Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 21 iunie 2015

Bucuriile curate ale vietii mele


Ieri am dus-o pe Ilinca la tenis pentru prima oara - daca tot nu are vacanta ca ceilalti copii si merge in continuare la gradinite, macar sa faca un sport in aer liber:). Antrenorul a insotit-o la incalzire, si au facut cateva ture de teren, era asa de maruuntica si atenta si dragalasa, nu-mi venea sa cred ca e a mea, ma apucasem de plans de drag, noroc ca eram cu ochelarii de soare pe ochi, care, ma salveaza de multe ori din situatii penibile - eu sunt plangacioasa de felul meu:).
Am citit o carte faina dintr-o rasuflare, Cirese Amare, imi pare rau ca am judecat oamenii care pleaca la munca in italia/Spania sau chiar am invidiat colegii care aveau parinti acolo...
Am terminat salul indigo, imi place tare tare tare:)
Am crosetat :)
Mi-am stabilit niste carti de citit vara asta, pe unele le-am mai inceput, dar mai mult de 20 pagini nu am citit din ele. Pe drum, cred ca ajunge maine e si Tatal celuilalt copil:)
Ploua si e frig, e atat de placut sa simt frigul de vara, simt ca traiesc dupa zile caniculare e un privilegiu:)
 Am reusit, cu 2 exceptii la o librarie online, sa scap de cumparaturi luna asta, chiar am mers pana la finalizeaza comanda, dar am inchis site-ul - sunt pe drumul cel bun:)
Ieri desi am stat acasa in marea majoritate a timpului, nu am deschis laptopul:)-poate reusesc fara;), sau sa ma tin de programul autoimpus.
Mirosul demential de tei:)
asteptand copilul sa iasa de la ora
casute :) sunt ele de iarna, dar...nu m-am putut abtine
 
un sal al meu:)


vrafusorul cu carti de citit:)
Ana a avut aceasta idee, de a insemna lucrurile placute, o saptamana plina de bucurie! si vacanta placuta! celor ce au intrat in vacanta:)

13 comentarii:

  1. am trimis mail in care ii uram Ilincai vacanta placuta si acum am vazut ca merge la gradi in continuare,te rog sa ma scuzi,citesc uneori in diagonala,cred :(
    Imi plac teribil "crosetelile"" tale, numai lucruri frumoase ies din mainile tale :)
    Si salul e fain,fain,sa il porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, va avea o vacanta:) cand o sa emrgem la mare si incercams a facem zilnic cate ceva deosebit, multumesc:*

      Ștergere
  2. Si eu asa m-am delectat cu vremea racoroasa! Ador sa simt mirosul ploii, al prafului strans de pe strazi, pe ulite e si mai fain...

    Heei, vine cartea... Abia astept impresii. Eu o reiau sigur vara asta. Mi s-a lipit de suflet modul de a povesti si ce poate simti o inimioara de copil. Orice copil.

    Saptamana frumoasa, dragelor! Cu soare, ploi, iubire si frumos in jur si-n inimi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumim, a ajuns cartea, las impresii, o saptamana cu bucurie:)

      Ștergere
  3. Salul e asa frumos ... Si casutele imi plac tare, sunt copilaroase.
    Printre cartile alese ai "Julie si Julia" - eu am vazut filmul, a fost frumos. Si voi ramane doar cu el, nu mai pot citi o carte daca am vazut filmul inainte, nu-mi mai pot imagina eu singura nimic :(, imi vin in minte scenele si personajele din film si nu mai are niciun farmec (am citit zilele trecute la Catrinel ca nici ei nu-i prea place cartea dupa film, tocmai datorita imaginatiei-lipsa).
    Vremea racoroasa a venit ca o binecuvantare.
    Pupici, sa aveti o saptamana asa cum ati vrea voi sa fie! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc:), eu n-am vazut filmul, cred ca m-am apucat de cateva ori, dar nu m-a prins, insa din carte am citit putin si mi s-a parut faina:)

      Ștergere
  4. Ce frumos e la voi! Bravo Ilinca sportiva mica! Salul e f delicat si iti sta de minune imbracata asta...pacat ca poza e doar de la gat in jos:-). Mi-ai facut pofta de citit si mai ales de ...CIrese amare...poate sa sa o gasesc si eu vara asta cand vin acasa. Pupici si cat mai multe zile tihnite vara asta!PS. Noi nu am avut deloc efectiv deloc soare in luna iunie...ciresele sunt verzi in copac...:-((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zilele fara soare nu sunt chair frumoase, am vazut niste poze la cineva pe facebook care e in vacanta la voi in tara si erau cu geaca, cu hanorace... E faina cartea, mie mi a placut mult:). Te imbratisez:*, zile insorite:)

      Ștergere
  5. Andrada a facut cativa ani tenis si sunt convinsa ca a ajutat-o sa aiba un corp asa armonios.Ai firele si crosetele in geanta? Ce tare! Cred ca am sa le iau si eu cu mine de acum incolo. Imi place ca ai folosit toate culorile ojelor pe fiecare deget. Imi place si cei ai crosetat si tricotat. Vad ca si tu ai facut un fel de mandale.! Inca nu am gasit carafa, cand o sa aduca o vei avea. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si la noi e racoare..am avut cateva zile de caldura torida si racoarea de acum e mai mult decat binevenita.
    Imi place mult salul si ceea ce ai crosetat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt foarte "chill" pozele tale! Am tras cu ochiul la carti :). Culoarea (The Colour) am citit-o recent, varianta in engleza si mi-a placut teribil de mult. Cumva curajul pionierilor care plecau peste mari pe taramuri necunoscute unde tot ceea ce stiau ei despre lume nu mai este valabil, cumva ideea asta ma fascineaza. Am intalnit-o si in "Copila de zapada". Mult spor la citit, la crosetat, la bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai si mie mama mea mi-a recomandat-o tot ca fiind asemanatoare Copilei de zapada, care mi-a placut mult. Si ea tot in engleza a citit-o, dar eu nu indraznesc, fac un efort foarte mare sa citesc ceva serios in engleza. Bucurii:*

      Ștergere
  8. si noi ne bucuram de mirosu teilor care sunt in floare prin cartier;dar de crosetat insa...ma bucur sa-ti adimir lucrarile...caci nu am atata rabdare si nici pricepere!O vacanta frumoasa, va doresc!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...