Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 12 iunie 2015

Leapsa

Luiza a lansat o leapsa:), desi eu nu sunt o mare fana a verii:) raspund:

1.Ce iti place cel mai mult vara?
Diminetile devreme : 05:00-07:30 si serile 20:30-22:00. Ambele au ceva magic:), diminetile o prospetime si o forta de a trai fara margini, iar a serile au ceva boem ca o melodie pe care o fredonezi aiurea:)

2.Te bronzezi cu usurinta sau te arzi?
Ma ard, de aceea folosesc factor 50 si stau numai la umbra:) in timpul zilei

3.Bautura pe care o preferi vara.
In afara de cafea, limonada.

4.Mancarea pe care o preferi vara.
Fructe, fructe, fructe:), kg. intregi

5.Piesa vestimentara care iti place cel mai mult vara.
Sandalele:)

6.Oja preferata de vara.
Colorata: esenta de roz, portocaliu, galben, albastru, verde mar...
google

7.Produsul cosmetic preferat vara.
Crema de fata - in orice anotimp este singura de care nu ma despart.

8.Ce parfum folosesti vara?
Dolce vita - e o descriere perfecta a serilor de vara, de vacanta, de libertate, de mare, de tinerete, de forta, de vise, de iubire. Cred ca o sa folosesc aceeasi sticla in toate verile vietii mele - ma dau atat de rar cu el, de 2-3 ori maxim pe vara, tocmai pentru a nu bagateliza un parfum al unei seri magice:)

9.Munte sau mare?
Si si, nu pot alege, insa marea ma face fericita fara niciun efort :)

10.Vacanta activa sau leneveala?
Vara - leneveala, in alt anotimp activa.

11. Activitatea preferata.
Sa stau pe sezlong sub umbela, sa ma uit la mare si sa...crosetez:)

12.O amintire draga
vara lui 2004

Un cuvant de incheiere:
Sa avem o vara ca o vacanta mare!

Leapsa e deschisa...

2 comentarii:


  1. Vai ce magica era vacanta mare, nu mai simt cu aceeasi bucurie vara cum o simteam in copilarie cand parea mult mai lunga si mai frumoasa.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asemenea...nu sunt fan al verii!!!Si mai ales al verii toride din Grecia!!!Sunt fan al verii racoroase din satul meu de multe!
    Kiss!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...