Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 27 aprilie 2015

O bicicleta

Imi doresc mult o bicicleta. Nu stiu sa merg, am mers o singura data acum 10 ani in Oradea timp de 3 zile si 3 nopti: am stat intr-un apartament inchiriat unde era o bicicleta pe balcon: o bicicleta inalta, de barbati, ma enerva ca nu atingeam pamantul cand stateam pe scaun.
Se spune ca nu uiti sa mergi pe bicicleta, eu din pacate sunt exceptia-nu, nu mai stiu sa merg, nu ca as fi stiut vreodata, dar as putea incepe din nou.
Imi doresc o bicicleta frumoasa:), feminina cu cosulet in fata sa-mi pun geanta si cam atat:), daca este si usor de mers pe ea ar fi ideala.
Gasisem una ieri pe net si parea aia, dar am fost si am vazut-o in realitate la Decathlon si desi mai frumoasa in realitate mi s-a parut imensa cu roti de 28 inci, m-a intimidat:).
M-am uitat la Loredana Ionescu, ea e o fata care pare ca foloseste bicicleta la reala ei valoare si pare ca are una la fel de intimidanta...
Am mai vazut una mai micuta dar muult mai uratica:), as putea sa-i cumpar un cosulet si sa-i pictez niste floricele. De fapt cred ca imi doresc o bicicleta si niste piste din cauciuc (cum sunt dalele din parcurile pentru copii), ca atunci cand pic sa nu cad pe tare:)

17 comentarii:

  1. Si mie-mi plac bicicletele cu acel cosulet ,cu margini inflorate ! Si mi-ar placea cosuletul sa fie din nuiele ! ...Va veni si biciclete ta , va veni cu siguranta ! Pup !

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu stiu sa merg. Sunt total anti-talent la orice: inot, role, bicicleta....Si-mi pare tare rau, acum nu mai am curajul sa invat, cu riscul acelor cazaturi serioase:) Te si vad, cu cosuletul plin de flori din piata, si Ilinca alaturi de tine, cu bicicleta ei roz:) Si a ta s-ar putea tot roz sa fie:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi e frica sa merg prin oras cu bicicleta, o prefer pe coclauri si abia astept sa mi se nasca bebelina si sa creasca si sa haladuim in 3 potecile de munte.

    In oras mi se pare asa fancy, dar din pacate infrastructura noastra nu e prea prietenoasa!

    P.S. Si a mea are roti mari si m-am descurcat cu ea si n-am picat decat o data din neatentie in praf ca un copil mic!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am invatat tarziu sa merg pe bicicleta, la aproape 30 de ani. Datorita tarii in care locuiesc (Olanda), bicicleta a devenit de neinlocuit. Am folosit-o zilnic, si pe ploaie si pe frig, cu burtici pana la 9 luni si cu bbi pe ea si apoi pe langa. Iti doresc sa gasesti curand bicicleta "ta" si sa o folosesti cu mult drag si multa placere. Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am invatat tot in Olanda la 24 de ani si de cand am invatat nu am lasat-o o zi deoparte, nici macar iarna. Sper sa putem sa facem asta si in Romania in curand :)

      Ștergere
  5. Eu nu stiu sa merg pe bicicleta. Dar stiu fetele :)
    A! am uitat: am trotineta! Cu asta ma descurc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Din Oradea vrei? Îți dau niște linkuri...
    Îți recomand, cu mare drag, să iei o bicicletă second... una clasică, city bike, cu maxim 3 viteze, dar să fie potrivită pentru oraș... un preț bun și calitate mult mai ok decât ceea ce poți găsi nou, la noi... trebuie să îți iei în funcție de înălțimea ta, să aibă cadrul potrivit, la fel și mărimea roților... a mea, da, e mare, e pe cadru de 58 și roți de 28, dar și eu sunt înaltă, am 1.75 m... :)
    Hai că mă uit la niște linkuri și revin..

