Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 3 septembrie 2015

De azi

pinterest

- exista bullying inca de la gradinita din pacate, din fericire ceilalti copii in afara de domnisoarele care il practica sunt prea inocenti ca sa-l constientizeze, sa dea Domnul sa ramana asa (inocentii)

-stiti cand povestesc americanii de comfort food? La mine asta inseamna: paine alba proaspata proaspata cu salam/conserva de ton si rosii - asta era mancarea cand se intorcea bunicul din oras:), painea era inca calda;) si mancam impreuna. Noi nu mancam mezeluri decat foarte rar: 3kg pe an (cu tot cu crenvurstii de Craciun), asa ca...trebuie sa intelegeti ca mi se par foarte foarte bune, o raritate:). Oare n-as putea sa cumpar salam si paine sa ma duc la bunicul meu?!

- Ilinca m-a intrebat ce cadou o sa-i fac cand va fi mare:), ceva ce cred ca i se va potrivi, dar nu o masina :)) a adaugat ea. Pai...ce mi-ar placea sa-i dau? O excursie in Europa:)

- ieri am avut programare la un oftalmolog din cartier pentru Ilinca, sa vad daca e totul in regula (mi se pare mie ca apropie foaia cand silabiseste). Programarea era la 17:30, aveam mai mult de o ora de asteptat, asa ca am iesit la o cafea doar noi doua si asa am vorbit, ce copil mare si intelept am:) - multumesc Doamne.
Revenind la oftalmolog, intru eu ca o doamna in sala de asteptare, care din start mi s-a parut cam insalubra si ma asez. Cand colo vad pe usa cat costa consutatia si intreb "dar e X lei consultatia? atunci nu stam, in restul orasului e la jumatate", ma ridic si plecam. Ilinca zice "si nici nu avem bani", i-am explicat ca avem bani dar refuz sa-i dau aiurea, e ca si cum i-as arunca, ca daca ea ar avea 5 lei si la un magazin o acadea e 1 leu si la altul 3ce ar face? A ales bine:) Am fost mandra de mine, alta data n-as fi avut curajul acesta ii dadeam si daca nu aveam: ma duceam si aduceam bani de acasa, sunam pe cineva sa mi aduca, ma imprumutam...

-Ilinca merge cu mine la petshop sa luam mancare lui Shubita, vede poza unei pisici ca a noastre pe diverse produse si-l intreaba pe domnul care vindea: de unde ati luat poza cu Shubita?:)
-merge pentru doua saptamani la o gradinita particulara destul de bine cotata, mi-a povestit ca la masa spun rugaciunea si isi fac cruce :) si multumesc si doamnelor bucatarese. Asta dincolo de faptul ca doamnele se "comporta ca niste printese" 
- azi a mancat prajitura cu branzica ca a bunicai Maria "a adus bunica Maria branzica de aia buna la gradinita?". Imi place inca lumea magica in care traieste si nu ii explic ca branza aia se poate cumpara de la supermarket:). Oricum "bunica face cele mai bune prajituri din lume", "la toate se pricepe bunica", "bunica Maria e foarte desteapta"
Inca mai este mirata de lumea din jur...ma intreb cat timp:), ce frumos e sa fii mirat:)
pinterest

13 comentarii:

  1. Ma bucur ca ati ales pana la urma o gradnita potrivita voua, sa nu mai aveti niciun fel de probleme.
    Un an scolar frumos si plin de satisfactii va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar pentru aceste doua saptamani:), de pe 14 revine la gradinita ei. Vara e problema a mers la 7gradinite:), aici nu prea ne permitem e 10 mil pe luna...

      Ștergere
  2. Fiecare etapă a vieții are farmecul ei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă bunicul mai e, du-te cu pâinea cu salam, timpul e din ce în ce mai grăbit, dacă nu mai e, cumpără oricum și începe o tradiție nouă cu Ilinca, nimic din ce mănânc acum nu mai are gustul din copilărie și nu e neapărat din cauza mâncării, e bucuria lucrurilor simple de atunci care acum îmi scapă

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ihim, mai e:), si da...ne scapa si totusi revenim mereu la gusturile din copilarie desi acum mancam lucruri poate de o mie de ori mai bune, mai fine, mai gustoase:)

      Ștergere
  4. Ce minunatii ai povestit! Un copil minunat, Ilincuta ta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu si fetita ta ma emotionati uneori pana la lacrimi. Ca acum.

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Da este superb dar si foarte greu mi se pare mie:)

      Ștergere
  7. Mi-e drag de voi si parca mi-e si dor desi nu ne-am vazut vreodata. Va pup fete dragi!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...