Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 3 iulie 2015

Jurnal, vineri

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  03.07.2015 (suntem in iulie?!?)
Afara: e racoare, adie o briza minunata
Ma gandesc: sa reusesc sa fac sa fie un week-end frumos
Am invatat: ca perseverenta da rezultatele scontate: cand merg in supermarket, Ilinca are voie sa-si aleaga un singur dulce (daca vrea un ou, un ou primeste, daca vrea ursuleti de jeleu, trebuie sa renunte la ou - inca mai pot sa-i influentez eu alegerile). Azi a luat-o o prietena de-a mea la plimbare si a intrebat-o ce vrea, Ilinca vrea ou, intre timp vazuse niste pufuleti colorati. Prietena mea o intreaba:vrei si pufuleti? Nu, vreau ou, daca luam pufuleti nu mai avem bani de ou:)
Sunt recunoscătoare pentru: sanatate, cat de minunat e sa nu te doara nimic :)
Ieri: am fost la job, la tennis cu Ilinca, am impletit putin...
Citesc: momentan nimic, nu am avut dispozitia necesara
In bucătărie: cirese, visine, ton din conserva, rosii, urda sarata, briose si  cam atat.
Ceea ce astept (sper): sa se materializeze un vis
Ce mai mesteresc: lucrez la puloverasul Ilincai:), am emotii la maneci...
Ascult: masinile pe bulevard
În casa: e curat,miroase a proaspat, eu sunt franta, dar e o oboseala placuta
Azi: am fost la job apoi la gradinita, parc si acasa - smotru
Unul dintre lucrurile mele preferate: clafoutis cu cirese, parfumul sapunului lichid Protex ultra si Dove 
Nu-mi plac: budincile de clatite cu branza cu stafide si smantana, macaroanele cu branza (sunt mancaruri de oameni saraci, adica de cand eram noi saraci); parfumurile ieftine
As vrea: sa ma tund periuta
Saptamana care a trecut: a fost o saptamana si cu bune si cu rele
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa impletesc la pulloveras, sa beau cafeaua la tara maine dimineata, sa ne uitam la Dumbo :) (azi i l-au pus Ilincai la gradinita si a plans, a venit repede la mine si mi l-a povestit cu ochii plini de lacrimi, asa ca ne vom uita impreuna)
O imagine pe care vreau sa o impartasesc: week-end cu bucurie!
sursa:google

7 comentarii:

  1. Ilinca , fetita isteata si intelegatoare !! Dar trebuie sa recunoastem , ca in spatele unui copil reusit , sta o mamica inteleapta si rabdatoare !...... Cred ca partea cu despartirea de mamica , a avut un impact sfasietor pt inimioara ei ! Of , i-a rascolit tot sufletul ! Sper ca dupa ce veti revedea imreuna filmuletul , sa nu mai fie asa de trista !!! ....Poate nu-i chiar ok gandirea mea , dar cred ca ,era mmuult mai bine, ca doamna sa anunte ca vor vedea filmuletul asta , ca sa-l puteti vedea intai voi impreuna , si apoi la gradi ! Of ! ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) era imposibil sa ne anunte, vara este cate o gradinita de serviciu unde se aduna copiii de la toate gradinitele, erau in grupa doamnei vreo 40 copii si nu cunostea pe niciunul. Presupun ca a dat drumul la tv cu un cd si a uitat de el:). Oricum sunt faine filmele acestea, chiar ma gandesc sa ne facem un playlist si noi, pentru ca sunt multe pe care nu le-a vazut Ilinca si...e vacanta pana la urma. Imbratisari:)

      Ștergere
  2. Si eu pling la Dumbo dapoi cei mici, nici macar nu ma gindesc sa il pun la cea mica a mea e super emotiva si daca vede ceva trist in desene plinge in hohote
    Un sfirsit de saptamina minunat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) e normal sa planga:) si eu plang:), chiar ma gandeam ca sunt mai multe filme frumoase pe care n-am avut ocazia sa i le pun, asa ca vacanta asta vom remedia:). Duminica cu bucurie!

      Ștergere
  3. Periuta?:) esti o curajoasa!

    Ma intreb ce parfumuri vezi ca fiind ieftine? Doar ca pret?

    Zile frumoase si cafea buuuna la tara la aer curat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieftin nu inseamna ieftin ca pret pentru ca imi place BU galben si Charlie white care au un pret scazut. Parfum ieftin inseamna greoi si dulceag si dat in plin de vomiti, genul de colonie ruseasca ce se vinde in piata cu care unele doamne o dau fara mila si masura:). As vrea periuta, inca nu m-am hotarat...Imbratisari:*

      Ștergere
  4. Da...suntem în iulie...cum mai aleargă timpul!
    Mie îmi plac macaroanele cu caş mult şi cu unt...bunica îmi punea şi zahăr pe deasupra :)
    Periuţă? Cred că ţi-ar sta bine, ţi-ar da un aer şi mai copilăresc :)!
    Îmbrăţişări dragi şi cafea cu tihnă mâine, la ţară...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...