Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 23 iulie 2015

Traim azi sau "cand o sa..."

Traim in fiecare zi o viata mediocra, o viata care ne face mai mult sau mai putin rau si amanam mereu momentul in care sa ne luam viata in maini. Viata noastra va incepe mereu de cand ne luam casa, de cand ne schimbam jobul, de cand o sa am pe cineva, de cand o sa am un copil, de cand o sa divortez, de cand o sa scap de rate, de cand o sa slabesc, de cand o sa termin scoala, de cand... Amanam cu fiecare target autoimpus sa ne traim viata noastra, de parca ziua de azi si ziua de maine, pana cand ne atingem obiectivul sunt zile de aruncat in debara, zile care trebuie sa treaca pe langa noi cat mai repede, ca niste km parcursi in graba dintr-un drum prafos si plictisitor pentru a ajunge la destinatie si asa renuntam sa ne traim viata de azi, si cea de maine pentru "cand o sa..."

Dar ce se intampla cand te-ai nascut pentr asta?

sursa:google

Un comentariu:

  1. Viata trebuie traita la modul ACUM , in momentul in care ai invatat verbul "eu sunt " !!! Si chiar daca acest verb se invata in clasele primare, un parinte constient , un dascal dedicat , un bunic intelept , un preot cu har , pana si vecinul , toti cei condusi de iubire , moralitate si respect fata de tot ce-i inconjoara , vor face ca un copil sa invete sa constientizeze verbul " a fi ". Si-atunci tot mai multi , vom trai azi si acum . Sa traiesti prezentul se invata .....pretul platit este cu atat mai mare , cu cat inceputul acestestui fel de-a trai , este la varste mai mari .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...