Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 16 august 2015

Bucuriile curate ale vietii mele

se ia o fetita ganditoare careia-i place mult inghetata cu mot
se apropie inghetata de nasuc si...
fericire
Boris a venit in vizita si nu mai vrea sa plece (se ascunde in debara cand vede cutia de transport)
un claxon pentru bicicleta mea:)
goodies
dimineti de sambata
asa mi-ar palcea sa arate micul dejun din fiecare dimineata, cu gofre proaspete si miere, si dupa...sa stranga altcineva;)
o mimoza si o mamica blonda:), nu se vede culoarea, dar sunt asa ...blonda:))
A fost o saptamana minunata, linistita, plina de momente de tihna datorate in mare parte si caldurii insuportabile, dar si concediilor-orasul intreg functioneaza la jumatate din capacitatea lui, strazile sunt in fiecare zi ca in zi de duminica. Noi am functionat in genere dimineata devreme si seara/noaptea. Ilinca a fost la doua grainite "no-name" de cartier unde a invatat o multime de lucruri faine si si-a facut si prieteni.
Am fost ca fetele, mama-fiica si ne-am tuns (si vopsit-eu) impreuna.
Astazi se implineste un an de cand bunica Nina a murit, nu cred ca a existat o bunica mai buna pe pamant, am fost la Biserica, apoi acasa. Oricum ea traieste prin mama mea, prin mine si prin Ilinca. Noi suntem mostenirea ei, prin gesturile pe care le facem, prin judecatile de valoare :)) (era destul de sfichiuitoare), prin cuvintele care traiesc in noi, prin felul cuminte in care ne asezam mainile in poala.

23 de comentarii:

  1. Multa pace emana toate fotografiile, iar ultima e de suflet.

    Va imbratisez, suflete curate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Mutumesc Irinuca draga :), noi te imbratisam:*

      Ștergere
  2. Cat de frumos ai vorbesti de bunica ta! Cred ca asta e una dintre marile bucurii ale vietii: bunicii buni si copilaria calda!

    Ilinca e adorabila, iar inghetata arata delicios. E si preferata mea. Moale, usor rece si catifelata:)

    Mi-ar placea tare un motan ca Boris. Nu stiu sotul daca ar accepta, dar mie mi se pare PERFECT!


    Coincidenta? sau nu? Avem aceeasi culoare noua la par:)

    Si mie imi place sa merg cu Teo la coafor, si ea e tare incantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Da, nu putem rupe copilaria de bunici, ei sunt copilaria noastra si radacinile, traditiile, credintele...
      Boris e perfect, de cate ori vine prietena mea sa l ia se ascunde, poate si pentru ca e Shuba si sta toata ziua cu el, sau e si Ilinca si el o simte ca e copil... E un pisic cumite si ascultator si moale moale si dragastos, face niste scheme tare comice mai ales cand ma trezesc dimineata, se pune cu rotitele in sus si se alinta.

      Ștergere
  3. Va sta tare bine la amadoua asa tunse si gatite!
    Sunteti deosebit de frumoase si se vede pe chipul tau, mai ales, o mare liniste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se vede nu-i asa? Multumesc Domnului sunt oarte linistita, e o stare minunata desi avem la jumatate banii pe care-i aveam anul trecut, nu regret nicio clipa decizia de a ma limita, acum pur si simplu traiesc:)

      Ștergere
  4. Esti pur si simplu frumoasa
    (de la noua culoare a parului, de la sufletul plin datorita iubirii unei fetite alintate, in camasuta cu capsunele)
    Dumnezeu s-o odihneasca pe bunica Nina.
    Materialele sunt minunate, perfectiunea in materie de buline (nu m-am jucat demult "de-a cusutul" si nici nu stiu cand o voi mai face, nu am starea sufleteasca)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu sa o ierte si sa o odihneasca, ea era fff harnica, habotnica cand venea vorba de treaba (nu stiu eu de ce -s asa de lenesa) si mereu spunea ca o sa se odihneasca pe lumea cealalta, acum are tot timpul sa stea in contemplare
      :) Daca vrei le putem imparti;) (materialele)

      Ștergere
  5. ce frumoase sunteti! toate pozele, minunate! saptamana usoara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc, o saptamana cu racoare si bucurie si la tine:)

      Ștergere
  6. Ce de chestii frumoase !! Vreau si eu : pisoi, inghetata, claxon, buline ! In orice ordine. Parca as incepe totusi cu inghetata......La indemnul doamnelor din jurul tau si al tau am citit si eu Cirese amare. Am cam plans. M-am gandit. Am mai plans. M-am regasit in unele trairi, desi experienta ei mi-e straina Of !
    O saptamana pe gustul vostru va doresc. Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) mie mi a placut cum e scrisa si...nu stiu...a asezat acolo, la locul lor oamenii care pleaca la muna in strainatate, nu toti uita limba romana in 2 luni si... Cred ca dincolo de toate, faptul ca esti sclav, ca nu se paote numi ob, la job termini la un moment dat si pleci acasa, dar in cazurile acestea stai in casa altuia e ceva ingrozitor si mai este ceva ce am observat la cei plecati - ajungi cumva sa nu mai ai casa, nici acolo dar nici aici nu te mai simti acasa... Te imbratisez:*

      Ștergere
  7. O mămică și o fetiță adorabile! Vă stă bine la amândouă tunsoarea.

    Micul dejun și motanul mi-au răpit inima!

    Săptămână ușoară și bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* de asta am si pus poza cu micul dejun ce minunat ar fi sa ni-l pregateasca altcineva sis a stranga zilnic dupa noi...Motanul este intr-adevar o figura:). Saptamana cu bucurie!

      Ștergere
  8. Cata liniste si frumusete emana fotografiile tale! O incantare sa le/va privesc! O saptamana minunata! Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  9. CE FRUMOASE SUNTETI !!! VIOLETA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ziceai tu sa ma tund scurt? Aproape ca tine;)

      Ștergere
  10. Vai, ce fete frumoase! Iti sta minunar asa tunsa si vopsita, chiar daca in poza nu pare chiar blond.
    Si ce inghetata motata!! Fericire la cornet, nu alta! Pup fetele vesele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc, eu mananc rar inghetata, am descoperit una de lapte cu caramel sarat, dar...nu stiu de ce mi-e dor de inghetata adevarata din lapte si oua, poate cu putina vanilie...

      Ștergere
  11. Nu stiu daca iti dai seama, dar parca ati inceput sa semanati.......Ii doresc micutei tale sa aiba sufletul tau frumos, bunatatea si, desigur, indemanarea ta :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti sta bine tunsa scurt culoarea nu reusesc sa o vad bine dar si eu sunt blond roscat ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Scz nu m-am semnat sunt Violeta

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...