Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 23 mai 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):23.05.2015
Afara: e putin innorat, azi voiam sa merg la Purcica (o plaja cu dusuri cu apa sulfuroasa) dar sunt mahmura si ma doare capul rau de tot (am baut un pahar dar se pare ca m-a doborat), asa ca numai de stat la soare nu am chef
Ma gandesc: ar trebui sa-mi schimb cauciucurile de vara pe care le-am cumparat ieri dar n-am niciun chef sa stau la service, o sa ma duc luni probabil:)
Din locurile de unde am invatat: de la lucrurile care ma inconjoara si de la cele din mine
Sunt recunoscătoare pentru: viata mea
Ieri: am fost la job, apoi am stat pe terasa la M si am tricotat:), am luat cauciucuri de vara la masinuta, am primit de la un prieten o cutie de pahare pentru apa de cristal:)) pe care le-am aruncat in masina atat de bine ca au ramas doar 2 intregi :). Nu se potriveste cristalul in casa mea:)
Citesc: n-am citit decat cateva pagini din Magia ordinii, o carte despre organizare
In bucătărie: avem sarmale si fripturica, mergem in piata sa luam capsuni si floricele...
Ceea ce astept (sper): :) sa iau lucrurile pas cu pas:)
Ce mai mesteresc: sunt intr-o incurcatura pentru ca am un fir foarte frumoooos si ma mananca degetele sa incep ceva din el:)
Ascult: desene animate
În casae dezordine dar nici nu vreau sa stau sa fac smotru azi
Azi: cumparam capsuni si floricele si stam si ne relaxam
Unul dintre lucrurile mele preferate: week-endurile
Saptamana care a trecut: am avut invitati turci si sper ca le-am oferit zile foarte faine:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: ...ne vom face planuri din zbor
O imagine pe care vreau sa o impartasesc:
trandafiri pe strada, in afara gardului la M.

11 comentarii:

  1. Ce frumos e la M.!
    Imi pare rau de paharele acelea. La Purcica... ce comic suna! Miroase cam uratel pe acolo din cate mi-aduc eu aminte. Eu am zis pas cand mi s-a spus ca trebuie sa stau goala, dar cred ca au vrut doar sa rada de mine si pot sta si in costum de baie, nu?
    Cel mai greu mi se pare cand am un fir frumos sa aleg modelul perfect pentru el...
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da e foarte frumos si surprinzator deoarece pe cei mai multi nu-i intereseaza deloc ce e in afara curtii/usii lor:). Eu la Purcica stau numai in costum de baie si prietenele mele la fel, iar mirosul urat e de la apa magica:). Am inceput 3 lucruri, le-am desirat, acum ma intreb daca nu cumva nu-mi va ajunge:))

      Ștergere
  2. Iar am citit planuri DE zbor, nu DIN zbor. Ce sa mai, e musai sa-ti faci planuri DE zbor, macar sa citesc si eu o data cum treb'e =)))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Acum s-ar putea sa ai dreptate, doar ca nu atat de curand:), ce e drept niste planuri au aparut:))

      Ștergere
  3. Si pe mine un pahar ma doboară, ce bine ca n sunt singura! :))) mergeam si e la Purcica cand locuiam la Iasi, oare ne-am întâlnit vreodată fara sa știm :) o săptamana frumoasa îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici macar un pahar intreg:)). E posibil:), acum tu mergi pe malul Dunarii:)

      Ștergere
  4. frumos jurnalul tau, imi place mereu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am si eu pe lista cartea Magia ordinii :D Cum ti se pare? Merita?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt la pag. 46 pana acum e interesanta, am sa iti scriu un mesaj cand o termin:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...