Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 25 august 2015

Miercurea fara cuvinte


Imi plac mult diminetile devreme, imi fac cafea, mesteresc sau citesc, Shuba mereu sta de cealalta parte a mesei in liniste si ma asista. Sunt momentele mele minunate - afara e racoare si soare:), lumea inca doarme, e liniste, se aud pasarele...
 pietrele din stanga le-am adus din Grecia pentru un proiect...
In continuare citesc Deschide cerul cu lucrul marunt , nu pentru ca se citeste greu, ci pentru ca se citeste pe indelete:)
 "Daca pretinzi cuiva sa te iubeasca pentru ca tu il iubesti, e un abuz si omul se apara cum poate. Iubirea nu se pretinde, ci se daruieste"

10 comentarii:

  1. Imi place tare mult vulpita.
    Se va potrivi excelent in culorile toamnei care sta sa inceapa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...abia o astept, deja parca s-a schimbat lumina:)

      Ștergere
  2. Ce pisoi simpatic, cum sta el cu tine :) (eu le zic pisoi la toti, nu conteaza ce varsta au)
    Vulpita iti iese fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sta in fiecare zi cand e liniste. Oricum el ma urmareste ca un catel prin casa :), si cand fac mancare ma asista. E simpatica, am mai improvizat putin cand m-am plictisit.

      Ștergere
  3. Am rugat un prieten sa-mi cumpere cartea .Sper sa reuseasca sa ajunga la mine ! Frumoasa foc vulpita ! Mie-mi inspira o zi de toamna tarzie , felul cum e ea colacita si dormind ! Dimineti cat mai placute ,Anca !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte faina cartea:), iubesc toamna:)Dimineti binecuvantate!

      Ștergere
  4. Minunate dimineti in casuta ta, cu motani blanzi, culori, carti de suflet, cafea de cupru si ragaz:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu-s toate asa, dar in week-end:) le mai facem si noi:*

      Ștergere
  5. Am gasit un site dragut, poate il stii deja, nu stiu... M-am gandit ca iti va placea: www.minunatex.ro

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...