Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 26 iulie 2015

Vacanta

 Astazi incepe vacanta:), mi-am luat crosetul , ghergheful, ate, o carte, palarie si crema de protectie solara si pentru o saptamana intreaga voi sta pe sezlong, voi croseta si voi privi marea:).

dimineata de concediu cu cafea bauta pe iarba
un sal nou
bambi :), dintr-o mica compozitie in devenire:)
Va doresc o saptamana plina de bucurie si racoare:), ne vedem saptamana viitoare;)

10 comentarii:

  1. Sa-ti fie de bine si sa-ti incarci bateriile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi plac unghiile taleee!!! Eu nu am curaj sa port asemenea culori, am ramas la clasicul rosu...o fi din cauza varstei :)))
    Vacanta frumoasa va doresc! Sa reveniti vesele si cu bateriile incarcate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumoooooooooos! Vacanta placuta sa aveti,dragelpr!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine o fost invers,mi-am vopsit unghiile in portocaliu, mi-am luat galetile cu vopsea, pensulele si toate cele si m-am mutat la mama sa fac reparatii. Cu ocazia asta sper sa dau jos cateva kilograme si sa imi destind nervii, ca deh munca fizica e buna la asta .

    RăspundețiȘtergere
  5. Vă salut cu drag, tot de la mare! Să aveți o vacanță frumoasă! Tare frumoase sunt activitățile tale! Să auzim doar de bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Commentul meu nu stiu unde a fugit! Acum nu pot decat sa va urez sa va tina cat mai mult starea de vacanta!:)
    sper ca v-a fost bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. vai, ce dulce e Bambi!si mie mi s-a facut de cusut, vreau sa-i fac Ilincai o ie

    RăspundețiȘtergere
  8. Concediu placut si odihnitor pentru intreaga familie!
    Te asteptam odihnita si bronzata!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...