Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 14 aprilie 2015

Zile de tihna

Am petrecut zilele de sarbatoare in tihna, intr-o dulce leneveala. Am congelat 2 cozonaci si o jumatate de pasca, care in anii din urma s-ar fi uscat si ar fi ajuns la gunoi. Nu am facut excese alimentare, am mancat cozonac la 2/3 mese, am avut prieteni in vizita, am iesit mult afara la soare (eram foarte dorita dupa doua saptamani de stat in casa), am citit, m-am uitat la filme de groaza (f. proaste, la cele bine realizate nu am curaj sa ma uit). Invidiez pe cei ce au curte si pot sta cat e ziulica de lunga in curte, la soare. In anii din urma mergeam la tara, dar acum drumul e cam prost din cauza ploilor, poate week-endul care vine ajungem. Mama mea a fost la cimitir la bunica si stra-bunici cu cozonac si oua, era tare emotionata. Cand eram copil mergeam cu bunica :), deasupra mormantului nostru este un castan urias care mereu era inflorit. Ma gandeam ca e foarte comod ca generatiile sa fie inmormantate in acelasi mormant, pot fi pomeniti si cei mai de demult:).
Ieri, dupa modelul Irinei mi-am facut ordine prin fire, reviste si ustensile pentru lucrul de mana, am vazut niste modele pe care vreau sa le cos si...as croseta niste coastere pentru o datorie veche;), precum si un sal din mohair pufos si delicat, de un roz prafuit minunat si m-am gandit si la o surpriza neinsemnata pentru o prietena virtuala.
Astazi mi-am comandat o carte de colorat pentru mine:)). Da sunt carti de colorat pentru adulti...daca imi ajunge va impartasesc cum e si daca imaginile se pot transfera cu usurinta pe alte suporturi;)
quiche - dupa atata carne merg legumele cu branza
Shuba sub masa o asista pe Ilinca-nu am crezut ca Shuba o sa o prefere si invers, dar...
ceai si planuri de cusut:)
floricele de primavara
una din bucuriile primaverii: avem papucei la fel (aproape la fel),  astept sa fie cald sa port balerini, momentan am scos tenisii
Sa aveti o saptamana usoara si linistita:). Eu sunt nerabdatoare sa ies in lume, acum ca am scapat de bube:) sunt precum calutul lui Fat Frumos.

17 comentarii:

  1. Doamnee , sa-i mananc eu manutele alea grasune si pufoase !!! Privind-o pe Ilinca , mi s-a facut dor de Diana la 5 ani ! Interesanta cartea de colorat pentru adulti ! M-ai facut curioasa !! Frumosi balerini ! Sa-i purtati sanatoase ! Si noi purtam asa ceva ,cu toate ca Diana trebuie sa poarte numai ortopedice , mai facem si exceptie ( mentinem talonetul si asta e !). Spor in planurile de cusut si crosetat. Va pup dulce !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* si mie imi plac:) manutele si talpicile grasute:). Balerinii sunt f comozi, imi place mult sa ma incalt cu ei si cu fustite:) Multumesc, pupici:*

      Ștergere
  2. Armonie si liniste la voi, ca intotdeauna! Quiche arata delicios. Alauatul e facut de tine? Ilincuta va fi o eleva f silitore, imi place cum isi pastreaza in ordine ustensilele de desenat. Papuceii sunt super, sa-i purtati sanatoase. Au aparut si aici multe carti de colorat pt adulti..f interesante si destul de complicate. O sa-ti aduc si tie una in vara...daca mai gasesc.:* Mult succes si sa te bucuri de reintoarcerea "in lume"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aluatul da e fff simplu: 280gr faina 140gr unt (rece de la frigider)+sare+8linguri apa rece (eu o tin la frigider inainte) si se framanta f putin cat sa se amestece, nu cumva sa se incalzeasca prea tare de la maini. Cred ca va fi silitoare, e un copil harnic:) cum eu nu eram, putin chiar chisat:)). Simie mi-au palcut si am dat 50euro pe amandoua perechile:), mi-aualcut ca avem la fel.... Multumesc:******************

      Ștergere
    2. merci de reteta! O sa o incerc cu siguranta!pupici

      Ștergere
  3. Hristos a inviat! Ca de obicei o postare tihnita, plina de culoare si frumuseti (in specila Ilinca). Ce pantofiori frumosi aveti, sa-i purtati sanatoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hristos a inviat! cat de dragutze sunt imaginile! cea cu balerinii este divina! :)) iar planurile tale de cusut sunt supercute! :)
    cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa mi aisa nu prea stiu sa cos in urma acului cred ca ii spune. Si mie imi plac papuceii la fel;)

      Ștergere
  5. Hristos a înviat!
    Zile de tihnă au fost şi la mine, dar nici nu mi-am dat seama cum au trecut, au zburat clipele...
    Carte de colorat pentru adulţi, zici? Tare-s curioasă, abia aştept post-ul, să o văd! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Carevasazica Ilinca si Shuba au devenit prieteni buni, ce dragut! :D, au chiar si aceeasi zi de nastere, am citit pe celalalt blog :)). Fotografia cu ei doi e tare simpatica; imi plac: papuceii ei de casa cu ochi, cum i-ai prins parul, cum sta motanul sub masa si cum deseneaza ea, concentrata la ce trebuie sa faca.
    Papuceii sunt foarte draguti, imi plac mult, sa-i purtati sanatoase!
    Da, si calutul lui Fat-Frumos avea niste bubite :)), apoi a mancat jaratic si s-a facut frumos; am cam uitat povestile

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si mie imi plac papuceii de acest gen, mult chiar. Da...sunt prieteni foarte bun, Ilinca nu il mai articuleaza (cred ca a uitat acest comportamen) si are asa grija de el, vorbeste cu el se si joaca cu el, iar Shuba vad ca sta mult cu ea, cum se culca Ilinca si el se pun imediat la picioarele ei pe pat:)

      Ștergere
  7. Cand ma uit la fotografiile tale mereu simt o bucurie interioara incredibila. E un sentiment ce nu il pot descrie si creste cu fiecare poza pe care o vad. Draga Ilincuta e asa frumusica la masuta ei roz, cu codita ciufulita si cu paznicul ei de nadejde...Va pup si va imbratisez tare, tare, tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi te mbratisam:*, vai masuta asta de plastic cred ca a fost cel mai fain cadou (ca am primit o cadou). Subita sta mult cu ea, o urmeaza ca un catel:)

      Ștergere
  8. Ce meticuloasa e pitica, cu penarul pe genunchi:)

    Balerinii sunt superbi. Eu doar balerini as purta vara- iarna:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* si eu, simie imi palc mult. Da...e meticuloasa, dulapul ei, in care-si patureste hainele singura e mult mai ordonat decat oricare din casa:)). Cred ca o sa devina o doamna dintr-aia la care e farmacie in casa:)), probabil e genetic:) (de la mine nu ar fi putut mosteni asta)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...