Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 30 august 2015

Indulcitorii artificiali ne ingrasa

Mie imi place Pepsi Max, pentru ca e mai dulce decat cel obisnuit, dar si pentru ca are putine calorii. Totusi studiile arata ca cei care beau sucuri dietetice au inregistrat o crestere de la pana 500% a taliei!!!
Mi se parea mie ca grasii beau sucuri dietetice si isi pun in loc de lingurita de zahar in cafea cate o bombonica de indulcitor (inclusiv eu). Dar creierul nu face diferenta intre zahar real si cel fals, asa ca are nevoie de mai mult si de fapt mancam mai mult. Dar cel mai grav e faptul ca se pare ca utilizarea indulcitorilor distruge capacitatea metabolismului de a se autoregla.
Idulcitorii artificiali:
- va stimuleaza apetitul
- va crestc pofta de carbohidrati
- stimuleaza depozitarea grasimii
Daca vreti sa aflati mai multe : http://www.hungryforchange.tv/article/are-diet-sodas-making-us-fat

D

4 comentarii:

  1. Cred ca asta e raul cel mai mic, ca indulcitorii ingrasa. :D
    Dintre indulcitori si zahar, paradoxal, e de ales zaharul, indulcitorii sunt si mai periculosi pentru sanatate (e plin internetul de articole)
    Cum zaharul e numit si "moartea alba", e clara treaba :D, ne e mai bine si fara zahar, si fara indulcitori.
    Am reusit acum doua veri sa mananc foarte putin zahar timp de 4 luni, nu a fost usor la inceput, dar tare bine mi-a fost. Dupa aceea toate dulciurile din comert mi se pareau exagerat de dulci (dintr-o ciocolata mancam o patratica si nu mai puteam continua, iar cu 4 luni inainte o puteam manca pe toata). Am convingerea ca zaharul e un drog, iar eu eram o drogata cu zahar. Nu stiu de ce am reinceput sa mananc dulciuri ....
    Tot in cele 4 luni am redus mult si cantitatile de paste, paine, cartofi, orez, iar la final slabisem 5 kg aproape fara efort.

    Se impune un nou sugar rehab, m-am saturat sa stea hainele fix pe mine si nu vreau sa-mi cumpar altele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am renuntat la dulciuri si paine:), pana acum am reusit. Daca pe tine stau fix, eu nu reusesc sa intru in ele:). Pe mine m-a socat desi stiam ca sunt cancerigene ca au exact efectul pe care spuneau ca nu il au...adica toti grasutii hap cate o pastiluta in cafea, in loc sa se bucure de cafea...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...