Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 14 iulie 2015

Miercurea fara cuvinte

Citesc o carte pe care nu o pot lasa din mana, dar pe care ma chinui sa o pastrez pentru vacanta:)

intre timp impletesc manecile pulloverului Ilincai cat o astept la tennis, la gradinita...
dimineata alintata

8 comentarii:

  1. Citim aceleasi carti:)
    Azi imi vine comanda cu carti de la Libris si e si aceasta printre ele!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Este faina:) . Mie mi-a recomandat-o mama spunand ca se aseamana cu Copila de zapada...as lasa-o pentru vacanta, mereu imi place sa asociez o carte frumoasa cu o anumita vacanta:) Imbratisari:**************

      Ștergere
  2. hmm ,maine am si eu comanda sii pe langa alte 2 carti e si culoarea,abia o astept acum ca si tu zici ca e buna; si mai vreau si ultima a pr Hrisostom,dar ma duc personal la Sophia sapt viitoare! credeam ca ati plecat in vacanta

    Hrisostom Filipescu, ierom.
    Ascultă, priveşte, atinge

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) N-am plecat, abia pe 27:)...un pic mai este:)

      Ștergere
  3. emana atata pace postarile tale!!!! sunt balsam,asa le simt!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sunt intr-un fel de pauza de blog...nu prea am ce posta, desi viata e mai plina, dar...daca mos Craciun imi aduce un aparat foto mai bun poate...

      Ștergere
  4. sa-ti aduca, desi tu faci poze superbe ( cu suflet,vreau sa zic) sicu ce aparat ai acum.
    Cica nu mai vine cartea ca nu o mai au,asa sunt de dezamagita,mi-au preluat comanda telefonic si prin email nespunandu-mi ca nu o mai au, imi trimisesera si mail cu factura .eu am o recomandare de la o colega pt ea,si apoi m-au sunat ca nu mai au,e prima data cand fac comanda la libris dar nu mai fac a doua ca tare m-au dezamagit :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fii mai indulgenta, sunt sigura ca o sa o gasesti, s-a terminat stocul ce pot face oamenii? poate aveau fix in acelasi timp 3comenzi si...s-a terminat stocul, daca nu o gasesti ti-o imprumut eu;)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...