Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 19 aprilie 2015

Roz


Am scos de la naftalina leptopicul meu roz (mi-e tare drag, cumparat pe principiul ca e roz:) , in mod normal il folosesc pe cel de la serviciu ca are monitorul mare, dar acesta a venit cadou intr-o zi cand eram suparata si...desi cred ca era cel mai slab ca performanta din magazin, fiind roz a castigat:)). Stiu ca vanzatorul a incercat sa sugereze unele mai performante, dar...erau negre sau gri:). In continuare imi place foarte tare desi are 4-5ani. V-am spus ca masina de spalat mi-am cumparat-o ca are un ursulet mic pe ea?:)). Cred ca pentru noi, cele ce am trait pe vremea cand totul era gri, culorile si porcarioarele mici si simpatice sunt foarte importante.
 

Roz: noul fular impletit:), trandafiri, cafea si bezele 
cand am implinit 7 ani, uncle Paul mi-a trimis prin posta!!! o felicitare cu un oval din flori din care ieseau fluturi. Nu stiu ce scria in ea, nu are nicio importanta,insa asa de mult mi-a placuuut. Aceasta a primit-o Ilinca de la Maria si Radu:* si...ce emotie:)), o scrisoare doar pentru ea.
un dulapior cumparat ieri de la Lidl. In bucataria mea alba la care visez are un loc important:))
trandafiri roz
In Iasi e tare innorat :)

26 de comentarii:

  1. ce imagini reconfortante si optimiste!mi-e dor si mie de ceva roz

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am bucurat asa de tare de trandafirasi-15fire11.99lei de la Lidl:)

      Ștergere
    2. n-am mai fost in oras de vinerea trecuta, dar poate merg si eu pe la Lidl sapt. viitoare, ca e in drumul meu spre casa. Si eu sunt fan :)

      Ștergere
    3. Au multe porcarioare faine saptamana asta:)

      Ștergere
  2. Acesti trandafiri sunt preferatii mei! Medii si cu petale crete pe margini!:)

    Laptopul e dulce. Abia astept sa am unul nou. Asta ne-a lasat de tot. Nici pe blog nu mai scriu, de pe telefon e aiurea...

    Duminica dulce sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) cred, eu il folosesc pe cel de la serviciu, dar inca mi se pare frumos cel roz. Vai trandafirii sunt 11.99 lei toti, si mie imi plac foate tare:). Duminica minunata si voua:*

      Ștergere
  3. Vai, da' ce m-a inveselit postarea asta, desi nu spune mare lucru ;)) Iarta-mi sinceritatea (blush)
    La fostul serviciu se vindeau componente IT. Acolo am vazut pt prima oara un laptop roz. Mi s-a parut mirific :)
    Sa-l stapanesti sanatoasa! Ce daca nu e performant, cat sa frunzaresti blogurile cred ca e destul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si mie imi place ca e roz:), asa am zis si eu, ca la ce fac eu pe el acasa... E o postare roz:)) - rozul nu e o culoare chiar inteligenta, mai bine tace si zambeste:)

      Ștergere
    2. :)) app de culoare inteligenta, am constatat ca am foarte multe lucruri roz. Nu stiu cum le-am colectionat, pt ca daca ar tb sa raspund la intrebarea "care e culoarea preferata", nu as zice "roz" pt ca nu simt asa. Stiu doar ca nu-mi place albastrul.
      Totusi, recunosc, ma simt atrasa de roz. N-o fi inteligenta dar e optimista! ;))

      Ștergere
  4. ce laptop dragut si roz, ca o bomboana, chiar mi-ar veni sa-l gust :)) (demult erau niste bomboane roz, usor sidefate, nu stiu daca se mai gasesc) Fularul e asa finut, delicat, iar trandafirii foarte frumosi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le stiuuuu, din zahar taiate cred cu un foarfece, aveau marginile adunate:). Si mie imi place cum iese, dar mai ales cum se simte mohairul e asa de moale...

