Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 18 iulie 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  18.07.2015
Afara: e cald si se anunta canicula, ne-am intors de la plaja
Ma gandesc: intreb: cum de unele doamne arata perfect pe plaja, mereu cersaful lor e fara pic de nisip, parul aranjat...
Am invatat: sa o las mai moale:) si e bine, tare
Sunt recunoscătoare pentru: sanatate
Ieri: am fost la job, apoi la un restaurant raw-vegan (arata foarte frumos ca un bistro frantuzesc, dar mancarea nu e pentru mine...), cel putin apa, era plina de multe: fructe, o felie de castravete, menta, iarba, muguri diversi - ca atunci cand ai cules buruiene la porc intr-un lighean mare de tabla, il speli si  pui toate intr-un pahar...
Citesc: Culoarea, de fapt o pastrez pentru vacanta, desi urmeaza multe zile de sarbatoare-pentru ca la tara se tineau 3 zile de Sf Ilie, nu pot sa nu tin 3 zile chiar daca in calendar nu sunt semnalizate sarbatori...
In bucătăriecirese, mere, caise, clafoutis, rosii, urda sarata, paine, ardei umpluti
Ceea ce astept (sper): sa fie
Ce mai mesteresc: lucrez la puloverasul Ilincai:), sper sa-l termin azi si as vrea sa cos ceva pe un fel de etamina (am incercat aseara, nu mi-a iesit, dar sunt perseverenta)
Ascult: scenariile Ilincai
În casa: necesita atentie
Azi: am fost la plaja la purcica, urmeaza sa termin puloverul Ilincai, apoi mai vedem
Unul dintre lucrurile mele preferate: esarfele mari
Nu-mi plac: unghiile lungi la picioare
Saptamana care a trecut: a fost o saptamana si cu bune si cu rele
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: maine sa mergem la Biserica, apoi in parc la umbra
O imagine pe care vreau sa o impartasesc: week-end cu bucurie!
pinterest

7 comentarii:

  1. Vai ... cica apa era plina de multe, "ca atunci cand ai cules buruiene la porc"
    :)))))))))
    Ce comparatie haioasa :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era groaznica:), cred ca ar trebui sa se documenteze mai bine si sa o faca mai atragatoare si mai gustoasa...era pur si simplu un snop de buruieni aruncate in pahar, ar fi trebuit sa astreze cateva frunze doar:). Probabil n-am gusturile educate pentru astfel de modernisme...

      Ștergere
  2. si mie imi plac mult esarfele mari,am zeci... si nu imi plac unghiile lungi nici la maini,nici la picioare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La maini mai merg, dar la picioare trebuiesc taiate din carne clar:)). Eu n-am chiar asa multe, dar cu siguranta scot din banalitate orice haina:)

      Ștergere
  3. Pupici , mult spor , liniste in tot si toate ! Imbratisari dragele mele , dragi !

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar ti-a placut ceva totusi la restaurantul acela sau ai ramas doar cu amintiri neplacute? :D
    Saptamana frumoasa si vesele va doresc fete frumoase! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai n am amintiri neplacute,din contra, ne-am distrat copios. Mi-a placut decorul, cel putin fereastra am de gand sa o folosesc la casuta mea:). Multumim, asemenea:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...