    Mă bucură mult orice om care vrea să meargă pe bicicletă și, da, garantez că nu uiți... plus că, ai să vezi, e o minunăție să pedalați împreună... că bănuiesc că și pitica ta frumoasă va avea una, da? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ea are deja una f faina second. Nu vreau musai din Oradea:) de oriunde din tara. In Oradea am mers singura oara pe bicicleta, acum 10 ani era pista!!! Si eu tot pe una de 28 m-am utcat si m-am cam intimidat:))

      Ștergere
    2. Uite aici - https://www.facebook.com/bikealicious - au biciclete foarte, foarte faine! Puch, sau Hercules, biciclete bune, robuste și totuși feminine și ușoare...
      Pe aceasta, Puch, roșie, am luat-o de curând de la ei, pentru o prietenă și e o bijuterie de bicicletă - https://www.facebook.com/bikealicious/photos/ms.c.eJw1y8kNwDAMxMCOgrVWoaX~_G0vg4zkgSAqiabchH5arELJ728rVX66JGXTV8dD2~;du~;pzQ~_pZITXw~-~-.bps.a.452870444839585.1073741828.452566968203266/640662969393664/?type=1&theater

      Mie asta verde îmi place de mor, doar că e mică pentru mine, e pe roți de 26 și cadru de 55, nu e chiar extra super finuță, dar are un ceva al ei tare special... https://www.facebook.com/bikealicious/photos/ms.c.eJw9zskNwEAIA8COIvCuOfpvLAoEniMM2NyvOJlC8MRj5Ws4wQj9zShbrumaEEzey3rWvS~_TR9k5lvp3J09tY~_93n8kb2tPHzvdP08fdj7nuOV4F1i3B.bps.a.677407455719215.1073741855.452566968203266/677407559052538/?type=1&theater

      Așadar, multă baftă la căutare... și dacă pot să te ajut cu ceva, cu mare plăcere!!! :)

      Ștergere
    3. Vai aia verde e minunata, perfecta, exact asa imi doresc o bicicleta:)

      Ștergere
    4. Ioiii ce mă bucur! Mă gândeam că o să ți se pară prea puțin feminină!! Eu o iubesc. Ia dă tu un mesaj să vezi cum stă treaba cu ea!!! :)

      Ștergere
  7. Nici eu nu stiu sa merg pe bicicleta. de fapt invat. Anul trecut in toamna mi-am luat o bicicleta frumusica (fara cos - dar alba cu flori verzi si mov - potrivit de mica ) si anul acesta asta mi-e planul :). Desigur am si prima vanataie cat un mar pe picior....
    Asa ca draga mea, eu ma bucur ca nu sunt singurul adult din lume care nu stie sa mearga pe bicicleta :)) si iti urez mult spor si succes! La sfarsitul verii sa fim doua profesioniste :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici eu n-am mai mers din copilărie (atunci am tăiat brusc, pe bicicletă fiind, calea unui autobuz...şi adio bicicletă :D), până acum zece ani, când, m-am urcat pe biţă la Passau şi am coborât la Viena :) Cu pauze de odihnă şi de vizitat, bineînţeles. Şi drumul l-am făcut pe Donauradweg, cel mai minunat drum de biciclete pe care l-am cunoscut vreodată :) Recomand cu căldură! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. EuroVelo 6, cel mai fain traseu ciclist din Europa! Mi-e pe lista scurtă, îi vine lui rândul curând...

      Ștergere
  9. Si euuuuu! Si eu imi doresc o bicicleta! Din pacate e ultima pe lista si se tot indeparteaza. :(
    Pe mine m-a invatat sa merg o fata care nici acum nu stie sa mearga cu bicicleta. :)))
    Sper sa gasesti bicicleta ideala si sa te plimbi muuult cu ea. Eu imi doresc una ASA sau poate ASA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte frumoase si mie imi plac dar sunt de oras :), Iasul nu are piste de bicicleta incat sa ajungi intr-adevar undeva, doar cateva zeci de metri ici si altii la 3 km:), pentru teren accidentat trebuie niste suspensii zice vanzatorul:).

      Ștergere
  10. imi place mersul pe bicicleta mult! fac asta cand merg la tara, dar in Bucuresti mi se pare imposibil! :) Poate in Iasi e mai simplu! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...