Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 10 august 2015

Liebster award

Am primit o leapsa de la Copacul cu vise :
1- Gen literar preferat?
Liric -din acesta, imi place sa citesc poezie - cateva cuvinte care spun povesti mai profunde decat orice roman
2 – Ultima carte citită?
Culoarea - o carte minunata. 
3 – Blog preferat.De ce?
Toate cele pe care le iau cu mine oriunde, pentru ca fiecare are ceva ce ma bucura cand le citesc:). Fiecare imi transmite alte stari, idei, ganduri, de care am nevoie sa ma incarc
4 – De ce un blog în online și nu un jurnal personal într-o agendă?
Pentru ca...pot pune poze si melodii, dar mai ales pentru cititori, pentru mica comunitate din jurul lui
5 –  Care îți este cel mai mare câștig de pe urma blogului?
Prietenii - oameni minunati pe care-i simt aproape, idei si ganduri care ma imbogatesc, cunostinte pe care le aplic, financiar am castigat o perche de adiadasi pentru copil.

6 – Dacă mâine nu ar mai fi internet, cu ce ai compensa lipsa blogului?
Cu lucru de mana
7- Ce culoare are sufletul tău.
verde mar 
8 – Calități în cinci cuvinte
sunt de treaba :) -asta e dupa parerea mea cea mai importanta calitate a unui animal social
9 – Care crezi că este cel mai mare păcat al tău?
nu duc lucrurile pana la capat
10 – Ce mesaj ai scrie pe un zmeu înălțat la ceruri?
CRED
11 – Ce  ai vrea să fii într-o viață viitoare?
vant
Pe cei nominalizați de mine, îi rog să respecte următoarele cerințe
- Mulțumește persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei în postare…cam nu știu cum e asta..să te rog sa-mi multumești, dar asa am primit, așa  transcriu. Mulțumesc eu, că ai venit și că citești!
– Răspunde la toate întrebările primite;
– Nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followers; - oricine e liber si invitat sa o preia
- Formulează 11 întrebări pentru cei nominalizați de tine; In loc de asta as pune o singura intrebare: 
Daca ar fi sa recomanzi o singura carte citita de tine in toata viata, care ar fi aceea? (in afara de Biblie)
–  Nu nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
– Trimite-le nominalizaților un link la postarea în care i-ai numit, să se informeze cum trebuie;

2 comentarii:

  1. Tu chiar ești o căsuța din poveste ce ascunde minuni. Foarte frumoase răspunsurile tale! Îți doresc sa ai mereu parte de frumos în viata ta reală, cât și în cea de blogger.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place intrebarea aceea referitoare la culoarea sufletului. Interesant raspunsul tau!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...