Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 8 mai 2015

Jurnal, vineri

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):09.05.2015
Afara: e soare si frumos
Ma gandesc: la cat de frumos e de cand a inverzit totul - sunt 6 tei in fata geamului, iar pe partea cealalta a strazii sunt salvii argintii niste pufulite roz, gardul viu a inflorit, e chiar frumos
Din locurile de unde am invatat: din bucuria copilului meu pentru lucruri care mie mi se par banale si de la unii oameni mai destepti si mai intelepti ca noi:)
Sunt recunoscătoare pentru: sanatate, soare
Ieri: am fost in "excursie" cu trenul la tara:)), la 25 km de Iasi - ca Ilinca sa mearga cu trenul si m-am tot gandit unde sa merg si unde sa merg daca nu la tara:) la mine. E o zona frumoasa, impadurita, trecem si printr-un tunel care daca nu ma insel e printre cele mai lungi din tara, a fost spectaculos:)). N-am mai mers cu trenul la tara de cel putin 20 ani ;), dar gara din caramida era la fel, verdele la fel, padurea la fel, castanii infloriti la fel, lumina, mai ales lumina era la fel, de parca totul intrase intr-o bula magica unde nimic nu se schimba. Pana si podul din lemn era acelasi, putin mai batran. Ilinca a fost in extaz:)), ar vrea sa mai mergem si azi...
Citesc: nimic, dar mi-am facut stocul pentru licenta
In bucătărie: se va face un bors de cartofi cu loboda si dres cu smantana si crispy (asta pentru  ca nu mi place sa fac snitele)
Ceea ce astept (sper): sa fie
Ce mai mesteresc: ieri am fost la o terasa cu niste foste colege si le-am intrebat daca pot tricota, asa ca ieri la terasa si in tren am tricotat binisor la fularul roz
Ascult: Ilinca se fugareste cu Shuba- a facut o jucarie dintr-o hartie  mototolita legata cu ata si Shuba o urmareste incercand sa o prinda
În casae ca la nebuni, va fi mai bine mai tarziu
Azi: voi face mancare, putin curat ca sa putem respira (Saptamana asta ne-am alintat si nimic n am facut) voi citi vom merge cu bicicletele afara
Unul dintre lucrurile mele preferate: lumina dimineata devreme si cand se insereaza
Saptamana care a trecut: a fost ok, ar fi trebuit sa pun 2 pachete la posta si sa ridic unul, dar...pur si simplu n-am ajuns
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa iesim cu bicicletele cat de mult:) 
O imagine pe care vreau sa o impartasesc: 
un pod dintr-o gara

10 comentarii:

  1. Tara asta a noastra e o binecuvantare ! Spuneam in jurnalul meu despre "beneficiul " dualitatii care ne inconjoara .Chiar daca la tara e greu din multe puncte de vedere , noi inca mai avem marele beneficiu , de a ne intoarce la liniste , si mai ales sa ne bucuram de " asa cum era odata "....Sa stapanesti sanatoasa noua si frumoasa bicicleta si sa aveti un sfarsit de saptamana , cat mai plin cu intamplari frumoase !...Imbratisari !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumim, in curand nu o s mai fie ca odata, deja nu mai este, si totusi, inca se mai pastreaza:) la oaresce distanta de oras frumusetea nealterata.

      Ștergere
  2. Ai tricotat la terasa?! Bra-vo! - eu ma gandeam sa tricotez/crosetez in metrou, in drum spre serviciu. Mai mereu prindeam loc, deci conditii aveam :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si al terasa si in tren :)). Nu mai am nicio jena, e drept ca la inceput oamenii se uita la tine cum arati (probabil ies din tiparul din capul lor despre tricotarese-crosetatoare), cum esti imbracata, ce geanta, ceas, papuci ai, apoi nu te mai baga in seama, iar eu stau cu mare bucurie pentru ca fac doua lucruri care-mi plac foarte mult:)

      Ștergere
  3. mie nu-mi vine sa cred ca podul de lemn duce la gara! uau!!! Romania mi se pare tot mai fascinanta!!!! :) o sambata frumoasa! Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) da, asa era si acum 20 ani, parca mai nou parea lemnul, imi place tare mult:)

      Ștergere
  4. Si noi mai mergem doar de fantezie cu trenul, pe distante scurte, cat sa le placa fetelor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) exact asa am fost si presupun ca vom mai merge:)

      Ștergere
  5. Ce saptamana frumoasa ati avut....imi place poza si nostalgia care o emana....
    Ma bucur ca aveti parte de soare,de bucurii ,de zambete frumoase...sa fiti mereu asa draga Anca.
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* o duminica minunata si tie ghemuletule:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...