oricum, sa faci zacusca cu peste, desi nu-ti place, si sa coci atatia ardei si vinete ..... ai fost foarte harnica!
    Succes Ilincutei, sa inceapa cu bine noul an si sa se bucure, in sfarsit, ca e la gradinita ei.

    RăspundețiȘtergere
  8. Prima data cand am mancat zacusca de peste a fost anul trecut facuta de soacra mea si e... bunuta.
    E o sansa minuscula sa vin in octombrie la Iasi. :D Daca se concretizeaza si din minuscula devine mai maricica te anunt caci mi-ar placea tare mult sa va cunosc. :* Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am facut de nevoie, trebuia sa fac ceva cu stiucile:)) Pai draga mea, abia astept;)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...