Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 29 iunie 2015

Despre bucuriile marunte:)



pinterest

 

"Majoritatea zdrobitoare a oamenilor nu au parte de marile recompense - Premiul Nobel, Premiul Oscar, medalia Olimpică de Aur etc. -, dar micile plăceri ale vieții sunt la îndemâna tuturor. O bătaie prietenească pe umăr, un sărut pe obraz, prinderea unui crap de două kilograme, o lună plină, un loc liber ca să-ți parchezi mașina, un foc care arde în vatră, o masă bună, un câmp înflorit, un cer senin, un apus de soare magnific... Nu vă încăpătânați să cuceriți marile premii. Mulțumiți-vă cu bucuriile mărunte. Ele există pentru fiecare dintre noi. Din plin." (Radu Beligan - Între acte)

2 comentarii:

  1. Total de acord:)

    fotografia e minunata! Asa arata majoritatea aranjamentelor mele: o sticla sau un pahar perfect curate, apa si un fir de floare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact cu acelasi citat am ramas si eu din cartea lui Beligan :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...