Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 19 iunie 2015

Vineri, jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  19.06.2015
Afara: e soare si racoare, foarte placut
Ma gandesc: sa ma duc sa-mi iau copilul de la gradinita si sa coboram Copoul pe jos, de mult n-am mai facut asta, de obicei e mult prea cald
Din locurile de unde am invatat: din neputintele noastre
Sunt recunoscătoare pentru: sanatate, dorul de frumos din mine
Ieri: am fost la job, apoi acasa, o zi ca oricare alta
Citesc: imi fac teancul pentru vacanta:)
In bucătărie: supa crema de mazare, urda cu rosii si ulei de masline, cirese, si poate taitei cu lapte
Ceea ce astept (sper): sa ne ajute Domnul
Ce mai mesteresc: incerc sa termin salul meu, mai am foarte putin, apoi...
Ascult: zgomotele de la birou (sunt in pauza de masa)
În casanu-mi amintesc exact, ca dupa o saptamana:)
Azi: coboram pe jos Copoul, poate parc
Unul dintre lucrurile mele preferate: canile :), cand o sa am o bucatarie mare o sa am rafturi la vedere:) doar pentru cani 
sursa:pinterest
Saptamana care a trecut: a fost o saptamana linistita
O idee faina:

sursa: pinterest
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: plaja, leneveala, natura :)
O imagine pe care vreau sa o impartasesc: as vrea ca ale mele picioare sa atinga apa in fiece dimineata de week-end, sa stau in liniste cu o cafea alaturi:)
google

2 comentarii:

  1. Eu incerc sa imi reduc la 3 nr. de cani ale mele:) Am ajuns in momentul cand ma obosesc rafturile pline de cani.

    Minunata ideea cu tocatorul- sertar- cos de gunoi.:)

    Si mie mi-ar placea sa imi beau cafeaua cu picioarele in apa, dar sa fie râu curgător, cu pietre, apă limpede să văd fundul apei:) Am o groază de apele adânci, chiar dacă îmi scufund doar picioarele....ideea de hău sub mine nu îmi surâde deloc:)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am ramas in 4 cani si nu imi mai place nici una, abia astept sa dau iama la Ikea caci am vazut ceva care imi place si de cafea si de ceai...
    imi place mereu jurnalul tau, daca nu ar fi chiar asa de personal m-ar temta si pe mine sa il tin, pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...