      Ștergere
  5. Superba duminica ta roz ! Si chiar e frumos fularul ! De felicitarea primita de Ilincuta , nici nu mai vorbesc - m-ai atins unde ma doare ! E molipsitoare pofta ta de frumos si optimism ! Si ai perfecta dreptate cu lucrurile mici, care pt unii pot parea porcarioare - daca-i sti cate am si eu ! Literele de pe dulapior le-ai mesterit tu , sau asa erau ele stil vitange ?...E frumusel ! Concluzie ?...E MINUNAT la tine si chiar daca-n Iasi e gri , rozul tau a luminat splendid casuta voastra ! Va imbratisez cu mare drag , frumoaselor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum a iesit soarele, dar bate vantul tare:). Asa am cumparat dulapoiorul (e un dulapior cu 4 sertare)-pe fiecare sertar in loc de manere o litera. Imbratisari!

      Ștergere
  6. Adorabil! Cand citesc postarile tale parca vad o casuta inconjurata de flori intr-o poiana, iar in gradina o masa cu un serviciu de cafea si o prajitura buna. Si multi fluturi. :) Reusesti sa tesi un vis prin pozele si cuvintele tale. Multumesc, Anca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe macar o casuta cu iarba si un copac:) de ar fi, dar intr-o buna zi... Eu multumesc:)

      Ștergere
  7. Sa stii ca te-am descoperit mai demult si te citesc cu drag intotdeauna, chiar daca nu am comentat pana acum. Azi am fost la Lidl si mi-am luat dulapior ca al tau si am gasit si trandafirasi albi... ma inspira grozav postarile tale :) Multumesc pentru tot ce impartasesti cu noi! Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) eu multumesc pentru aprecieri:*. E foarte fain dulapiorul, nu? Flori eu cumparam numai in ghivece de la ei, dar aveau un pret asa de bun...incat intentionez sa-mi fac un obicei:). Saptamana cu bucurie!

      Ștergere
  8. Ce poze frumoase!!!Imi place laptopul roz, imi plac trandafirii, dulapiorul de la LIDL (o sa-l caut si eu aici in Grecia), tot ce ai postat este pe gustul meu!!!Poate faci candva o postare "home tour" cred ca este foarte frumos, cald, romantic roz la voi acasa!
    As indrazni sa te rog daca vrei sa-mi lasi pe mail:Leykada@live.com adresa vostra si sa-i trimitem si noi Ilincutei scrisorele!!!
    O saptamana faina va doresc!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc:* nu e chiar asa cum ar trebui, in fapt totul e negru (un fel de wenge: parchet, usi, mobila...). Dar visez la cel putin o bucatarie alba:) si atunci voi pune poza peste poza:))

      Ștergere
  9. Ce frumos e dulapiorul! Sa il stapanesti sanatoasa, si sa dea pe dinafara de dragoste :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cand era Andrada mica am urat rozul pentru ca ea vroia doar haine roz cu sclipici, papusi imbracate in roz, pantofiori roz, apoi si ei i-a trecut si incet, incet rozul si-a facut iar loc in inima mea. Am si eu fir ca al tau trebuie sa invat sa tricotez asa un sal frumos. De obicei cumpar iarna flori de la LIDL sunt ieftine si rezistente, primavara si vara cumpar de la batranele din piata. Toate imi plac florile, dulapul, salul, laptopul......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu cumpar din piata, dar astia erau prea frumosi si aveau pret prea bun :). Vai si copilul meu ma inebuneste cu rozul, cel putin la unele rochii ii spun ca doar cand va avea casa ei poate sa le poarte:)) ca la noi in casa nu le primesc:). Pe mine nu ma deranjeaza in cantitate moderata - o esarfa, un tricou, pantofiori...si oricum si mie imi place rozul prafuit:)

      Ștergere
  11. Uff, cat de frumos si de...roz! Imi plac la nebunie micile detalii care ne fac viata mai frumoasa. Fericiti sunt cei ce inteleg ca frumusetea sta in lucrurile simple :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Tiiiiii! Ce minunatie de postare!
    Ce fain va fi fularul... esarfa... salul tau!

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am laptop rosu si camera foto e tot rosie si masina e rosie si prajitorul de paine si in general daca ceva se gaseste si in varianta pe rosu, al meu e! :)) Pe acelasi considerent am luat si eu de la Lidl un buche frumos de lalele. Rosii! :)
    Sa-ti fie roz si frumos toata viata, draga mea!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...