Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 25 aprilie 2015

Vineri, jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 25.04.2015
Afara: e soare si cald si frumos, copacii au frunze, este foarte, foarte frumos:)
Ma gandesc: sa ma apuc de treaba:) - vreau sa incep sa scriu la licenta
Din locurile de unde am invatat: ca atunci cand am curaj parca totul se intampla mai bine decat speram (curaj la mine inseamna lucruri banale pentur unii de cele mai multe ori si ceea ce mie mi se pare banal este super curaj pentru marea majoritate:)
Sunt recunoscătoare pentru: soare :) si pentru explozia de verde
Ieri: am iesit la o terasa cu fetele
Citesc: carti de pedagogie:) pt licenta
In bucătărie: sunt harnica:)) - ciorbita fierbe si perisoarele sunt formate asteapta sa se scufunde, stiuca la cuptor (n-am idee ce gust are), ficatei al tigaie si intr-un castron la marinat piept de pui pentru crispy
Ceea ce astept (sper): sa fie
Ce mai mesteresc: acelasi fular:)
Ascult: Ilinca cum scrie litere (cand scrie litera o verbalizeaza) si masina de spalat 
În casae curat:) si frumos
Aziam fost pana in supermarket si am luat cateva lucruri de pe o lista, am facut mancare si acum ma apuc de lucrare:)
Unul dintre lucrurile mele preferate: cafeaua cu lapte
Saptamana care a trecut: am lucrat:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa iesim in parc sa ne intalnim cu o fetita frumoasa si mamica ei si apoi poate mergem la tara
O imagine pe care vreau sa o impartasesc: nu sunt minunati?
https://www.facebook.com/beatrice.iordan


11 comentarii:

  1. Stiu Ingerasii pictati!Sunt foarte frumosi si sunt pictati in culori atat de vii si vesele!Sa aveti un weekend fain!Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, am comandat si eu:) abia astept sa mi-i picteze doamna, sunt asa cuminti si buni si colorati!

      Ștergere
    2. Oare eu de ce nu pot comenta pe blogul tau? Ca am lasat cateva mes si nu le vad:)

      Ștergere
  2. Sunt absolut minunati!:)

    Draga mea, spor la scris si...inspiratie!

    Pe maine, sa aveti soare in suflet si verde peste tot:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc draga Claudia, mi-e dor de tine:) sper sa vina mai repede laptopica:*

      Ștergere
  3. Spor la scris, sa-ti vina ideile una dupa alta si sa nu te mai opresti.
    Duminica linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ideile vin, dar cum am luat carete in mana m-a si palit un somn grozav:)) desi eu nu dorm niciodata la pranz...

      Ștergere
  4. Sunt superbi ingerasii. ii stiu de ceva timp, dar tot superbi mi se par.
    sa aveti zile frumoase si sa va iasa bine planurile!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa-ti iasa toate cu usurinta si bucurie ! ...Frumosi ingerasi , n-am mai vazut pana acum ! Mult spor in toate si-o saptamana pe placul inimii sa ai !!! Imbratisari !

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai, ce bine ca ai pus link catre ingerasi! Ii vazusem acum ceva vreme si nu mai stiam de unde sa ii iau. Cred ca o sa-mi comand si eu, ca tare-mi plac. Imbratisari cu drag de la mine!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...