Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 3 aprilie 2015

Varsat de vant

Am varsat de vant. Nu stiu cum este varianta pentru copii dar pentru adulti este horor. In afara faptului ca bubele sunt foarte mari, unele cat unghia, cresc peste tot, in cap, sub brat, in zonele intime.
Mancarimea este infioratoare, cel putin la cele din cap imi venea sa-mi smulg parul (chiar mi-am smuls cateva fire). Duminica am avut un acces de plans in hohote :). In genere fac bine fata durerii si bolilor, mai putin la bube, se pare.
De rau iti e f. rau, nici nu poti sa mergi sau sa vb, stare de lesin, greata, dureri crunte de cap, temperatura (ca la o viroza foarte puternica). Norocul meu a fost ca am avut foarte mult de lucru, am lucrat de acasa mai ceva ca la serviciu si nu am putut sa ma concentrez pe starea de rau.
De ieri nu mi-a mai iesit nicio buba, astept sa treaca.
M-au ajutat un gel racoritor special pentru varicela: ViraSoothe , eu l-am cumparat de la farmacia din cartier cu 50 lei, as fi dat in acel moment si 500 (desi e mic, unul a fost suficient) - pentru a ostoi mancarimea si calmare, iti da o senzatie de confort- este gel transparent nu se usuca ca pasta de apa.
Si pentru uscarea bubelor : Aciclovir -  6-7 lei tubul, foarte eficient de asemenea.
Am incercat si pasta de apa, crema cicatrizanta Avene - dar fara efecte pozitive.
Am scris astea gandindu-ma ca poate aveti copii care vor face varsat de vant si desi stiu ca forma pe care o fac ei este mult mai usoara, aceste doua produse cu siguranta ajuta si...nu-i certati prea tare daca se scarpina, nu se pot abtine,nici voi n-ati putea;)

32 de comentarii:

  1. Insanatosire grabnica ! Bine ca-i pe terminate ...poate Ilincuta va trece mai usor peste , DACA o sa faca !....... Multumim de informatii ! Inca o data MULTA SANATATE !!! Am avut de 2 ori asa ca pot sa VA IMBRATISEZ si sa va pupicesc tare , tare !

    RăspundețiȘtergere
  2. Săraca de tine prin ce îți este dat să treci!! Dacă trece perioada de erupție, se calmează și febra și starea de rău. Probabil până la Paști te transformi din broscuță cu bube în prințesă. Sănătate!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sper si eu:)), mai ales ca ma voi spala pe cap si atunci va fi...minunat. un lucru asa minor ca spalatul ce bucurie iti poate aduce atunci cand esti privat:) de el.Multumesc:)

      Ștergere
  3. offff..sa te pui pe picioare repede..sanatate si rabdare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N am avut deloc rabdare, m-am apucat de plans...daca era un examen l-am picat prima...

      Ștergere
  4. Offff, sper sa rezisti totusi dorintei de a te scarpina, eu stiam ca pot ramane semne pe piele, dar nu stiu daca e adevarat! Insanatosire grabnica! Cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe unele le-am mai rupt :)din greseala, astept sa vad urmarile. Multumesc

      Ștergere
  5. Bolii "copilariei" se manifesta mult mai agresiv la indivizii adulti!Multa sanatate si o imbratisare mare din Grecia!Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. * Bolile am vrut sa scriu!Scuze!

