Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 17 aprilie 2015

Vineri, jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 17.04.2015
Afara: e fost soare si foarte cald si frumos, bordul masinii arata 29 grade. Acum s-a innorat si s-a starnit vant. Copacii au frunzulite de un verde curat, crud, minunat. Doar cateva zile in viata vad verdele acesta:), e un privilegiu sa traiesc inca o primavara:) si inca una:)
Ma gandesc: la unele treburi care se cer rezolvate si n-am parca niciun avant
Din locurile de unde am invatat: de la cine nu te astepti uneori (primesti niste lectii de iti scoti palaria)
Sunt recunoscătoare pentru: soare :) si sanatate.
Ieri: am lucrat si apoi am incercat sa descifrez o schema la un sal, n-am reusit, dupa multe incalceli am abandonat si am incercat un fular si mi-a iesit:)-un model extrem de simplu dar iese asa de frumos, ca o spuma datorita mohairului
Citesc: Putine cuvinte, multa iubire:) si Exercitii de echilibru. De fapt nu le-am mai deschis:), merg greu dar ma incapatanez sa le termin:)
In bucătărie: absolut nimic, am mancat oua rosii si carnati prajit. Am desfacut o sticla de vin pe care-l beau acum:) si e minunat. Maine vom merge in piata si vom face o ciorbita cu verdeturi proaspete:)
Ceea ce astept (sper): sa se aseze lucrurile
Ce mai mesteresc: un fular:)
Ascult: linistea
În casae curat:), maine va fi perfect
Azi: o prietena a reusit sa se transfere la un super liceu in Iasi, dupa muulti ani de chin. o fata foarte frumoasa si desteapta si capabila. Chiar daca mai tarziu, lucrurile se aseaza pentru fiecare:)
Unul dintre lucrurile mele preferate: tenisii
Saptamana care a trecut: am sarbatorit, am lucrat:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa mergem maine dimineata la Lidl ca am vazut niste dulapioare faine:)) si apoi sa tricotez:). Daca nu ploua m-as duce pana la tara.

O imagine pe care vreau sa o impartasesc: 

google
google
Zile pline de verde si cafele cu lapte baute la soare:)

21 de comentarii:

  1. De abia astept sa vad fularul! Spor la treaba! Plimbare placuta maine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc, am fost la Lidl:)) si am cumparat prostioare:)

      Ștergere
  2. Verde crud! O incantare!!!!!
    Un weekend perfect! cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur o sa-ti iasa si salul dupa schema , doar ca probabil nu e inca vremea lui ! Sa aveti zile frumoase si cu spor in toate ! Va imbratisam cu drag ! Pupici buburuzei !

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si eu o prietena veche, si ea e frumoasa si capabila, care e profesoara si se chinuie de ani buni cu naveta in Tg. Frumos sau Harlau si inca nu a reusit sa se transfere in Iasi, desi are gradul I si doctorat. As vrea mult sa reuseasca si ea curand.
    Ce imagini frumoase ai gasit! Eu nu prea sunt prietena cu caldura si soarele mult, dar cu verdele, iarba si copaceii, si muntele, daaaa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta va reusi:). Ioana mea a luat nota a 2a la titularizare si singurul post era la 50km de Iasi si apoi s-a detasat in Iasi si a fost observata de dir de la liceu si la pretransfer a venit cu acord si recomandare. Cum spunea un fost sef de al meu, oricat de bun esti trebuie sa te vada cineva :), sa te remarce, sa te faci remarcat.... Prietena mea a avut o viata foarte grea, dar uite ca pana la urma fiecare isi gaseste locul lui:)

      Ștergere
  5. Zile la fel de frumoase in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunate pozele pe care le-ai ales pentru azi! Atata verde si atata tihna! Week-end frumos, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si mie ce mi-au placut:). La fel draga mea:*

      Ștergere
  7. Si eu vreau sa vad fularul dar mai vreau sa traiesc in locul din imagini waw chear visez :D Ma bucur pentru prietena ta. Bucurie si o duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase pozele alese de tine!!!Imi place mult galetusa cu panselute din a doua poza!Plimbare placuta!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie, desi eu nu am o experienta prea placuta cu panselutele - si acum am pe pervaz dar trag sa moara si desi in fiecare an imi cumpar mor repejor sub stapanirea mea:)). Cred ca nu le ud sau...

      Ștergere
  9. ce sal nu ti-a iesit, ca m-ai facut curioasa :). Abia astept sa vad si eu fularul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.loopknitlounge.com/2013/01/beginners-lace-shawl/ acesta, desi scrie ca este pentru incepatori:)

      Ștergere
    2. da, nu prea e pentru incepatori:). Nu e nici f dificil, dar trebuie sa fii f atenta cand lucrezi.Sunt filmulete despre cum sa montezi ochiuri pentru un sal.Aici ajungi la 7 ochiuri si incepi schema A :se incepe de la randul 1 de jos :2 pe fata, jeteu(cerculetul ala), fata, jeteu, fata (asta e ochiul central pe marginea caruia inmultesti), jeteu, fata, jeteu, 2 fata.Toate randurile de pe dos :2 ochi fata, lucrezi pe dos pana la ultimele 2 ochiuri si le lucrezi pe fata.Treci la randul 3 din schema si lucrezi cum se vede.Cand in model iti apare dreptunghiul ala rosu inseamna ca trebuie sa repeti partea aceea de cate ori zic ei. De ex.,la randul 9, iti zice in explicatie de cate ori trebuie sa repeti modelul si cate ochiuri trebuie sa ai la final de rand pe andrele - 27. Nu e dificil dupa ce intelegi schema.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...