Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 25 iulie 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  25.07.2015
Afara: e cald cum de mult n a mai fost, intentionez sa nu ies din casa
Ma gandesc: ca incepe vacanta:)
Am invatat: ca renuntand la avantaje financiare in favoarea timpului liber mi se confirma zilnic ca a fost o decizie desteapta
Sunt recunoscătoare pentru: apa
Ieri: am fost la job si apoi acasa, nici nu se poate face altceva de canicula. Ieri telefonul mi s-a inchis si afisa ca e prea mare temperatura, in conditiile in care era in portiera masinii cu care mergeam
Citesc:nimic:) momentan, dar voi recupera
In bucătărie: supa crema de legume, au fost clatite, harbuz, pepene galben, piersici, afine puse la macerat cu zahar pentru afinata :) (intentionez sa o fac cadou, cu tricolor prins de gatul sticlei). As mai face niste orez cu lapte si scortioara la cuptor, sau poate comandam ceva.
Ceea ce astept (sper): sa fie
Ce mai mesteresc: m-am apucat de un sal crosetat gri sobolan, dar imi dau seama ca nu am suficient fir...trebuie sa mi mai iau ceva pentru vacanta
Ascult: aerul conditionat care baraie, sunt recunoscatoare ca stam la etajul 1, desi mie imi plac etajele superioare si ca  doar sufrageria este spre sud-vest, asa ca doar aici bate soarele dupa amiaza. Acum multi ani stateam la 4, tot spre sud, dormeam cu cersafuri ude...iar acum si mai multi ani locuiam intr-un bloc vechi, din caramida, unde, era frig vara, efectiv racoare ca in casele de la tara, termic era ideal , plus ca avea atatia copaci in fata de parca era o casuta in copac.
În casa: am spalat pe jos, strans, ar trebui sa fac bagajul, Ilinca doarme,i-am pus un cersaf ud pe ea, de la caldura doarme
Azi: o zi de stat in casa, mancat harbuz...
Unul dintre lucrurile mele preferate:linistea
Nu-mi plac:locurile aglomerate
Saptamana care a trecut: a fost o saptamana si cu bune si cu rele
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: maine vine o prietena buna de departe cu cei 3 copii ai ei si probabil vom petrece ziua impreuna
O imagine pe care vreau sa o impartasesc: week-end cu bucurie!
vitrina unei cafenele cu prajituri din oras
Un week-end racoros va doresc:)

4 comentarii:

  1. Va doresc o vacanta (care se apropie) cat mai frumoasa! ☺

    RăspundețiȘtergere
  2. Vacanta cu bucurie , dragele mele dragi !

    RăspundețiȘtergere
  3. Zile minunate de vacanta, cu inimi senine....le meritati!:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...