Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 28 mai 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 29.05.2015
Afara: e innorat si frig. Mi-am luat azi o zi de concediu:) fara niciun motiv si e ...minunat
Ma gandesc: la unele lucruri care trebuiesc rezolvate, si altele planificate (nu e punctul meu forte)
Din locurile de unde am invatat: atunci cand iti invingi lenea si iesi putin din zona de confort in care te scalzi poti face lucruri care-ti aduc mare bucurie
Sunt recunoscătoare pentru: cafeaua superba pe care urmeaza sa o beau in cateva minute
Ieri: am fost la concert la Goran Bregovic - copilul meu a fost in extaz. Desi era frig frig si trecut de 10 noaptea n-am mai fiplecat. Concluzia a fost ca spectacolele de oameni mari sunt mult mai frumaose ca cele de la gradinita.
Citesc: Magia ordinii
In bucătărie: supa crema de legume - absolut delicioasa:)
Ceea ce astept (sper): sa se aseze lucrurile pe fagasul dorit pas cu pas
Ce mai mesteresc: am cam multe incepute, spor nu prea am:)
Ascult: masinile care trec pe bulevard
În casa: e cam dezordine, ma voi ocupa maine de asta, azi sunt in concediu
Azi: sunt in concediu, prietena mea M e in concediu, asa ca vom petrece o zi ca intre fete
Unul dintre lucrurile mele preferate: trandafirii roz de dulceata
Saptamana care a trecut: a fost o saptamana faina
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: ...vine Iustinul meu ..., vom sarbatori ziua copilului :) - a celui mic si a celor mari;) cu carioci, creioane, desene pe asfalt, baloane de sapun, bicicleta, inghetata si prajituri:)/cafele bune 
O imagine pe care vreau sa o impartasesc:
o poza de anul trecut de 1 iunie - preferata mea :)
Si anul trecut tot foarte frig era in aceasta perioada, am furat un moment in care a aparut soarele:)

20 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa poza!Aici in Grecia chiar de 1 iunie este si ziua "Sfantului Duh"- corespondent la noi daca nu gresesc cu "Inaltarea" si este liber pentru cei care fac munca , cu "mintea' , deci avand liber barbatul o sa sarbatorim prima zi din vara si "ziua copilului" cu o plimbare lunga mai departe de oras!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la noi Rusaliile:) si suntem liberi prin lege:) toti si cei ce lucreaza cu mainile si cei ce lucreaza cu capul:). Sa aveti o zi minunata!

      Ștergere
  2. SI BANUIESC CA O SA REPETATI POZA SI ANUL ASTA , ASA-I ?! ....Plin de EMOTIE al vostru sfarsit de saptamana ! ..La multi ani , copilasi frumosi !!! Va imbratisez ! Zile pline de soare si caldura sa aveti , si la propriu si la figurat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa as vrea:) La multi ani si voua! Zile pine de bucurie si copilarie!

      Ștergere
  3. Ce bine suna sfarsitul de saptamana! Zile minunate sa aveti, copii frumosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zile insorite si voua, ca veselie sigur gasiti:*

      Ștergere
  4. ce fericita e Ilincuta! Sa aveti zile minunate si binecuvantate si anul acesta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Va doresc o zi a copilului cu soare si zimbete cum vo doriti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o zi insorita si plina de bucurii marunte:)

      Ștergere
  6. cata bucurie!!!! sunteti minunate!!! cu mult drag, Ioana :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Poza e perfecta! Faini sunt blugii! ;)
    Iti doresc sa duci la bun sfarsit toate planurile!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am mai citit despre Magia ordinii...merita?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu as spune ca nu. Mai tare mi-a placut arta simplitatii http://www.libris.ro/dezv-spirituala/arta-simplitatii---dominique-loreau-BAR978-606-93227-5-8--c9241--p607906.html?gclid=Cj0KEQjw4qqrBRDE2K_z7Pbvjo8BEiQA39AImTPGLqkunSM129LRUojKxiaH02OnIGS_GhQNTKfov9UaArpk8P8HAQ

      Ștergere
  9. "atunci cand iti invingi lenea si iesi putin din zona de confort in care te scalzi poti face lucruri care-ti aduc mare bucurie"
    Fraza asta o sa fie motto-ul meu zilele astea..foarte inspirata si incurajatoare...si adevarata..
    Petrecere frumoasa de 1 iunie copii frumosi :

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa ai o zi plina de soare, bucurii mici si copilarie!

      Ștergere
  10. Oh, da, ce fain e cand iti iei liber asa, fara motiv! Zilele alea parca au ceva magic, o dulceata aparte, sunt ca un rasfat! Week-end cu bucurie si cu veselie sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O zi plian de soare si bucurie! Da, parca furi zielel libere, parca le adaugi la viata, nu stiu...au ceva minunat:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...