Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 26 aprilie 2015

Viata la tara


verde crud
casa strabunicilor din 1902, nu mai locuieste nimeni in ea de 15 ani:) dar inca supravietuieste
curtea gainilor

usa 
trepte inflorite
primavara
verde
flori de par:)
Sa aveti o saptamana plina de bucurie si soare!

19 comentarii:

  1. Uau! ca in Paradis!!!!! Iar casa este deja obiect de patrimoniu! :)
    O duminica frumoasa! Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc, e o casa din lut, nu din chirpici ci din lut si nuiele presupun c an-are cine stie ce fundatie, poate niste lut batucit si are si o tabla foarte groasa si grea si rezista...acum a devenit o obsesie structura si temelia de parca am mosteni pamantul... Multumesc, la fel:*

      Ștergere
  2. Cat de frumos .........
    Imi plac mai ales florile de par, treptele napadite de iarba si floricele, curtea gainilor (oau) si faptul ca pisicul cu pete portocalii are chef de joaca cu ... un catel. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da sunt foarte jucausi pisicii, se joaca asa de frumos! Si mie imi pla florile de par cel mai mult din toate florile copacilor:)

      Ștergere
  3. Foarte frumos!
    O saptamana faina sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, Anca,

    Daca tot te gandeai tu sa te muti la tara, de ce nu aici? e superb :)

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte frumos si sunt foarte legata de loc, doar ca in sat la noi locuieste o minoritate care devine o majoritate si si-a construit palatele de o parte si de alta a drumului si n-as putea sa ma mut acolo...

      Ștergere
  5. Imi place cheia, imi aduce aminte de copilarie, musai cheia legata cu o bucata de carpa.... Sa stapaniti sanatosi casa, si sa faceti curtea sa arate dupa placul inimii voastre!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, bulinuta ce mesterea acolo pe bancuta , asa de cumintica ?.... Frumoase florile copacelului ! Sa aveti o saptamana frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat este de frumos! Ce multe amintiri si regrete m-au napadit! Regretul cel mai mare este ca nu am stiut ca vom locui permanent aici si nu ne-am luat un loc de casa pentru a trai cu adevarat ca la tara; cu iarba verde, cu gradina, cu animale... Tare imi doresc o gospodarie ca a bunicii. :)
    Este superb acolo! Ce pacat ca nu ai cum sa locuiesti in satul strabunicilor!
    Ilincuta e concentrata tare acolo... :)
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-au dat lacrimile... pentru toti bunicii si strabunicii care vor trai in veci.Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat de simplu, frumos si cu masura totul! Pacat de majoritatea de care zici...Omul sfinteste locul sau dimpotriva...

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe fotografii! Degaja o atmosfera unica, aparte. Mi+e dor de un astfel de moment de tihna.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cheie exact asa are bunica mea.:) Ce amintiri frumoase cred ca ai din locurile acelea! Suntem norocosi, noi cei ce am avut bunici la tara:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Minunat! Ma odihnesc si ma incarc de la fotografiile tale:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Anca, mulţumesc, ce frumos e totul, ca-ntr-o poveste!!
    Sunt sigură că ai să-ngrijeşti căsuţa şi o să o ajuţi să supravieţuiască mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce mare bucurie! ce rau imi pare ca n-am avut aparat de fotografiat cand casuta bunicilor era ca in copilaria mea! Insa in mintea mea voi pastra viu fiecare cotlon si coltisor al case si gradinii si sper sa am aceleasi amintiri si peste 20 de ani!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...