Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 7 iunie 2015

Bucuriile curate ale vietii mele

Poze nu prea am, dar saptamana a fost frumoasa, linistita, de vara, banala, plina de bucurii marunte...
Luni am fost libera
Marti si miercuri ne-am plimbat pe dealuri la propriu, am cules flori, am alergat sau pur si simplu ne-am bucurat de toate:)
Joi am fost la serbare - la un moment dat copiii trebuiau sa se aseze unul in fata altuia si sa-si bata palmele, copilul meu care era foarte ocupat cu felinarul(era licurici) nu a fost pe faza si a ramas fara partener. Eu am inghetat pentru ca daca eram pe scena m-as fi apucat de plans, ea s-a uitat in jur, a vazut ca nu e niciunul disponibil asa ca a alergat la educatoare, a batut cu ea palemele apoi a revenit in coltul opus. Imi place mult ca nu se pierde, ca evalueaza imediat o situatie si ca ia o decizie singura, Asta este datorita faptului ca in genere, copiilor adoptati nu le organizeaza nimeni viata si trebuie sa se descurce fara suportul adultilor de multe ori. E si pozitiv si negativ-sa predai haturile, sa te bazezi pe cineva, sa i te incredintezi cu viata ta e foarte greu;), asa ca din momentul in care corpusorul acela mic s-a sprijinit pe mine am stiut ca e minune si dragoste si Dumnezeu. Inca un lucru oau a fost faptul ca mama mea s-a invoit! de la serviciu ca sa vina la serbare, la noi nu a fost niciodata ca o plictiseau vrejelile acestea negative:)). Cred ca fiecare mama are sansa sa fie perfecta ca bunica:)
Vineri a fost o zi nebuna - printre toate, am fost la tara intr-un convoi umanitar si am auzit de o doamna care sta zilnic 4 ore in curtea gradinitei pentru ca sa fie in orice clipa aproape daca fetita ei bolnava are nevoie de ceva... Si am intalnit un invatator dintr-un sat uitat de lume ca invatatorii din povesti, un om care povestea aproape in soapta despre istoria satului si copiii de la Ilinca stateau cu gura cascata nemiscati ca sa-l asculte. Nu cred ca a tipat vreodata la elevi si nici nu cred ca vreun elev si-ar permite o magarie cu domnul.
Sambata am cusut la masina, am fost pe dealuri, seara am facut un maraton de filme.
Azi am fost la un picnic toata ziua:) : am colorat, jucat fotbal cu o sticla, stat la umbra, Ilinca s-a imprietenit cu o pastorita si a ajutat la manat oile, a invatat sa le cheme, sa le directioneze, nu ar mai fi venit acasa:)
in stanga, inalta cat oitele micuta mea pastorita:) 
sa te tii de mana nu e niciodata demodat:)
un licurici descurcaret
radacini
verde
o perna de casuta:) cu care se doarme, se merge la picnic, se uita la tv- cand o faceam Ilinca nu stiu de ce credea ca o fac pentru altcineva si a venit si-mi zice: stii mami ca si mie imi plac lucrurile frumoase:))
Ana a avut ideea de a puncta lucrurile frumose de peste saptamana. Sa aveti o saptamana de care sa va amintiti cu bucurie!

20 de comentarii:

  1. si mie imi plac lucrurile frumoase:)

    minunate toate! se simte bucuria in tot ce ai scris. Iata ca am fost impreuna la stana....in locuri diferite:)

    Bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da:)), ce fain e! si liniste si oitele si miei sunt minunate. Am o prietena din copilarie la tara care are cateva sute de oite, la ea la stana am stat muuult, am mancat turte facute cu zer dulce coapte pe plita inalte de 4-5 cm, sarbusca (un bors de cartofi tot cu zer), cas, urda... Cand mai merge tatal meu la bunica, eu ajung tare rar desi e in jud Bt nu e chiar departe, mereu imi trimite urda. As vrea ca si Ilinca sa cunoasca putin lumea oitelor;). Mie si mirosul imi place:)). Zile pline de bucurie cirese si cer:*

      Ștergere
    2. Si eu am bunici in jud BT. Ai tai unde?:)

      Ștergere
  2. O SAPTAMANA MAGICA !!!....atat pot spune . Intensa , variata , plina de tot ceea ce inseamna viata !! Am sorbit fiecare cuvintel scris de tine !...Ilincuta e o adevarata MINUNE ! Bravo ei si Doamne ajuta, sa ramana asa mereu O MANDRETE DE FETITA ! Cat de frumos e la voi si cu voi !! ... Sa aveti o saptamana la fel de plina de frumos . Va pupam dulce !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O saptamana banala de vara as spune, dar asa de faina! Sa dea Domnul sa infloreasca :) tot mai frumos ;) Zile pline de bucurie!

      Ștergere
  3. Ce saptamana plina si frumoasa ati avut fetelor!!!! E de vis rochita si ii vine atat de bine, cred si eu ca a fost cea mai frumoasa, si e bine sa fie din cand in cand rasfatata in felul asta Bravo Ilinca esti o fetita descurcareata, Ancuta sunt sigura ca si de la tine preia multe lucruri bune. Ce pernuta draguta, iar pozele una mai frumoasa ca alta. Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal ca ia multe lucruri bune si rele (vad ca incepe sa vorbeasca ca moldovenii de peste Prut cum vorbesc eu:)). A fost atat de bucuroasa ca nu mai reusea sa adoarma:) Imbratisari:*

      Ștergere
  4. ''Cred ca fiecare mama are sansa sa fie perfecta ca bunica'', ei, chestia asta este intradevar wow ! Sper din tot sufletul sa ne fie dat sa traim acest moment de perfectiune. Multumesc, doamna Anca. In rest, momente unul mai minunat ca celelalat, ma bucur pentru voi si pentru starea mea de bine pe care mi-ati transmis-o. Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* te imbratisez, Ana, o saptamana plina de bucurii, ca cirese, soare si dimineti si seri magice sunt zilnic:)

      Ștergere
  5. Postarile tale ma incarca cu energie in fiecare dimineata cand le gasesc. Chiar daca nu reusesc sa las mereu un comentariu, ma bucur mereu cand vad noi aventuri si lucrusoare frumoase in Casuta din Poveste. Zile frumoase, dragele mele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ingrid, zile pline de bucurie!

      Ștergere
  6. Ah! si mai ales ma bucur cand vad o Ilincuta crescand atat de frumos, armonios si imi dau seama cat noroc a avut cu tine, Anca ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu cu ea in aceeasi masura, suntem facute una pentru alta;) n-as fi putut avea alt copil si nici ea alta mama:)

      Ștergere
  7. Imi place ca ai pasiune pentru ceea ce faci si scrii foarte frumos!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. cat de frumos! as zice ca imaginile tale sunt din alta lume!!! Dar ai tu darul asta de a surprinde ce e frumos!!!
    cu mult drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumoase au fost toate!! Şi ce frumos ai scris!
    Zile binecuvântate, draga mea Anca!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumoase sunt imaginile!
    Redau exact ceea ce ai vrut sa transmiti!

    RăspundețiȘtergere
  11. E si licurici, e si pastorita, ce mai, se adapteaza la orice fel de slujba bag de seama :))))
    Pupam fetita descurcareata!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. CAt esti de fericita...La postare asta am simtit asa,cu fiecare rand,fericirea din viata ta..Ma bucur atat de mult pentru tine si pentru momentele voastre..Mica pastorita-licurici te intregeste..si tu pe ea...Mi se pare uimitor cum in lumea asta..sufletele care se potrivesc..se regasesc indiferent de imprejurari.
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...