Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 7 iulie 2015

Zile

Zilele acestea este cald cald cald, mereu repet ca pe o litanie: "seceta a ucis orice boare de vant/ soarele s-a topit si a curs pe pamant/ a ramas cerul fierbinte si gol..."
Saptamana care a trecut n-am facut mare lucru, serviciu, casa, parc, caldura, limonade, cafele, bucurii, tristeti si o vacanta furata, neasteptata:) care se intrezareste...Printre toate, mi-au placut:

1.  Perlele Ilincai: Ilinca vrea sa ia pisica in brate: Hai Shuba nu mai fi asa dolofanel:)
Ilinca vrea sa inchida usa la baie : Shuba, vrei sa te duci la toaleta? 

2. Judecatile de valoare ale Ilincai: -Mami cand am fost la D am vazut pe strada niste barbati in pantaloni scurti si in pielea goala. Dar ce inseamna asta? Nicio femeie nu ar vrea sa se mireasca cu un barbat in pielea goala.
3.o floarea soarelui moarta si inviata, cand am primit-o statuse intr-o masina cateva ore :), era fan, dar pusa in apa si-a revenit ca prin minune:)
4.dimineti cu cafea la soare
5.clafoutis cu cirese - exista oare prajitura mai simpla si mai buna?
sectiune
6.momentele mele si numai ale mele;)
7.legume cu sare si ulei de masline pentru quiche

quiche
 7. ceai de mere:) bun si parfumat:) si planuri de...vacanta, daaaa, de vacanta:)

10 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. imi place Ilinca de nu mai pot dupa ea!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu vreau sa incerc maine un quiche dupa o reteta a la Adi Hadean. Imi place tare mult cum scrie pe site.ul sau.:)

    Cat de minunata e starea dinainte de vacanta: cu liste, pregatiri, emotii, vise... Sa aveti zile minunate, tihnite. Sa veniti proaspete acasa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si mama mea e fan:), eu in genere pun ce am prin casa, dar reteta de baza e aceeasi. Daaa...si mie imi place, ca imi fac liste si planuri...Imbratisari:*

      Ștergere
  4. Ce mult am lipsit de aici! Ce mult ma bucur ca regasesc aceleasi poze superbe, aceleasi fete minunate, aceeasi liniste perfecta si calm... atata calm.... Perfect! Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...