Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 1 iunie 2015

Bucuriile curate ale vietii mele

M-am tot gandit si razgandit cum ar trebui sa se cheme cele cateva lucruri bune pe care le amintesc din saptamana care a trecut, apoi azi m-a lovit in timp ce ma pregateam sa postez "Bucuriile curate ale vietii mele" - e titlul cartii preferate a tatalui meu (despre un ziarist care are o leoaica),  pe care eu nu am putut sa o citesc:), ce e drept a fost o perioada cand respingeam tot ce ascultau sau citeau ei. Aud tot mai multi oameni ca asculta muzica pe care o auzeau acasa (populara in special). Parintii mei ascultau rock si...le multumesc pentru Janis Joplin cel putin si mai sunt cateva nume - daca atunci cand eram copil si adolescenta mi se pareau niste urlete enervante acum imi sunt atat de familiare incat le pot asculta oricand si simt cum muzica ma ia de mana si ma duce in lumea de 16 ani:)
Bun, sa revenim:)
Saptamana asta a fost faina:
1. vineri mi-am luat zi de concediu fara motiv, am stat cu o prietena la cafele toata ziua:)) pana la 4:30 cand am fost sa o iau pe Ilinca, de la 9 dimineata. Singura problema este ca mi-am dat seama abia ieri ca si vinerea aceasta vreau concediu ca mergem cu gradinita intr-un convoi umanitar:d.
2. am fost la cele 2 concerte de pe lista: Goran Bregovic si Directia 5. La Goran Bregovic era un frig ingrozitor 12 grade, joi noaptea dar am rezistat. Am tipat si eu si Ilinca:)), am cantat refrenele, am dansat in mijlocul strazii in drum spre masina, a fost asa cum trebuie sa fie
3. am facut la comanda rochita de licurici a Ilincai pentru serbare, e mai mult o zana licurici, imi place mult cum a iesit:), desi am dat cam mult pe ea, am scapat de un stres
4. am fost la picnic
5. am colorat in cartea pentru adulti
6. am mancat Alba ca Zapada -prajitura -pentru ca a venit Iustin mama mea a facut o tava intreaga :) - bucuria e mare pentru ca asta e prajitura de Craciun asa ca azi a fost putin Craciunul:)
7. au aparut ciresele buuuuune bune bune si cu pret normal (10 lei) asa ca sunt fericita:)
8. am primit de la o colega o multime de condimente dintr-o piata din Maroc si o sticla cu ulei de argan facut in fata ei care e foarte fain. De fapt le-am primit acum vreo 2 sapt dar sapt asta le-am testat:)
9. ne-am plimbat muult pe la tara pe dealuri...

albastru

caleidoscop

Goran Bregovic
un licurici
detaliu
lumea e a mea:)
Ana a avut ideea de a nu lasa bucuriile sa treaca nepunctate:). Va doresc zile pline de cirese, bucurii, soare, vant, zambete si zile de 1 iunie in fiecare zi!

18 comentarii:

  1. te citesc de ceva timp anca dar nu stiu cine e iustin...fluturii colorti sunt wow......superbi....

    RăspundețiȘtergere
  2. Incredibil de frumoasa cartea, spor al colorat! Rochia este pictata? Sau are imprimeu? Oricum este foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) e foarte faina da:) Nue pictata, asa e materialul, e o panza mai groasa:) si mie imi place ca nu e roz:)) in primul rand si apoi ii dau felinar si antene si e zana licuricilor la serbare:*

      Ștergere
    2. Și mie-mi pare delicioasăăă rochia! Să ne-o arăți și îmbrăcată cu ea, bine? :)

      Ștergere
  3. Ce frumosi sunt fluturii!!:)

    Alba ca Zapada e si preferata mea. Mereu o pun pe mama sa faca atunci cand mi-e pofta tare tare:) la Craciun de obicei.

    Cred ca a fost frumos cu Iustinul.:)

    Rochita e frumoasa frumoasa! Va fi o dulce!

    Bucurie, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Sunt faini si cer rabdare ceea ce eu nu prea am:). Si a mea mama face numai de Craciun, dar acum...Si mie imi place mult rochita:* Imbratisari

      Ștergere
  4. Rochita e BESTIALA !!!...nu stiu de ce , pana sa ajung la poze, o vedeam roz cu alb ! Distractie frumoasa la serbare ! !...Doar 10 lei ( deci cam 2,5 euro) ....aici am dat 10 euro pe kg de cirese...la magazin evident !!!...Frumosi tare fluturasii colorati ! Cu exceptia lor , mai toata postarea are o nota albastruie ...! Frumoasa lumea ta ...o nebunie libertatea din ea ! Va pup dragele mele dragi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai licuricii nu sunt roz:)) si apoi eu icnerc sa limitez foarte tare rozul din viata noastra :), incerc sa o imbrac firesc, cu cate un accesoriu roz :). Sunt 10 lei ca abia au aparut, o sa fie si 5:). Capsunile erau 4.9 lei:) Imbratisari:)

      Ștergere
  5. Alba ca zapada este si prajitura mea preferata, dar o fac rar caci e destul de dificila pentru mine.
    Rochita este superba si o va putea purta si cu alte ocazii. Cred ca Ilinca e tare incantata.
    Ce faini parinti ai tu. Si eu ii multumesc mamei mele pentru muzica buna ascultata acasa. Cartile acelea de colorat sunt tare faine. Copiii ar fi incantati si ei sa le coloreze caci nu au suprafete mari care sa ii plictiseasca. :)
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Copiii mai marisori:) Ii place mult rochita, se lauda la toata lumea:). Imbratisari:*

      Ștergere
  6. ce frumos ai colorat! toate-s frumoase! mie imi cumpara cineva dintr-un en gros de legume si fructe din apropierea locuintei cirese cu 5 lei/kg...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce fain! Si la noi se vor face 5 lei saptamana viitoare, capsunile sunt atat de ieftine:)

      Ștergere
  7. Ilinca a vazut rochita sau e ascunsa inca de ochii ei, ca sa fie surpriza? Si zici ca va avea si antene, si felinar, vaaai ... Se vede si o bucatica de aripa in poza cu zoom pe licurici. Ilinca o sa fie fericita :X, ce ma bucur pentru ea c-o sa fie zanuta - stii tu ca acum vorbeste fetita din mine ;))
    Alba ca zapada facea si mama mea, tot la Craciun, n-am mai mancat de mult timp.
    Fluturasii din cartea de colorat sunt asa de faini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A vazut-o:) a fost pentru 1 iunie, are si o coronita cu antene de flururi turcoaz cu paiete:)), stiu, stiu:) va potriviti la zanosenie:)

      Ștergere
  8. Ce bucurie imi aduc postarile tale;parca traiesc cateva clipe alaturi de voi si asta ma umple de relaxare...sa avem cu totii zile bune si frumoase alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  9. vai mi-ati facut pofta de alba ca zapada si mama care o face e tocmai la BT....si mai sunt si gravida...dar mai tare imi place prajitura televizor :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca toate mamele fac alba ca zapada si a mea nu face exceptie :)
    Abia astept poze cu licuriciul la serbare!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...