Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 23 august 2015

Bucuriile curate ale vietii mele

prietenie:)
bunatati
pisica de argint

materiale puse la uscat pentru mestereli de vacanta:)

cele mai frumoase dimineti:)-cele de sambata
rosii uriase cu sare pe un tocator din lemn de maslin, care miroase moale a ulei (imi place mult sa ating lemn, lemn adevarat, nu pal...)

cafeaua cea mai buna :)

cheesecake
A avut un succes imens de fiecare data cand am facut-o: 1kg branza grasa de vaci, 4 oua, 220-250 gr zahar(depinde de cat de dulce va place), 8 linguri rase de faina, 2 linguri de gris, jumatate de pliculet de praf de copt, vanilie - toate impreuna se blenduiesc pana iese o crema fina. Se pune in cuptor la 175grade pentru 30 minute, apoi se reduce la 165 pentru inca 20 minute. Se poate manca simpla sau cu diverse piureuri de fructe.
Ana a avut ideea de a puncta micile bucurii de peste saptamana care a trecut.
Sa aveti o saptamana asa cum va doriti :)

12 comentarii:

  1. Vai, cum arata placinta cu branza! Si eu am facut-o, dar nu arata asa minunat! Cafeaua, arata delicios, si sigur asa e!

    zile faine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca parca e mai buna, eu cel putin o fac cu mare bucurie de cand am ibricul de cupru. Ma uit asa cu drag la el:)

      Ștergere
  2. Am vrut sa iti scriu care poza imi place cel mai mult si nu m-am putut hotari :) Toate au ceva, o atmosfera, un parfum magic, imi inspira liniste si frumos. Cred ca mi-am dat seama unde stai si am stat la un moment dat incredibil de aproape...pe Clopotari. Dar cred ca pe vremea aia, acum vreo 12 ani tu nu erai acolo. Si chiar de-ai fi fost...eu eram o alta persoana decat acum si probabil si tu erai o alta Anca decat acum si toate erau altfel si mie imi place cum e acum :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce e drept nu stateam acolo, acum 12 ani stateam in Tatarasi:). Cel albastru din zare e Cug-ul, iar dupa el e dealul Cetatuia:)

      Ștergere
    2. Pozele nu sunt prea reusite, cea cu pisica pare ca are un decor asa ciudat, de fapt eu am pus servetul de vase la uscat, peste am pus stropitoarea cu flori ca ma incurca, apoi s-a urcat Shuba...si nu m-am putut abtine sa nu-l pozez la lumina naturala, pentru ca asa-mi place blana lui argintie. M-am inscris la un curs de fotografie! de la sfarsitul lui septembrie:)

      Ștergere
  3. ce buna tre'sa fie cafeaua in asa ibric,de cand imi doresc si eu unul... prajitura.........hmm,cred ca iau reteta ta si o fac ca imi ploua in gura, florile minunate, lucrul asemenea, e tot cu andrelele,nu?
    Da,nici eu nu pot sa zic ca imi place doar o foto,ca de obicei ,imi plac toate! :)
    saptamana faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ibricul e foarte fain, l-am cumparat de la un tigan, a zis ca e dintr-o singura foaie de cupru:)), e muncit, e asa nu stiu cum, altfel. Reteta este foarte foarte simpla - eu am noroc ca un coleg de-al nostru e gospodar, are o super gospodarie la tara, are o vaca de rasa care da un lapte minunat si branzica la fel...e si ieftin si proaspat si bun.
      E croset:) modelul http://www.garnstudio.com/lang/us/pattern.php?id=5786&lang=us#pattern_content, daca as reusi sa-l fac...sunt cateva chestii pe care nu le inteleg...

      Ștergere
  4. la noi s-au cam terminat rosiile bune, numai cartoane mancam de vreo 2 sapt :((

    RăspundețiȘtergere
  5. De unde iei materialele colorate? MI-am luat masina de cusut, nu prea stiu sa o folosesc, dar sper sa am timp intr-o zi sa invat sa o folosesc.
    Chiar asa, cand ai tu timp sa faci atatea lucruri? Eu parca nu am timp de nimic,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei de unde atata timp, fac pe bucatele:), iar de crosetat, cusut fac mare parte afara, in parc, in fata gradinitei cat Ilinca se joaca... eu materiale cumpar de pe fabrix, kreativshop, domnitavoichita:)

      Ștergere
  6. Aoleu, nu cade pisica de acolo???

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...