Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 16 mai 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):16.05.2015
Afara: e putin innorat, azi ar trebui sa mergem la un lant de lectura
Ma gandesc: daca sa-mi aman licenta pentru februarie, sa nu ma mai simt vinovata ca dorm si sa ma bucur efectiv de momentele de "somn", am avut un an foarte greu anul trecut, simt nevoia sa ma relaxez, sa ma axez pe altele si sincer nici nu ma mai atrage deloc tema, m-as  axa pe cea cunoscut si drag...Ma gandesc, momentan sunt indecisa.
Din locurile de unde am invatat: de la raspunsurile pe care ni le da Domnul cand nu face dupa voia noastra ci dupa a Lui (am o cunostinta care isi dorea foarte tare un job, a facut foarte multe ca sa-l obtina, inclusiv eu m-am implicat si nu a fost sa fie. Ieri am aflat de ce:) si am inteles ca Domnul l-a ferit pur si simplu)
Sunt recunoscătoare pentru: ca pot sa ma bucur de nimicuri
Ieri: am fost la ziua unei colege, apoi am stat pe terasa la M si am impletit
Citesc: am un vraf de carti incepute, unele neincepute si muuulte materiale pentru licenta
In bucătărie: voi face ciorba de vacuta cu bors adevarat si leustean si fasole cu afumatura (fasole as manca zilnic). Au fost ani intregi inc are n-am gatit nici macar o data pe an...de cand e Ilincuta incerc:) sa o fac
Ceea ce astept (sper): sa-mi dea Domnul gandul cel bun
Ce mai mesteresc: m-am apucat sa-i fac Ilincai un sal, o pelerina de pus pe cap, care e si in fata si pe spate 
Ascult: Ilinca exerseaza generozitatea, ma intreaba daca vreau ba acadica, ba alune, ba...
În casae ok
Azi: poate mergem la lantul de lectura si sa cumparam un cadou pentru o prietena, sa biciclim (n-am fost deloc sapt asta cu bicicleta si mi-e dor)
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa stau afara la soare si sa crosetez/tricotez/desenez/citesc
Saptamana care a trecut: a fost o saptamana banala
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: ...ne vom face planuri din zbor
O imagine pe care vreau sa o impartasesc:
dupa amiaza perfecta: sa tot tricotezi...

16 comentarii:

  1. Citesem "ne vom face planuri DE zbor" :)) , ma gandeam ca te pregatesti de vacanta :)) Gura pacatosului....

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos tare jurnalul tau, si la tine in casuta! bine te-am regasit!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoasa ideea de lant de lectura. Ati mers?

    Cu licenta, cred ca mai bine sa faci cu toata inima atunci cand simti. Vei lucra mai cu spor cred.

    In rest, soare, gîze, cafea bună, zîmbete, oameni buni și în tot și toate....Dumnezeu!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) N-am mai mersdin doua motive: copilul era mofturos si matzait asa ca am preferat sa il culc si 2 - m-am apucat sa fac un soricel crosetat:)) si mi-a luat mai mult decat mi-am inchipuit:). Amin!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. :) Ata o am de la doamna de unde-ti cumperi tu pentru sosete, cred ca si asta ar fi mai potrivita pentru sosete, dar cum eu nu stiu sa fac, fac ce pot (aveam impresia ca tricotatul e plictisitor, dar descopar ca e mai relaxant ca crosetatul..., pacat ca nu ma pricep eu)

      Ștergere
  5. Suna interesant lanțul de lectura. Păcat ca nu ați fost, e o acțiune care se repeta? Cu licența, zic si eu ca si Claudia, ca decât sa o faci fara drag, mai bine o faci cand ti-o pica mai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) asa ar trebui, sa fac lucrurile pe rand:)...sa incerc sa indeplinesc alte planuri care par mai urgente si sa ma odihnesc efectiv. O sa mergem la anul:), ora 13-14 e dificila pentru copiii mici si somnorosi:)

      Ștergere
  6. Ce ata super! Fotografia e foarte faina! De abia astept sa vad ce vei face.
    Si mie a ajuns sa imi placa mai mult tricotatul decat crosetatul. N-am crezut vreodata ca voi spune asta. :)
    Sa ai numai ganduri bune care sa duca la implinirea tuturor dorintelor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei doar stii ca nu prea excelez in tricotat, dar ma relaxeaza si-mi face placere, asta conteaza pana la urma. E foarte frumoasa curtea aceea, poate voi face poze intr-o zi daca ma va lasa;). Multumesc, draga mea, asa sa fie:*

      Ștergere
  7. Foarte frumoasa gradina voastra! Sa aveti o saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e gradina noastra:), suntem musafiri in ea:)

      Ștergere
  8. Ce jurnal frumos! :)
    Licenţa, dacă nu te presează nimic să o ai dată şi luată, las-o pentru februarie, mă tem că altfel sigur se va lăsa cu epuizare şi alte rele.
    Gând bun, te îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca asa voi face, pentru ca am nevoie de putin timp, pur si simplu sa stau...Imbratisari:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...