Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 1 mai 2015

Jurnal, vineri

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):01.05.2015
Afara: e soare si si frumos
Ma gandesc: ca ar trebui sa ma mobilizez, sa nu mai fiu atat de lenesa:)
Din locurile de unde am invatat: ca uneori si dupa 15 ani se intampla ca intr-o clipa  sa se compenseze o magarie :). Cand eram in clasa a 9a era un baiat care radea mereu de mine, imi vorbea urat, foarte aiurea, m-a marcat mult timp, acum am aflat ca se numeste Bullying. Dintr-a 10 m-am mutat la o clasa alaturata. Azi l-am vazut si arata foarte trist. Nu m-am bucurat ca el e rau nici pe departe ci doar ca eu acum pot sta in picioare dreapta in fata lui:)
Sunt recunoscătoare pentru: micile bucurii ale vietii
Ieri: am biciclit pana noaptea (mult spus - 2metri stop, dar asa am facut km intregi)
Citesc: nimic, dar mi-am facut stocul pentru licenta
In bucătărie: bors de gaina si bors de fasole pentru mine cu leustean. Leusteanul a fost bonus la bicicleta:)) - eram in magazin si doamna de la casa tocmai primise o sacosa de leustean, m-a intrebat daca nu doresc si eu si am dorit:)
Ceea ce astept (sper): sa fie
Ce mai mesteresc: nimic, n-am avut timp si chef
Ascult: televizorul - stiri de 1 mai
În casae bine
AziAzi chiar a fost o zi de vacanta: am baut cafea in oras, ne am plimbat, am mancat porcarii, am stat ore intregi cu bicicletele afara
Unul dintre lucrurile mele preferate: florile de macies, liliacul, lacramioarele
Saptamana care a trecut: am lucrat:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa iesim cu bicicletele cat de mult:) si duminica mergem la o petrecere
O imagine pe care vreau sa o impartasesc: 

36 de comentarii:

  1. Ce poza frumoasa!!!!Doua papusele!!!imi place tare mult ca bicicleta ta are si cosulet in fata!
    Sunteti tare scumpe!La cat mai multe plimbari "bicicletoase"!!!!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am cumparat separat:)), altfel la ce bun o bicicleta:) Multumesc, numai afara am stat zilele trecute de cand am si eu bicicleta si azi iar o sa iesim)

      Ștergere
  2. Mi-am amintit si eu de o faza. Eu am avut un crush grav, dar grav vreo 3 ani (clasa a3a pana intr-a6a) de un vecin de scara. Cumva a aflat si incepuse sa se poarte foarte urat cu mine, tot din sfera bullying era povestea. Recent l-am gasit pe FB si era departe, dar departe de persoana simpatica pe care o stiam (ne-am mai intersectat si cand mai crescuseram si era tot simpatic si charismatic), acum e un tip blazat si supraponderal... Nu m-am simtit bine sa vad turnura lucrurilor, dar m-a amuzat ironicul situatiei, ca eu pe vremea aia si chiar si in adolescenta eram o ratusca uratica si multi speculau treaba asta...

    Imi place bicicleta! Si de voi, normal!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda exista si magari si magarii pe lumea asta:). Si mie imi place:) e o bicicleta cuminte, pana acum n-am ce sa-i reprosez:*

      Ștergere
  3. Ce mult ma bucur sa va vaaaad! Sunteti doua frumusele pe biciclete. Ti-ai luat pana la urma! Ce tare! Si sotul a zis ca se intereseaza si sper sa imi gaseasca una pe care sa ne-o permitem. :)
    Apropo de colegul acela al tau, te inteleg perfect. Liceul e cea mai urata perioada din viata mea.Uneori trag cu ochiul la cei ce ma faceau urata atunci si ma amuz un pic cand vad ca cele cu care sunt ei acum nu-s chiar top modele. Stiu ca sunt un pic rautacioasa si ca fetele nu au nici o vina, dar... Ma uit la putinele poze ce le am din acea perioada si imi dau seama ca eram chiar draguta. Imi pare rau ca i-am crezut si am pierdut ceva ani neavand deloc incredere in mine. :(

