Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 4 septembrie 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  05.09.2015
Afara: e racoare inca
 Ma gandesc: ca incep sa se vada primele semne de toamna
Am invatat: sa mai tac
Sunt recunoscătoare pentru: sanatate
Ieri: am fost la job si apoi prin mall cu o prietena (ne-am cumparat rechizite:))-cred ca avem rechizite pentru  o viata intreaga de studii:)
In bucătărie: acum se face cafeaua, in rest...nimic mancabil la aceasta ora de dimineata in afara de porcarioare)
Ceea ce astept (sper): ...
Ce mai mesteresc:  manusa 2
Ascult: masinile pe bulevard - locul meu special e in balcon, care balcon da spre bulevard asa ca daca deschid geamul se aude destul zgomot (uneori in timp ce sunt in cate o intersectie, unii claxoneaza, atatea motoare, unii lucreaza la o bucata din strada ma intreb cum de suportam zilnic atata zgomot si cum e sa stai in liniste...)
În casa: e bine si asa
Azi: abia m-am trezit, imi beau cafeaua si tricotez...
Unul dintre lucrurile mele preferate: plimbarile in racoarea diminetilor de toamna, salul meu tomnatic
Nu-mi plac: blugii cu talie inalta anii 80, vad ca desi grotesti au reaparut in moda si mai mult de atat, daca atunci erau purtati de doamne/domnisoare carora le permitea corpul, acum sunt purtati de toata lumea (e bine sa nu ai complexe, dar oare e bine sa-ti arunci defectele in ochii celorlalti?) . Mai ales ca bluzele tricourile nu se lasa pe dinafara si mereu sunt ca niste iegari.
Saptamana care a trecut: a fost canicula asa ca nu am facut mare lucru, am functionat in reluare
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: maine sa mergem intr-o plimbare
O imagine pe care vreau sa o impartasesc:  

pinterest

8 comentarii:

  1. Mie imi plac blugii cu talie inalta pt ca ascund soldurile pufoase... Cei cu talia joasa care sunt purtati cu bluze scurte, de sub care ies slanini caremaidecare....si cu fundul la vedere cand te apleci....mi se par oribili!

    Si la noi e racoare bine, toamna adevarata as spune:)

    Zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur nu ne referim la acelasi model - modelul de care e plin orasul si mai ales fetele de mall sunt ca niste iegari, au talia foarte inalta, pana sub sani si bluzele bagate in pantaloni... Vai ce fain ca e racoare, la noi a fost canicula toata saptamana, crunt:) Zile pline de bucurie:*

      Ștergere
    2. A da, nu e acelasi model.... Se vede ca nu prea ies la mall:))

      Ștergere
  2. La noi s/a mai racorit putin vremea. Nu e chiar racoarea de toamna, dar cel putin nu mai e canicula.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce-mi plac imaginile cu drumuri! Iti poti imagina ca duc oriunde! :) Un weekend minunat! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Când văd pantaloni din ăia am constant tendința să verific dacă nu sunt cumva iegări din ăia desenați să pară blugi pe care i-am văzut în niște reclame

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbă imagine, de un romantism seducător! Aș merge și aș tot merge pe sub copacii aceia bătrâni...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...