Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 17 mai 2015

O saptamana

Saptamana care a trecut:
- am hotarat (ieri) ca imi aman licenta (ma simt inca vinovata ca asa stiu eu sa ma simt:)), dar lucrez la asta
- am facut o pasca fara aluat fantastica (copilul manca si-mi tot spunea "sa mai faci prajitura dintr-asta" (Reteta: 1kg branza vaci grasa, 4oua, 4linguri smantana, 7 linguri (rase) faina, 2 linguri gris, 250grame zahar, un praf sare, 1pliculet praf de copt, esenta vanilie. Se blenduieste branza sa fie ca o crema, se amesteca toate, se pune in tava rotunda cu inel detasabil, se da la foc la 175 grade, dupa 30 minute se reduce la 165 pentru inca 20minute (pana e maronie). Centrul prajiturii e inca tremurici, cand se raceste se incheaga. Gata - eu am pus si agrise negre, dar e optional (se pun una cate una, nu se amesteca ca iese prajitura albastra).
-am tuns-o pe Ilincuta (eu am tuns-o si pentru ca sarea sa prinda parul cam stramb, dar cand ii va mai creste mergem la stilist)
- am iesit aseara pana la ora 10 cu bicicletele(ajung la concluzia ca nu exista investitie mai buna decat bicicleta, care ma obliga practic sa stau afara, altfel probabil insemna chinul de a sta in parcul pentru copii) si apoi am fost la noaptea muzeelor (pana la urma ne-am oprit intr-un cort unde se incondeiau oua si Ilinca a incondeiat un ou (la ora 11 noaptea:))
- mi-am cumparat cercei cu opal imperial (aveam o pereche si cand mi-am pus altii i-am pus eu bine si bineinteles ca i-am pierdut - mie nu-mi plac pietrele pretioase/semipretioase, nu-mi place albastrul, dar imi place acest opal
- am crosetat primul amigurimi: un soricel dupa un tutorial indicat de Maria :* - urmatorul va fi mai simpatic:)
- am fost la etajul 7 al unui bloc, unde, intr-un apartament transformat in atelier, toti peretii erau sparti, peretele exterior era numai geamuri de unde se vedea tot orasul si inauntru era un cuptor si o masa uriasa si o doamna in picioarele goale care facea...vase de Cucuteni. Ce poate fi mai fain decat sa stai tu cu lutul, in picioarele goale, in lumina, sa lucrezi...

o fetita (tunsa) se ducea la gradinita
pandativ de ceramica Cucuteni
asta noapte la 11, unii inca incondeiau oua
opal
o soricica 
Sa aveti o saptamana plina de bucurie. Ana a avut ideea de a puncta markere ale saptamanii trecute:)

14 comentarii:

  1. Ilinca este o scumpa!Ce frumos pozeaza in prima fotografie!Acum 3 ani din insula Poros (Grecia) mi-am luat si eu o pereche de cercelusi exact ca ai tai (nu rotunzi ci sub forma de inimioara) si anul trecut am pierdut unul, nu stiu unde!:-(
    Frumoase activitati ati avut!
    Va doresc o saptamana frumoasa la amandoua!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc, la fel:). Trebuie sa ti iei unii noi;)

      Ștergere
  2. Ce fain ai tuns-o pe Ilinca, eu as fi zis ca ai dus-o la coafor, ti-a iesit foarte bine. Si hei, ai facut un soricel :*, am o slabiciune pentru animalutele crosetate, dar eu nu stiu sa crosetez. Cred ca-i va placea si lui Catrinel :D Am fost si noi pe acolo aseara sa vizitam cateva muzee (strazile erau pline de oameni) si sa mancam turta dulce, dar cu o ora mai devreme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu strang foarte tare:)), am sa incerc cu un croset mai mare,abia scoteam crosetul din ochi. Ce pacat ca nu ne-am intalnit:) - noi am fost asa de concentrate pe oua ca nici n-am vazut turta:))

      Ștergere
  3. ce fetita frumoasa si ce frumos e tunsa ea! Imi plac pandativul si cerceii mult de tot sa ii porti sanatoasa! saptamana cu bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce fetita frumoasaaa :) Mie chiar imi place cum ai tuns-o, nu pare stramb deloc, iar rochita e asa de frumusica si de delicata!
    Sa porti cu bucurie cerceii! Nici mie nu-mi plac pietrele, desi am avut o perioada cand le purtam. Acum port uneori, destul de rar, niste cercei si un inel cu turquaze pentru ca am primit setul de la tatal meu si tin enorm la el. Si la set si la tata :))
    O sapatamana cu bucurie sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place cand citesc aceasta postare luni dimineata la cafea. Ma face sa ma gandesc ca imi incep saptamana tare frumos.
    Ce fetita draguta! Are niste ochisori fantastici!
    Soricelul este foarte simpatic, asa cum sunt toti soriceii de fapt. :)))))))))
    Va pup!
    P.S. Vecina s-a oferita sa imi imprumute din cand in cand bicicleta ei pana imi iau eu, daca imi iau. De abia astept sa ma plimb!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa si eleganta Ilincuta, o adevarata domnisoara si are o tunsoare foarte chic!!!! Imi plac tare mult pandantivul si cerceii si eu le-as purta cu drag.Ce frumos ati petrecut in weekend! O saptamana la fel de sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce de lucruri faine, imi umplu inima doar vazandu-le!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce săptămână bucuroasă şi ce fetiţă frumoasă! :)
    Şoricica e adorabilă! Spor!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna, Anca! daca ai timp si iti plac iepurasii mici mici (sau ursuleti, sau soricei), iti recomand un pattern gratis pe care l-am incercat si eu. Este vorba despre http://littlecottonrabbits.typepad.co.uk/free_knitting_patterns/2008/05/teenie-tinies.html
    Ies niste chestiute mici care incap in palma si sunt asa dragalasi, mai ales cand le faci si rochitica mica, mica (Itty bitty dress) http://littlecottonrabbits.typepad.co.uk/free_knitting_patterns/2013/02/itty-bitty-dress.html
    Ramona

    RăspundețiȘtergere
  10. ce dulce e micuta! Frumos ati petrecut la ceas de seara/noapte:) pup:)

    RăspundețiȘtergere
  11. O fetita minunata, o papusica crosetata adorabila ( iti admir indemanarea... nu stiu daca as fi capabila sa crosetez atat de frumos ), cerceii sunt frumosi si o reteta de pasca apetisanta. Stiam si eu o astfel de reteta dar nu se prepara cu gris. In loc de gris se folosea un plic de budinca de vanilie. Dar eu cred ca este mult mai sanatoasa si mai interesanta cu gris. Ma bucur ca am gasit reteta :) !

    RăspundețiȘtergere
  12. Chiar ma intrebam cum arata opalul imperial :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...