Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 28 iunie 2015

Bucuriile curate ale vietii mele

dupa-amiaza de sambata
dulapior cu porcarioare:)
sanzaiene:)
la cumparaturi
ultimele cirese din an
spatele unei bluzite pentru Ilinca, in realitate culorile sunt vii:)
 

Ideea gasirea frumosului din fiecare saptamana ii apartine Anei. Sa aveti zile pline de bucurie! Vacanta placuta !

9 comentarii:

  1. Frumoasa tare bluza curcubeu !! Jos faci terminatie circulara ? ....Interesante combinatiile din dulapior ! .... "Happy" e super-fain , e facut de tine ?...Ce vesele sunteti voi la cumparaturi ! Bravo voua dragele mele , dragi !!! Ca de obicei la voi , CALDURA si multa CULOARE ! Imbratisari !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nus tiu ce inseamna circulara:) - nu sunt familiarizata cu termenii dn tricotat. Nu e facuta, am cumparat-o de-a gata, erau si litere din lemn sa le decorez eu, dar...erau mai scumpe decat aceasta finisata. Multumim, bucurii!

      Ștergere
    2. Dupa ce faci si fata si spatele , le unesti pe lateral , si apoi iei ochiuri din partea de jos a fiecarei parti , si lucrezi circular , la final obtinand o banda fara cusaturi . Adoptam metoda asta , pentru situatia in care se lasa banda , o puteam reface .Eu acum la banda si mansete fac lucratura dubla , si la final bag elastic lat , si nu mai conteaza daca se lasa lucratura sau nu. Va pup !

      Ștergere
  2. Frumos, colorat si tihnit e la voi! Asa sa va fie mereu!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Vrem si noi dulapior cu porcarioareee..... ne place ! Desi le avem si noi pe ale noastre ! O saptamana minunata ! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa si vesela bluzita! Spor in continuare si o saptamana de vis!

    RăspundețiȘtergere
  5. ...am uitat sa ma semnez. Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  6. ce tihna e la voi!
    o sa iasa super bluzita, harnicuto!
    eu sper sa apara repede pepenii de Dabuleni daca se termina ciresele, mai am doar 2 kg si nu ma indur nici de prajitura ,nici sa pun la congelator, desi am avut cam 3 kg/ sapt tot nu m-am saturat de cirese :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Fericirea sta in lucrurile "mici"! Sa aveti o saptamana buna in continuare!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...