    Va puuuup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ce spui, imi venea rau fizic sa ma duc la scoala. Insa s-a schimbat totul din prima zi de clasa a 10 a cand m-am mutat la o clasa alaturata unde mi-am facut prieteni:). A durat un an pana sa mi conving parintii ca nu mai vreau la clasa aia. Da tu esti frumoasa si sigur asa erai si atunci. E foarte fain sa ai bicicleta, tu ai putea chiar sa o folosesti. Eu inca invat, in fiecare zi fac cate un progres mititel - aseara am stat afara pana la 10 de bucurie ca acum aproape pot pleca de pe loc fara sa fac 8 uri prea mari. Pupici

      Ștergere
    2. Mie mi-a fost teama sa ma mut la o alta clasa ca sa nu o iau de la capat cu profesori si colegi noi. Am fost bleaga... si am suportat 4 ani. Mascam atat de bine cat sufeream ca am colege care imi spun acum ca ma admirau in liceu ca eram directa, ca nu imi pasa de nimeni, ca eram puternica. Am fost socata. Eu?! Eu care de abia asteptam sa dau bacul si sa nu ii mai vad pe vreunul? Eu, care eram mai speriata decat un pui de pisica? Am ajuns sa pun prea mult pret pe parerile negative ale celorlalti. Degeaba imi zic 100 ca sunt un om fain. Daca vine unul si spune ceva urat ma pierd... sufar.
      Ei frumoasa!!! Nu stiu pe cine ai vazut tu. Pozele ce le-ai vazut sunt cateva dintr-o gramada si nici acelea nu imi plac foarte tare :)
      Sper din toata inima sa reusesc sa imi iau una, mai ales ca bunicii ii vor aduce lui Andrei bicicleta. Eu am unde ma duce cu ea prin imprejurimi si nici nu as fi stresata ca ma vede cineva cand cad. :))
      Tine-o tot asa! Dupa ce vei fi stapana pe bicicleta sigur te vei bucura si mai tare.

      Ștergere
    3. Eu am avut noroc ca din prima zi sa-mi fac o prietena, apoi m-am indragostit de un baiat din clasa si el de mine si a fost o viata normala de liceu cu secrete impartasite,prietenii, plimbari de mana, planuri, rasete:) Hai hai Catrinel eu cred ca oglinzile de la voi din casa sunt de alea de te deformeaza (are bunica mea). Atunci chiar trebuie daca poti sa iti iei una:) ca sa va plimbati impreuna:)

      Ștergere
  4. Hehe, de cand asteptam poza asta! Ce iti spuneam eu, tare frumoase sunteti! Bravo pt ziua de ieri, avem nevoie de cate o zi, numai pt noi, sa ne incarcam bateriile.

    P.s. si eu am avut un asa coleg :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vad ca mai toate am avut si magari dintr-acestia. Aiurea, sper ca ai nostri copii sa nu dea peste unul, pentru ca mie mi se pare ca te marcheaza si ai incredere mai putin in tine. Daaaaaaaaaaaaaaaa zilele acestea de vacanta imi plac muuult de tot sunt ca un alint:*

      Ștergere
  5. Sunteti asa dragute impreuna, pe bicicleta amandoua, cu adidasi roz-inchis aproape la fel :*
    Leustean bonus la bicicleta, tare! :)) Imi place bicicleta, cosuletul ii da o nota in plus de feminitate (ce pacat ca la a mea nu cred ca se potriveste)
    Liceul a fost si pentru mine o perioada la care nu vreau sa ma mai gandesc, nu m-a necajit cineva in mod insistent, dar am fost marginalizata, eram foarte retrasa si ma simteam urata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merge cosulet si inca unul alb:) care este si mai frumos si mai romantic :). Asta a fost prima mea intrebare: puteti sa-i puneti cosulet? Pai tu esti foarte frumoasa si faina si delicata cum sa fii marginalizata? Erau tembeli colegii tai.

