Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 8 august 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  08.08.2015
Afara: e cald, dar astazi chiar am putut sa stau afara la umbra
Ma gandesc: ca mai sunt doua saptamani pana la urmatoarea vacanta;), as vrea sa mergem la munte un week-end prelungit:), daca vom avea finante
Am invatat: ca intuitia este ceva minunat si ar trebui sa nu ma mai opun
Sunt recunoscătoare pentru: frumusete
Ieri: am fost la job si apoi am iesit cu M
Citesc: trebuie sa ma hotarasc ce anume, as incepe cu Tatal celuilalt copil
In bucătărie: ciorbita de vacuta pe aragaz, pui cu smantana, pastai, alba ca zapada, chec, bomboane bucuria, nectar de prune (unii au fost la Chisinau), cafea (in noul ibric de cupru!!! cumparat astazi de la un tigan din mall - e un fel de targ al mesterilor populari)
Ceea ce astept (sper): sa se aseze lucrurile
Ce mai mesteresc: am cusut doua chestiute mici, m-as apuca sa fac ceva cu ele
Ascult: aerul conditionat
În casa: asa si asa
Azi: am fost sa bem cafeaua in oras si in rest am motait la umbra, sub o umbrela de vapori de apa
Unul dintre lucrurile mele preferate: culorile pastel
Nu-mi plac: moda anilor 80 pe care o vad renascand
Saptamana care a trecut: a fost o saptamana linistita, sefii sunt in concediu
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: maine as vrea sa mergem la Biserica si in rest sa stam afara, la umbra
O imagine pe care vreau sa o impartasesc: week-end cu bucurie!
bratara "power rangers"

12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc, am adus-o ca suvenir si mi-am luat si mie una:)

      Ștergere
  2. Bomboane Bucuria!!! Ce bune sunt! Avem si noi o piata unde mai vin moldovenii de peste Prut cu diverse chestii de vanzare, dar pe perioada verii evitam sa cumparam de acolo ca nu au vitrine frigorifice, stau in soare si se topesc toate.
    Tatal celuilalt copil e....emotionanta si bulversanta. O sa-ti placa.
    Duminica frumoasa cu umbra si racoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt bune si nectarul de prune este minunat, si biscuitii care merg perfect cu ceai:) O saptamana plina de frumos!

      Ștergere
  3. hmmmmmm,mie imi plCE CEL PUTIN LA FEL DE MULT SI INELUL :)of,scuze de caps,m-a batut caldura-n cap

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inelele costa 14 lei si sunt de la magazinul Otter:)

      Ștergere
    2. ok.ok.dar sunt de efect :)

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa bratara dar mie imi plac si inelele :)
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  5. Prajitura Alba ca zapada, am si uitat de cand nu am mai mancat o prajitura buna! Poate ar trebui sa incerc sa o fac si eu, dar cum mananc doar eu dulciuri tot aman sa fac prajituri. SA ai o saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am o saptamana de cand nu am acces la net decat foarte putin...Ma bucur sa te citesc iar.:)

    Cum e cafeaua in ibricul de cupru? e adevarat ca e diferita cu mult decat in unul obisnuit?

    Va pup! Frumoasa bratarica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea fac cafea buna in general, dar in acesta imi pare nu stiu cum, dulce fara sa i pun zahar. Eu il tot laudam, fratele meu radea de mine ca toti ionii de cupru au migrat in cafea:). E diferita, oricum e o bucurie sa ma uit la el:). Te imbratisez:*, intr-o zi poate-ti fac cafea in ibricul nou:)

      Ștergere
    2. Of, de cand ne tot promitem noi o cafea!....Dar orice vis devine realitate la un moment dat! Sunt sigura!:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...