Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 26 iunie 2015

Vineri, jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  26.06.2015
Afara: e racoare, foarte placut, ieri a plouat foarte tare
Ma gandesc: sa fac o challah, inlocuind apa cu lapte. Mi-am cumparat de la Targul de oale o tava de facut paine/cozonac si trebuie sa o incerc
Din locurile de unde am invatat: de la bunica
Sunt recunoscătoare pentru: ca imi place lucrul de mana
Ieri: am fost la job, apoi am facut niste cumparaturi (in congelator mai aveam niste peste si atat)
Citesc: azi pe facebook o doamna pe care o cunosc scria ca a citit 48 carti anul acesta, eu le-am numarat sunt 6, din care finalizate 2 (celelelte 4 mai au cateva foi pana la finalizare), iar incepute mai multe...nu stiu daca sa finalizez una sau sa incep alta noua...
In bucătărie: bors de perisoare (chiar ca e bors, e atat de acru ca nu se poate manca, i-am mai pus apa, leustean, smantana)-dar tot degeaba, am sa mai fierb niste legume intr-o alta apa si am sa inlocuiesc o parte (oricum nu e nicio problema Ilinca azi a mancat "un coc, dar era un dulce :)" - adica un melc cu nuca), paste carbonara, harbuz si pepene galben. Cand am ajuns acasa Shuba rupea punga cu pepenii pusa pe jos in bucatarie si nu intelegeam ce doreste -el voia pepene galben, mama cum mieuna pana l-am taiat si i-am pus in castronelul lui
Ceea ce astept (sper): sa ma ajute Domnul sa finalizez ceva
Ce mai mesteresc: as vrea sa-i fac Ilincai un puloveras dintr-un bumbac colorat foarte frumos
Ascult: msinile pe bulevard
În casa: necesita smotru
Azi: am fost la Targul de oale, ne-am clatit ochii, mi-am spart timpanele de atatea pasarele cantatoare
Unul dintre lucrurile mele preferate:harbuzul
As vrea: sa ma tundSaptamana care a trecut: a fost o saptamana si cu bune si cu rele
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa impletesc la pulloveras si sa lucrez putin
O imagine pe care vreau sa o impartasesc: 
Ilinca aruncand 3 bani in fantanta: imi doresc o papusica sirena, un trandafir si un print:)

13 comentarii:

  1. Fata frumoasa , sa-ti ajute Domnul in tot ce-ti doresti , cu usurinta si bucurie sa le-ndeplinesti !! ...Mai , deci inteleg papusa si printul ...dar trandafirul ?..care-i povestea !?...Shuba pofticiosul ! Al meu catel e innebunit dupa pastai si dovlecel cu ou prajit....In fata Ilincutai este un cocosel din ala de lut , care sufli in el ?! ... Pupici dulci , printesei ! Mult spor in toate si dorinte indeplinite sa aveti !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul la toata lumea:* sa se implineasca gandurile bune. Da e un fluieras:), pentru el si pentru un ingeras de lut am fost mai mult, oricum oferta mi s-a parut slabuta anul acesta. Pai printul nu poate veni cu mana goala nu? Imbratisari, week-end plin de bucurie:*

      Ștergere
  2. ai reteta de challah am avit si eu,dar am pierdut-o ,tare mi-as dori reteta,, si abia astept sa vad poze cu challah a ta!
    Ce frumoasa e poza cu Ilinca:XXX

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://simplitaly.wordpress.com/2014/09/27/paine-challah/ eu azi am pus lapte in loc de apa, tot la fel de moale si pufoasa:)

      Ștergere
    2. :)) Ana as vrea sa pun poza, dar a mai ramas foarte putin din ea, am mancat-o aseara la 11 aproape pe toata, este minunata, a crescut la fel de mult si e la fel de pufoasa si cu lapte in ea:)

      Ștergere
    3. sa va fie de bine!!!! data viitoare poate :)

      Ștergere
  3. Acum multi, multi ani, intr-o seara veneam acasa de la o prietena, cand am gasit pe strada un pui de pisica gri. Fara sa ma gandesc prea mult, l-am luat acasa, desi aveam si eu matza mea neagra si un catel. Am luat-o ca s-o salvez din strada, cu gandul sa-i gasesc stapan, clar. Am tinut-o cam o luna pana am gasit cui s-o dam. ii pusesem si nume "Alice" ;;) Era o nebuna de pisica, o personalitate efervescenta, mereu facea ceva trasnit. Intr-o zi mancam dovleac copt. Alice s-a urcat pe masuta si a inceput sa traga de dovleacul meu, de numa' Era mai mica decat felia, dar hotararea ei era maaaaaaare :)) A rontzait la dovleacul meu pana a luat-o somnul :)) Shuba cu apetitul lui pentru pepene galben, mi-a amintit de patania asta.
    Si acum faza cea mai draguta : Alice era motan dar noi nu ne-am dat seama si i-am pus nume de pisica :D:D:D Asa i-a ramas numele si la noii stapani ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Alice e un nume de prieten, chiar si unul gri cu blana, s-ul am inteles ca le place la pisici. Shuba numai la pepene galben face asa, daca il las nesupravegheat se duce si il rastoarna de pe masa (desi el nu se urca ca n-are ce face, nu mananca absolut nimic din mancarea de oameni in afara de pepene si-l cara la el in castron).

      Ștergere
    2. Vai, Shuba e o figura :)))))
      Da, asa stiu si eu despre "s", d-aia am ales Alice :D - Alina

      Ștergere
  4. buna anca! citesc demult blogul tau si iti sunt recunoscatoare pentru gandurile frumoase pe care le transmiti. Ilincuta e tare dragalasa si shuba e un pisoi tare simpatic. Si eu la fel ca tine sunt adepta lucrurilor marunte care ne fac viata mai frumoasa. Va pup si va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de dragutza este Ilinca si dorintele ei!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...