      Ștergere
    2. N-as putea sa spun ca erau tembeli, asa s-a intamplat, a trecut, cu siguranta nici eu nu m-am putut adapta vietii de liceu si asta a fost.

      Ștergere
  6. Ce frumoase sunt fetele bicicliste! Bravo voua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* ei, pana sa fiu biciclista mai este, dar in fiecare zi mai fac cate un pas mic:)

      Ștergere
  7. Ce frumoase-s biciclistele!! :)
    Bravo Ancuta, sa o stapanesti/folosesti sanatoasa. Sa mai zic ca vreau si eu? Vreau, dar...unde o tin, cum o urca pana la etajul 2, sunt prea batrana, prea grea, n-am mai mers de prea mult timp...si uite-asa...
    Eu n-am avut colegi rautaciosi, dar copilaria mi-a mancat-o Veronica de la etajul 1 pe care mama mi-o tot dadea exemplu. Ca face, ca drege, ca e cuminte, ca e ascultatoare, ca e curata, ca nu se murdareste, ca invata bine, ce mai, Veronica era perfecta si eu eram defecta :((( Peste ani, cand eu eram studenta am mers cu mama la cumparaturi. Veronica, neingrijita ca vai de ea, vindea in piata la o taraba cu chimicale...no comment... Ce sa fac, nu-s perfecta, trebuie sa recunosc ca atunci m-am bucurat. Nu de raul ei, ci parca triumfasem cumva, parca iesisem castigatoare la cine stie ce competitie absurda. Cati ani n-am stat umila si inciudata in umbra Veronicai...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))saraca Veronica:). Pai si eu sunt grea, dar bicicletele tin pana la 100kg si chiar mai mult. Momentan o tin in hol si sper sa mi cumpar lant sa o mut in uscator:). Mi se pare distractiv:) si e ceva ce pot face impreuna cu Ilinca afara - sa ies in parcul de copii mie personal imi creste tensiunea :)), fiece minut il vad ca pe o corvoada, nu stiu de ce se mai duc copiii in parc daca adultii (dubli cel putin ca numar fata de copii) stau numai cu gura pe ei:) - visez la o ulita unde copiii sa se joace singuri:)

      Ștergere
    2. Si eu "urasc" parcul pt copii!:)) am tot zis ca-s antisociala, ca nu vorbesc cu mamele despre cat, cum, cand si de ce mananca ai mei copii una sau alta, sa tot dau explicatii ca-s toti ai mei (saraca de mine...) ca nu-i ridic de jos cand cad, ca nu le dau rontaieli in parc etc.etc.etc.
      Am tot zis c-oi fi eu mai salbaticuta asa...:)

      Ștergere
    3. Vai Claudia multumesc pentru raspuns pe mine ma frustra f tare, ajunsesem sa cred ca nu sunt o mama buna ca nu fac ce trebuie, ca nu sar sa-i fac vant la scranciob pentru ca poate singura, ca nu sar cand cade de la 1 cm, asta cu mancarea in parc este lege pentru ca sunt copii care nu-si permit, ca nu stau intr-una cu gura pe ea ca sa fie atenta, sa nu se loveasca, sa nu se catere si restul... Asta ca sunt toti ai tai ;)) cred ca e cea mai tare :)

      Ștergere
    4. Oau, eu nu am avut cotact cu fazele astea...cred ca si pe mine m-ar calca pe nervi.:-(
      Eu sunt relaxata cu copiii dupa standardele din Ro..si totusi fata de mamele de aici par poate prea atenta.
      Mie imi place sa ii vad activi...nu e joaca afara daca nu alearga in voie. De cate ori am fost, cu ei in parc in Ro si alergau am primit observatii...ca transpira, ca se racesc, ca o sa cada...etc. Off....

