Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 8 aprilie 2015

Miercurea fara prea multe cuvinte:)


un cadou simpatic

cafea si briose de post cu lapte de cocos - uneori e bine sa fii casnic:)
un napron cu gaini pentru Paste:)

La multi ani!
masa din bucatarie gatita pentru cand vine Ilincuta de la gradinita
:) pentru primul meu tort arata ok
something blue - draga Alice sper ca iti place albastrul;)
Ilinca a fost in extaz astazi:) pentru ca e ziua ei si a implinit 5 ani:)

43 de comentarii:

  1. La multi multi ani sanatosi, frumosi si fericiti! Sa ii dea Domnul noroc, dragoste si ganduri bune iar tie tot ce iti doresti tu! Sa va bucurati impreuna de o viata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, sa dea Domnul la toata lumea:*

      Ștergere
  2. La multi ani fericiti!!
    Ce de frumuseti!!! De masina de cusut m-am indragostit ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:*. Este si foarte eficienta merge struna:) fara niciun fel de reglaj, este pentru incepatori incepatori - sea dapteaza singura la orice material.

      Ștergere
    2. Si eu am una la fel de "vintage" ;)) dar e defecta. Din pacate o folosim ca suport pt te-miri-ce. Tare as vrea s-o pun in evidenta cumva dar am nevoie de spatiu.

      Ștergere
  3. Ilincuta :X, La multi ani, sa fii sanatoasa si fericita!
    E asa de frumusica, ii sta bine cu parul prins asa si se vede ca-i place ca are de pictat canite si farfurii.
    Primul tau tort arata foarte bine si-ai pregatit masa asa dragut, azi o sa va creasca glicemia. ;))
    Imi plac mult materialul cu gaini, canita Ilincai, toate, Alina are dreptate: sunt numai frumuseti in pozele de azi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim:) canita i-am luat-o de asta vara si am tinut-o in masina ca sa nu o vada, a inghetat de multe ori dar vad ca s-a pastrat intacta. Da ii place mult sa picteze, sa deseneze:*

      Ștergere
  4. La multi multi ani sanatosi, frumosi si fericiti! Sa va fie intotdeauna bine si frumos impreuna, cu ocrotirea Domnului! copil fericit,se vede e fatuca ei! felicitari pt tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;)multumim Ana:), stau acaa in medical, pe la 13mi-am terminat treaba de la job asa ca pana la 17 cand a venit Ilinca am putut sa ma joc;)

      Ștergere
  5. Toate, toate sunt perfecte! La multi ani inca o data printesei mici!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumim draga Claudia. La multi ani tie! La multi ani Matei!

      Ștergere
  6. La multi ani, fata mica si frumoasa! Sa fii sanatoasa si sa umpli casa de bucurie!
    Totul e minunat, Ancuta: si darul si briosele si napronul! Ca sa nu mai zic de tort!
    Va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu stiu ce gust are tortul:)), dar rau nu poate fi ca e ciocolata cu lapte topita in smantana pentru frisca:). Si mie imi place napronul ca e cu...gaini, daca nu le pot avea in curte, macar in casa. Imbratisari:*

      Ștergere
  7. La multi ani frumosi si sanatosi , sufletel ! Sa cresti maaaree , mare ! Sa-ti traiasca, Anca , sa-i fie viata numai lumina , sufletul numai bucurie si inima doar zambet ! Va pup dragele mele dragi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul la toti copiii si toate mamicile;*

      Ștergere
  8. La multi ani!!!Sa fie sanatoasa si sa aveti parte de multe clipe de fericire si bucurii impreuna!!!
    Multi pupici si imbratisari din Grecia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul tuturor:* Multumim, ce frumos e de Paste in Grecia:)

      Ștergere
  9. La multi ani Ilincutei!!!! Sa fie sanatoasa, iubita si sa aiba noroc! Ce de bunatati aveti voi acolo! Tortul arata tare bine, m-as baga si eu la o felie. Napronul cu gainuse e asa dragut, la fel si salul. Va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc Danuta:* si mie imi place salul:)) e primul tricotat:) si chiar asa voiam sa-mi iasa:)

      Ștergere
  10. La multi ani sufletel frumos! Sa cresti mare si luminezi viata mamicii tale cu multa iubire si bucurii! Esti o domnisoara in toata regula! Te imbratisam cu mult drag!:*
    Anca draga, cred ca nu am citit bine.... nu pot sa cred ca salul este pentru mine.:-))).chiar nu il merit si sincer nu ma asteptam! Multi pupici si tot respectul meu pentru tot ceea ce esti si tot ce ai construit in jurul tau! Domnul sa te binecuvanteze si sa iti ajute in toate!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, la fel:* Draga Alice de cand am vazut firul am stiut ca e pentru tine, nu stiu daca folosesti saluri asa de rudimentare, tu esti mult mai fina si mai eleganta, dar pe la tara, pe la munte:)).:*

      Ștergere
  11. O mamica priceputa si un pui mic si binecuvantat. La multi ani si de la noi .

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani frumosi si veseli, fetita frumoasa!
    Ancuta, sa-ti traiasca mica minune, sa va fiti cele mai bune prietene si sa va bucurati mereu una de alta.

    RăspundețiȘtergere
  13. De unde sa incep? La Multi Ani micutei Ilincuta, Multa sanatate si bucurie in casuta din poveste!! Tortul este foarte prezentabil, bravo! Briosele arata yummy iar poza cu masina de cusut vintage mi-a rupt sufletul :))).
    Foarte frumos si "calduros" la voi acasa! Sa aveti sarbatori minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumim:*, masinuta este si foarte buna pentru ce imi trebuie mie:) si este intr-adevar foarte frumoasa;)

      Ștergere
  14. La multi ani, totul arata PERFECT ! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani copil frumos! Sa ai parte de cat mai multe impliniri si drumul sa iti fie lin si frumos!
    Mamico sa iti traiasca fetita!
    Totul arata minunat. Ce frumoasa e masina de cusut!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim:* sa dea Domnul! Este si frumoasa si buna :) - e pentru incepatori, merge bine, nu rupe ata.

      Ștergere
  16. La multi ani Ilincai, sa fie fericita, sanatoasa si sa aiba parte in viata doar de oameni buni!
    Frumoasa masina te de cusut, frumos salul, iar fiica ta picteaza foarte bine si clar are multa rabdare!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc, la fel. Da, deseneaza si picteaza f frumos si foarte mult, ore intregi zilnic:) - ii face mare placere, totusi farfuriuta cu buinute mici am facut o eu:). Si mie imi place masinuta, am fost de multe ori tentata sa mi cumpar una noua..dar mi-ar fi mila de asta;). O zi superba si tie!

      Ștergere
  17. La mulți ani, Ilincuța!!
    La mulți ani frumoși împreună, dragele mele!

    RăspundețiȘtergere
  18. Multi si fericiti ani sa ii dea Bunul Dumnezeu, sa fiti sanatosi cu totii si sa aveti parte de multe bucurii si impliniri din partea Ilincai!

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani Ilncai, sa fie sanatoasa si vesela! Ana.

    RăspundețiȘtergere
  20. La multi ani cu sanatate si fericire! Prima poza este superba, emana pace, seninatate si fericire. Cana si masina de cusut sunt superbe. Felicitari si pentru restul pozelor! Sa va bucurati multi ani una de alta. Carmen

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...