Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 29 iunie 2015

The travel tag

Loredana mi-a trimis o leapsa, asadar:
 
1. Unde ai zburat prima oara cu avionul?
La Roma.

2. Numeste trei lucruri esentiale pentru tine atunci cand calatoresti.
A. Aparatul foto.
B. O geanta de postas comoda in care sa incapa destule pentru fiecare zi
C.Lucrul de mana/o carte


3. Cu cine ai vrea sa calatoresti?
Cu oameni dragi sufletului meu:)

4. Ce loc din avion preferi: geam, culoar, mijloc?
Geam - oricum acesta mi se da de fiecare data:)) si fara sa-l cer, am fata de om care trebuie sa stea la geam:) - daca ma gandesc bine in orice calatorie, cu trenul, avionul, autocarul mereu mi se da cel mai bun loc :) fara sa fac nimic.


5. Cum "pierzi timpul" atunci cand calatoresti?
In general am o harta(printata de mine, am avut si cate una pentru fiecare zi) si vizitez obiectivele insemnate, pe jos, am mers si 25 km pe zi...pana plang de oboseala, dar e asa frumos :), observ orasele in fiece moment al zilei, dincolo de muzee si catedrale si plaje...orasele si oamenii ma fascineaza, de altfel si la mare mereu aleg hoteluri care sunt intr-un orasel, niciodata dintr-o statiune.

6. Numeste cateva tari in care ai calatorit.
Germania, Elvetia, Turcia, Grecia, Israel, Italia - aici am fost doar la Roma, imi mai trebuie cel putin o saptamana in Florenta si una in Cinqueterre

 7. Care dintre acestea e preferata ta?
Istanbul, always.

8. Cu ce mijloc de transport iti place sa calatoresti?
trenul (top 1 pe lista mea de vacante este...Transsiberianul) , masina, avionul, metroul, autocar - in aceasta ordine


9. Numeste un loc in care ai vrea sa te intorci, din locurile deja vizitate?
Istanbul - as merge an de an, zi de zi - as putea locui acolo:)


10. Exista vreun loc in care nu ai mai vrea sa te intorci?
Nu.

 11. Ai ceva patanii interesante din categoria "M-am pierdut"?
Nu.

12. Unde ai calatori special pentru mancare?
Cuba, India, Turcia, Grecia, Mexic

13. Care este urmatoarea ta destinatie?
Turcia in septembrie, iar in vara...inca nu stiu - Mamaia sau Herculane (desi imi place atat de tare, e atat de departe...735 km)

14. Cum iti place sa iti structurezi calatoria?
Obiective sau leneveala - vara

15. Pe cine provoci?
Pe oricine isi doreste:) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...