      Ștergere
  8. Yeeeiii!!! Ce mă bucur să vă văd pe biciclete! S-aveți parte de mult timp frumos petrecut împreună așa și să te simți din ce în ce mai sigură pe bicicletă... și-abia aștept să văd când renunțați la roțile ajutătoare și o înveți pe Ilinca să meargă fără... o să fie o provocare... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :*. eu ma gandeam sa o duc la cursuri la Decathlon;))

      Ștergere
    2. Părerea mea e că cel mai ușor ar învăța cu tine alături, că tu îi dai sentimentul de siguranță... și ei, copiii, oricum sunt mult mai deschiși și receptivi decât credem noi... Puștiul meu cel timid a învățat la patru ani jumate, într-o dimineață, când n-am mai vrut să-i pun roțile...
      Altfel, poate că și cursurile sunt bune, mai ales dacă sunt făcute de oameni cu experiență, care știu cum să se comporte cu copiii, cum să le dea încredere...
      :)

      Ștergere
    3. Dacă poți, învăț-o tu sa meargă fără roti ajutătoare. Este din categoria lucrurilor si amintirilor din viața care nu se uita niciodată.. Am si eu amintiri din astea si știu ce spun.. Părerea mea.
      Sunteți doua frumoase! Ana.

      Ștergere
    4. Loredana pai ma gandeam sa aprticip si eu la cursuri:)), adica sa mergem amandoua ca si cursante. Astazi am pedalat destul de mult si mi se parea ca rotile ajutatoare o incetinesc:)

      Ștergere
    5. Ana multumim :) vom incerca:)

      Ștergere
  9. De cate ori va vad ma minunez cat de bine semanati! Sunteti asa de faine! Si noi am biciclit aseara...e asa de relaxant.:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) la noi e mult spus biciclit, ami ales la mine, dar nu amd au batuta:). Semanam ca..."ne potrivim bine" asa zice Ilinca:)

      Ștergere
  10. Sambata asta m-am suit si eu pe bicicleta dupa foarte multi ani :) Am dat cateva ture, cu sotul meu alergand pe langa mine si tanandu-ma de spate, apoi m-am oprit ca deja ma durea fundul :D Cred ca-mi trebuie o sa mai lata :D Junioara ma aclama de pe bicicleta ei, in timp ce ma ocolea cu viteza :)) Vara asta sigur o sa ma reinvat pe bicicleta!
    Saptamana frumoasa va doresc fete frumoase si bicicliste! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Cica te obisnuiesti cu saua:). Saptamana de vis si voua!

      Ștergere
  11. Oooo, s-a implinit un vis ! La cat mai multe ! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Ana:*, o prostioara mica dar ce bucurie mare:)

      Ștergere
  12. Anca, ce frumoase sunteţi!! Ce frumos ştii să te bucuri, ce copilăreşte şi curat şi ce ma bucur de bucuria ta!
    În clasa mea au fost doar doi băieţi :), pe mine n-a avut cine să mă necăjească...deşi au existat şi grupuleţe de-a lungul vremii, per ansamblu, am fost o clasă unită, frumoasă, cu fete isteţe :) şi de perioada liceului îmi aduc cu drag şi dor aminte...Şi-acum, când se-adună pe-acasă lumea răzleţită prin oraşe felurite, din ţară şi din afară, ne întâlnim la câte-o poveste care se-ntinde mult în noapte şi e atât de bine!

    RăspundețiȘtergere
  13. ce frumos!!!! fetele si bicicletele la plimbare!!!!!!!!!! Doua frumoase!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte fain! EU am incercat sa invat sa merg pe bicicleta si am cazut atat de tare ca si acum la 5 zile tot ma doare foarte tare piciorul . Sa nu uit, m-am lovit si la coaste:D, sper sa mai am tupeul sa ma urc pe bicicleta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...