Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 3 august 2015

Creta

 Am revenit din vacanta. Desi la mine Mos Craciun a venit mai devreme si mi-a adus camera foto pe care mi-o doream, inca n-am reusit sa-i deslusesc tainele, asa ca multe din poze nu sunt chiar cum as fi vrut sa fie. Cu toate acestea povestea de o saptamana:  mare, cicade galagioase, nisip, pietre (din care mi-am adus vreo 3 kg:), placinte minunate, bai in apa asteptand soarele sa rasara, lemn de maslin, balcoane din fier forjat, liniste, frumusete...
am stat mai putin ca niciodata la plaja, mereu momentul meu preferat, cand apune soarele si e racoare:)
zen
lemn de maslin
 rodii...cu simbolistica lor bogata si profunda:)
lemn de maslin, care miroase minunat a ulei, cred ca am mirosit fiecare piesa:)
un copac cu flori:)
gogosi insiropate
bun bun
un cantar cu talere

piata de peste:)

masline
un cadou frumos (copacelul desigur)
un pisic motociclist;)
panze (cu fir auriu si cateva ate:)

la pranz stateam pe balcon si crosetam capace la borcanele de miere pe care le-am dat cadou;)
o fereastra magica...
rasarit
plimbari
 
inca un rasarit...
Cam asta a fost...:). Mi-a fost dor de voi, ma apuc de citit:)

28 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Eu voiam un dslr, dar un coleg mi-a zis sa-mi iau un bridge, pentru ca nu ma pricep (ce destept a fost a fost, nici cu asta nu ma descurc) - http://www.dpreview.com/reviews/sony-cyber-shot-dsc-hx200v . Eu credeam ca pur si simplu apesi pe buton si stie el ce sa faca:))

      Ștergere
    2. Exista si varianta "auto, adica " dar ar fi pacat sa nu depasesti etapa asta :P

      Ștergere
  2. Bine ai revenit! Mi-a fost dor de tine :) Sa folosesti cu bucurie camera foto!
    Tare frumoase pozele tale! Rasariturile sunt de vis! La ce ora era soarele atat de rosu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, pe la 6:25-6:35, zilnic ne-a prins rasaritul in mare (era un golfulet unde veneau greci si cativa rusi de la hotel in fiecare dimineata, stateau pana la 7:30 maxim, apoi plecau in treaba lor - grecii erau ca o mica comunitate a celor care se imbaiau asa dimineata, veneau cu scuterul doar cu un prosop la ei, inotau pana in larg unde stateau la taclale cate jumatate de ora, apoi plecau acasa). M-am hotarat oricum ca vreau sa invat sa inot, rusoaicele inotau de parca participasera la olimpiada, pareau ca se simt minunat, nu stateau asa degeaba;) Oricum dimineata marea are o incarcatura incredibil de pozitiva si energizanta:)

      Ștergere
  3. bine ati revenit! Cum ai carat mami 3 kg de pietre, te-au lasat cu ele in cala? ce frumoase foto, sa folosesti sanatoasa aparatul,cred ca e o caruta de bani! Si mai ced ca e superba Creta!!! Asta da, vacanta! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. dslr imi doresc si eu,dar pe mine ma tot paseaza Mosu la ispure si ie[urele la MOs de cativa ani :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un lucru de care ne putem dispensa si atunci mosul face daruri mai practice:) (pune tu cate 50 lei lunar intr-o cutie pe care scrie camera...pun pariu ca mosul va completa suma:)

      Ștergere
  5. Sa va fie de bine, sunt asa de frumoase pozele si locurile ca imi vine sa plec acum ! N-am fost in Creta....dar si daca as fi fost, tot as jindui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) toata Grecia e minunata, cu adevarat e o tara unde curge lapte si miere:). In Creta am fost in Agios Nicolaos, un orasel mic si cochet:), mi-a placut mult.

      Ștergere
  6. Sa va fie de bine vacanta! Ma bucur pt tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea, dar voi ce vacanta faina ati avut Ati vazut pinguini!!! (cand eram copil, ani de zile am visat sa am un pinguin al meu, sa-i pun apa intr-o cada...)

      Ștergere
  7. Ce momente, culori si bunatati ai surprins cu noul tau aparat Ancuta, de vis! Se vede ca ti-a priit vacanta. Ma bucur tare mult ca ai revenit acasa, aici pe blog, postarile tale imi dau o stare de bine. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. ce frumooosss! Ati avut momente pe sufletul vostru! Mi-a fost dor de tine:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumos, Anca!! Grecia e magică, o iubesc şi eu tare mult! Pozele sunt minunate şi cred că mai ai şi altele...multe, superbe...eu abia le aştept! :)
    Camera e foarte faină, să o foloseşti cu bucurie şi plăcere pentru cele mai minunate momente!
    Îmbrăţişări dragi de bună-revenire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca o iubesti:*, multumesc draga Mariana;*

      Ștergere
  10. Pentru frumosul din căsuta ta cu povesti, ti-am pregatit si eu un dar sub un ciopac cu vise.Te rog sa vii sa-l iei. http://copaculcuvise.ro/liebster-award/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos:*, o sa incerc sa raspund:)

      Ștergere
  11. Ce poze frumoase! Frumusetea sta in detaliile acestea mici, e atat de important sa stai sa le observi! Cat e de simpatica matza aia de sta sa cada de pe scuter dar n-are nicio treaba, ea doarme :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)da, cred ca e dormitorul ei acolo la cum arata scaunul scuterului:)

      Ștergere
  12. Pozele sunt minunate! Un inceput bun in ale fotografiei! Spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  13. Draga Anca as vrea si eu un gherghef si ate pentru brodat si eventual lectii de broderie. Mult mesc

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt din jud.Sibiu, departe, blogul ate colorate ce te ai gandit sa contina?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...