Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 10 aprilie 2015

Vineri, jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 10.04.2015, ma odihnesc jurnalind
Afara: e soare, e frumos, e primavara. E socant cum de ieri pana azi se vad frunzulite in copaci
Ma gandesc: la zilele de sarbatoare care vin :)
Din locurile de unde am invatat: de la toti si toate
Sunt recunoscătoare pentru: soare :), parca sunt o baterie solara 
Ieri: am spalat geamuri, perdele, rufe, am calcat, am iesit la plimbare cu Ilinca, ne-am jucat cu servetele, am cusut la masina;)
Citesc: Putine cuvinte, multa iubire:) si Exercitii de echilibru - sper de Paste sa citesc mai mult, sa iesim mult, poate chiar la un picnic. Am citit Principesa si monahie domnita Ileana maica Alexandra duminica trecuta. La prima jumatate am plans incontinuu. Mi-a placut foarte mult, ca valoare istorica, umana, nationala.
In bucătăriepasca este in coptor, sarmalele au fiert...maine va urma un bors de gaina de tara si friptura. Tot maine vin si cozonacii si vopsim si ouale. O multime de mancare pentru 3 zile ;), dar cu ajutorul oaspetilor...
Ceea ce astept (sper): sa vem zile frumoase, sa stam cat mai mult afara la soare (mai ales ca desi mai am coji de bube,mi se vede fata si pot sa ies in lume:)
Ce mai mesteresc: mai vreau sa fac un placemate si ar trebui sa cos la vulpita:)
Ascult: televiorul, pe Diva este Grey's Anathomy in reluare si azi e un episod care-mi place, il astept
În casae curat:), miroase minunat, maine mai spal inca o data peste tot si gataaa
Azidupa ce scot pasca ma duc sa croitoresc putin
Unul dintre lucrurile mele preferate: diminetile de sarbatoare:)
Saptamana care a trecut: am stat acasa, am lucrat, ieri si astazi insa mi-am luat liber liber si am facut tot ce am dorit;)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii:sa facem oua rosii, sa aranjam masa, sa mergem la Biserica
Saptamana viitoare: luni si marti stam acasa, iar apoi ne reluam activitatile obisnuite;)
O imagine pe care vreau sa o impartasesc: 
de Paste anul trecut :)

16 comentarii:

  1. Fie ca zilele de Paste sa aduca pace si multe bucurii! Imaginea e tare faina, mi se face dor de tara si bucuria de a fi in natura!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) da e de la bunici de anul trecut:). Sa dea Domnul tuturor, multumesc Nicol!

      Ștergere
  2. Sa ai sarbatori frumoase, linistite si pline de zambet!
    Va pup si va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa poza, parca simt mirosul din ograda,primavara.Si bunica avea oite si vacute, dar s-a dus bunica.....
    Un Paste fericit , cu bucurii duhovnicesti! Carmen

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si bunica mea;)Sa dea Domnul, la fel Carmen!

      Ștergere
  4. Anca, bucuria Invierii sa fie in casa voastra si in inimile voastre mari!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumoasa poza!!!! spor la pregatit! cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  6. Sarbatori Binecuvantate si Fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarbatori cu bucurie, Carmen! Hristos a inviat!

      Ștergere
  7. Un Paste Binecuvantat cu zile pline de lumina ! Pupici si imbratisari calde de la noi !

    RăspundețiȘtergere
  8. Hristos a înviat!
    Va doresc un Paste fericit plin de dragoste si caldura!
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu adevarat inviat! Paste cu bucurie, Mihaela!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...