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mea draga, sanatate! Bine ca de Sf.Pasti vei fi mai bine? Cand erai mica nu ai facut boala? Tu tot de la adult ai luat oare virusul? Te imbratisez, cu bube cu tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am facut-o desi dormeam in pat cu fratele meu care a facut-o, dar cine stie ce imunitate aveam:). La cat sunt de hida n-ai vrea. Copilul meu imi spune intr-una "mami esti frumoasa" - cred ca e infricosata de cat sunt de urata:)) si incearca sa se convinga pe sine:*

      Ștergere
  8. Offf....cumplit :(. Multa sanatate, sa te refaci repede!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multa sanatate, sa te faci repede bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. O, imi pare rau. Eu sunt ingrozita cand aud numai. Dar ai stat langa cineva care avea boala declansata? Sau nu stii? Nici nu cred ca are importanta acest aspect. Insanatosire grabnica.
    Ana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Ana.N-am idee:), dar primavara este epidemie de obicei de boli ale copilariei:)

      Ștergere
  11. Am avut in copilarie, mama zice ca o forma foarte grava. Nu-mi amintesc nimic, nimic. Imi pare rau, sper sa-ti revii cat mai repede.
    Se zice ca adultii suporta f greu bolile copilariei. Ilinca cum se simte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilinca nu a facut...inca. Marturisesc ca le suportam f. greu:)

      Ștergere
  12. Ancuta, ce rau imi pare! Si eu am facut mare fiind, pe la 17 ani si am aceleasi amintiri de groaza. Ies peste tot, cum ai zis si tu-zona intima, in cap, pe talpi, mie imi iesisera si niste afte in gura si aveam toti ganglionii inflamati, la fel si amigdalele... credeam ca o iau razna de la multitudinea de senzatii-mancarime, durere, usturime.

    Sper ca esti mai bine acum, te imbratisez strans!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, incep sa se usuce bubele, am si in gura, sub limba, pe limba, pe cerul gurii, dar intr-adevar cele de pe ganglioni sunt f intepacioase. Ma simt minunat acum, in comparatie cu ce a fost week-endul trecut. Nu mi-am revenit 100% dar nici nu mai conteaza:) Imbratisari, multumesc:*

      Ștergere
  13. Si ce chestie, tot in postul Pastilor am avut si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca tu ai trecut cum trebuie, pe mine m-a daramat, desi e bubarnita, nu e o boala adevarata, dar n-am stiut sa-i fac fata...

      Ștergere
  14. Ancuta, draga, multa sanatate! E groaznic ce descrii tu acolo! Refacere usoara si fara urme vizibile. Si da, sunt convinsa ca tot frumoasa esti, stie Ilincuta ce zice! :) Pup fetele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ma simt minunat:), sunt ca noua, ce bine e sa fii santos:*, bubele nu ma mai deranjeaza deloc ca nu le mai simt:)

      Ștergere
  15. Am patit-o si eu! Aveam 25 de ani cand am facut varsat de vant si am fost la un pas de internare, asa de rau a fost..... ca doar nu degeaba se numeste "boala a copilariei", asa cum ai scris, la adulti este horor!!!! Se spune ca si pe partea interioara sunt acele basicute......... OMG! :)) Iti doresc multa sanatate iar lui Ilinca îi tin pumnii, pana in 3 saptamani face si ea varsat de vant! La noi a fost invers, am luat boala de la copii......
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc, ma simt foarte bine comparativ cu saptamana din urma:)

      Ștergere
  16. Sanatate Ancuta! Imi pare tare rau ca ai facut varsat de vant! Andrada a avut pe la 15 ani, a luat de la Claudiu, si vreo 5 zile a facut febra mare, n-a mancat nimic si . a plans zilnic din cauza mancarimii, apoi dupa eruptie lucrurile s-au linistit. Pentru ea cel mai greu a fost ca nu a putut sa iasa din casa. Bine ca ce a fost mai rau a trecut. Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  17. Abia acum am intrat pe net dupa multe zile, si ce aflu ? Ca te scarpini ! Nu ai fost cuminte, sau prea. Te-ai pupat cu cine nu trebuia, saaaau nu te-ai pupat cu cine trebuia ! Cred ca a fost groaznic, incerc sa glumesc pentru ca am aflat ca esti mai bine. Ca sa te asortezi, anul asta vopseste oua de prepelita ca sa nu fii singura cu " pete ". Mult bine iti doresc si tie si puiului. Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...