Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 10 mai 2015

Bucurii de peste saptamana

Saptamana aceasta:
- am mers in doua dimineti pe jos de la gradinita la serviciu, mi-am cumparat o cafea foarte buna si am respirat, privit, ascultat. Viata din masina si din afara ei e total diferita - in afara e mult mai personala
- am fost si am vazut o casuta batraneasca cu 2400m teren ingrijit de o doamna singura si in varsta. Era "vrednica" cum ar fi spus bunica mea, totul era ca din poveste, flori cum n-am mai vazut: lalele, lacramioare, liliac mai inalt decat casa, bulgari de zapada, sute de trandafiri (imi inchipui cum arata cand infloresc), pomi fructiferi, legume puse la linie, totul muncit de ea singura 
- azi mi-am cumparat rubarba si abia astept sa fac o tarta :) - imi place la nebunie gustul dulce-acrisor
- am terminat fularul roz:) gratie faptului ca am impletit la terasa, in tren, pe bordura cand ne odihneam din plimbarile cu bicicleta
- am ascultat zilnic conferintele parintelui Necula - multumesc Claudia - eu nu sunt o persoana pioasa, nu ascult conferinte ale teologilor, dar acum a fost...oau (stiti cand primesti un raspuns fara ca sa intrebi sau macar sa stii ca ai o intrebare? ei bine asa s-a intamplat)
- comanda la carti (a fost 50% reducere vineri la o librarie on-line)

copaci mov:)
pufulite - si vis a vis de balconul meu este una, ce-mi plac:)
la 7:30 e tare placut sa mergi pe jos cu o cafea fierbinte in mana
viata bate bitumul:) 
drumul secret pe care ne plimbam cu bicicletele si cand ne odihnim...tricotez stand pe bordura
fularul finalizat si...cumintenia pamantului - nu stiu de ce fara sa mi dau seama in poze am mainile cuminti ca ale bunicii 
roz
flori in miniatura inspirata de Ioana:), ea ne arata floriclele mici pe care nu le observam pe cale
Ideea de a puncta lucrurile frumoase si banale de peste saptamana ii apartine Anei
Sa aveti o saptamana plina de soare, flori, inghetata, bucurie, cafele bune, prietenie, rugaciune si albastru:*

33 de comentarii:

  1. Salul este minunat, asa de delicat si de pufos! Si culoarea e dulce-dulce, adorabila!
    Si pe mine ma inspira Ioana sa pozez floricele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si mie imi place si culoarea si firul:). Ioana are talent, stie sa Vada florile, dar putem si noi sa surprindem frumusetea:)

      Ștergere
  2. Foarte frumos salul si inimioara cu care l-ai prins!
    Sa aveti o saptamana faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salul este foarte frumos, nu ma pricep sa fac un asa model de sal, insa imi place mult si firul este foarte finut!
    Sa ai o saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nici eu nu ma pricep :) modelul e cel mai simplu pe fata: 2 ochiuri normale, dat de 2 ori dupa andrea, 2 impreuna, pe cealalta parte impletit normal pe dos:)

      Ștergere
    2. Am sa incerc si eu modelul, oricu frumusea lui mie imi pare ca vine de la fir!

      Ștergere
  4. Fularul roz e absolut S.U.P.E.R.B !!! ...Recipientele stil "coffe to go" mi-s tare dragi . E placut drumul cu o cafea in mana . In drumurile noastre lungi, sunt nelipsite ! Punem cafeaua la termos , iar cand dorim sa bem , punem in ele si n-avem grija c-am putea varsa prin masina ! ....Tarta cu rubarba ?! Hm ...n-am mancat pana acum !! E greu de facut ?....Ai vrea sa ne impartasesti si noua reteta ? ....Minunate floricele ! Ca de obicei , frumoase toate la voi !!...O saptamana cu spor in toate , dragele mele dragi !! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu stiu de ce nu prea beau din termos, parca are un gust...ar trebui sa mi cumpar altul:). Desigur ca pun reteta:)

      Ștergere
  5. ce frumoasa e lumea voastra!
    as vrea si eu o papusica din aceea moale pentru fetita mea de doi ani... imi poti spune de unde ai cumparat-o?
    Ramona

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) din gara de la Roma inainte sa o am pe ea:), cred ca am dat si foarte putin. Si mie imi plac foarte tare...:)

      Ștergere
  6. Ce frumosi copaci! Si noi am avut bucuria sa iesim azi in natura si am fotografiat o multime de flori de pe dealurile de la Gura Dobrogei;o minunatie!!! sa va bucurati de fularul cel nou, fiecare dupa plac, desigur!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de frumos lucrezi si ce culoare minunata ai ales. Pozele iti inspira o zi atat de fruomasa si relaxanta. Nice! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc, nu lucrez frumos, dar nici nu conteaza, imi face placere:)

      Ștergere
  8. f frumos salul,iti sugerez sa faci un apple & rhubarb oat crumble- e delicios si fff simplu. daca nu gasesti reteta pe net, ti-o scriu eu.
    Carmen

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adjudecat de asta voi face:)), eu faceam ot arta clasica cu capsuni si rubarba cu aluat de tarta: 125gunt, 1ou, 250g faina:)

      Ștergere
  9. Ce fular dragut si asa de finut! Imi mai plac mult inimioara cu care l-ai prins si papusa roz.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună dimineaţaaaaa bună şi frumoasă şi încă o săptămână plină de bucurii!
    Şalul este minunat, îmi place mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* si mie si firul este natural si fin, e f.placut la atingere. O saptamana plina de lumina!

      Ștergere
  11. Chiar nu stiu ce sa spun ca-mi place mai mult....a, da,....totul ! O saptamana ca in povesti ! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
  12. Eeee, intr-o zi om bea noi cafea pe straduta aia secreta!:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-a placut fotografia in care viata razbate prin beton. Superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cand eram copil citeam poezie turca-avea o antologie (era printr putinele carti de la bunicii mai care nu erau de constructii:)) si imi amintesc niste versuri"in viata sa fii firul de iarba al pamantului/ nu volete ci taria ienuparului"...pur si simplu a explodat bitumul:)

      Ștergere
  14. Tocmai mă întrebase și Puștiul - mami, de ce cresc frunze prin beton? pe niște trepte vechi văzuse...
    Și tare-mi place agrafa cu care-ai prins fularul cel roz...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Intrebare, cat costa firul tau? Am vauzut in magazin aici in Viena 17 euro!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu dau 17 lei pe 90grame, e fir din mohair natural cu matase:), e pretios, s-ar putea sa fie acelasi:)

      Ștergere
  16. Da, asa scria si pe cel vazut de mine, mohair cu matase, era un ghem mare, nu m-am uitat cate grame avea, stiu ca un pulover din firul asta costa 100 euro, nici nu am mai intrat in magazin! Paote alta data indraznesc sa intru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le cumpar de la Ramona Rumpel de pe facebook, ea e din Iasi si mi le aduce intr-un punct de intalnire, dar ia legatura cu ea:) sa vezi daca nu le poate trimite - oricum sunt mult mai ieftine (din cate stiu ea a cumparat cantitati foarte mari de fire dins trainatate si probabil la preturi mai bune)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...