Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 13 iunie 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 13.06.2015
Afara: e soare si-o caldura inabusitoare:)
Ma gandesc: sa ma duc intr-o vizita la finutul meu Luca, a fost pe 11 ziua Sfantului Luca al Crimeii dupa care i-am pus numele:) - mamica lui mi-a dat voie sa-i aleg eu ce nume vreau:)
Din locurile de unde am invatat:de la celalalt
Sunt recunoscătoare pentru: sanatate, tinerete
Ieri: am fost la job, apoi intr-un supermarket
Citesc: nimic :), o sa ma apuc cat de curand de ceva...
In bucătărie:ciorba de fasole, ceafa pentru gratar, dulceata refiarta de capsuni si as vrea sa fac o prajitura cu capsuni si mascarpone
Ceea ce astept (sper): sa ne ajute Domnul
Ce mai mesteresc: incerc sa termin salul meu
Ascult: zgomotele orasului
În casae cam dezordine, dar astazi nu e vreme de smotru
Azi:merg in vizita, apoi ne vom praji la plaja la Purcica
Unul dintre lucrurile mele preferate: sandalele colorate
Saptamana care a trecut: a fost o saptamana faina
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: plaja, leneveala, natura
O imagine pe care vreau sa o impartasesc: mi-e tare dor de mare

Mamaia:) cand nu mai e nimeni pe plaja

13 comentarii:

  1. Imi place mult alegerea mamicii finutului, sa aiba incredere in tine, sa te lase pe tine sa pui orice nume doresti.
    Am vazut la tine ciorbita de fasole, ce idee buna, o sa fac si eu azi (nu stiam ce sa mai gatesc).
    Duminica frumoasa si linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) da...m-a responsabilizat si mai mult si numele Sf Luca care-mi este foarte drag a fost prima alegere:). Ciorbita de fasole e minunata - eu folosesc fasole la conserva si se face imediat :), insa intr-o zi imi voi cumpara o kukta si o sa fierb fasolele oricat de vechi:). Duminica cu bucurie:)

      Ștergere
  2. Vai si la noi e deja atat de cald!!! Cat nu-mi place mie la mare, dar tare bine mi-au facut pozele tale, parca m-au mai racorit :) Duminica cu bucurie sa aveti, frumoaselor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place muuult seara de pe la 6-7 in sus:), cand deja oamenii pleaca de pe plaja, eu n-as mai pleca:). Mie imi place la nebunie marea, nu si sa fac plaja:). Saptamana racoroasa:*

      Ștergere
  3. Zile frumoase si linistite s aai draga Anca...este bine si sa lenevesti..oh daaaa..si inca ce bine estee
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc ghemuletule, tu sa ai zile pline de racoare si ploi curate si recolte bogate;)

      Ștergere
  4. Se pare ca nu sunt sigura careia ii e dor de mare. Pozele imi aduc aminte de ultimul sejur minunat petrecut la Marea Neara alaturi de oameni frumosi. felicitari pentru blog!

    RăspundețiȘtergere
  5. mie mi-e dor de mare doar daca sunt pe o insula pustie. Am inceput sa fac alergie la bikini, celulita, topless si burti goale atarnate...:) Cu atat mai mult cu cat mai am 6 ochisori vii prin preajma:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) cat de ticaloasa esti! eu n-am nevoie de nimic daca sunt la mare, nici nu mai vad nimic in jurul meu, iar corpurile goale mi se par cam toate la fel...nu exista hidosenie, nici frumusete absoluta. Imi amintesc ca acum multi ani, tatal meu i-a zis unei doamne mai in varsta care statea toples "doamna va rog, puteti fi mai decenta?", statea numai cu spatele la ea si se arsese:)). Ochisorii frumosi sa priveasca acum, cand vor avea ei varsta noastra lumea va fi mult mai grasoasa...cand eram noi copii oamenii aratau mai altfel:)

      Ștergere
    2. sper ca ticaloasa e de bine...:)

      Ștergere
    3. Daaaaaaaaa, numai prietenii au acest privilegiu:*

      Ștergere
  6. Ce imagini frumoase,mi-as dori sa ajung si eu candva la mare pentru ca nu am fost niciodata.Cred ca e atata de relaxant!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...